A Barcelona új szponzori megállapodást kötött a TP Visionnal

A Barcelona bejelentette, hogy új szponzori szerződést kötött a TP Visionnal. A megállapodás értelmében a Barça csapata az Ambilight TV logóját viseli majd a mez ujján a hétvégi, Mallorca elleni mérkőzéstől kezdve a következő években. A Barcelona egyelőre nem közölt számadatokat az üzletről. Sem azt, hogy mennyi időre kötött megállapodást…

Jótékony cél érdekében értékesítik a Camp Nou névhasználati jogát

Kedden bejelentette a klub, hogy a következő szezonban névadó szponzort fog keresni a Camp Nou számára, de a befolyó összeget jótékony célra, a koronavírus elleni küzdelemre fogja felajánlani. Ettől függetlenül idő kérdése csak, hogy állandó, üzleti alapú szponzora legyen a stadionnak, ahogy azt évekkel korábban megszavazták a pártoló tagok.  Korábban…

„Szerényebbek kell legyünk, mint valaha”

A Barcelona keretéből Gerard Piqué volt hivatalos csütörtökön a klub szponzorációs rendezvényére, ahol bemutatták a Beko-val kötött legújabb szponzorációs megegyezést. A konyhai termékekre, háztartási gépekre szakosodott Beko kapcsán Piqué beszélt a helyes étkezés szerepéről a profi futballban, illetve a csapat aktuális helyzetéről, a Bajnokok Ligája jövő heti folytatásáról pedig azt…

Évi 19 millió eurót ér az edzőmez

Bár még nem hivatalos, a Barcelona megállapodott a török Beko-val arról, hogy a csapat edző felszerelésének szponzora legyen. A Beko eddig is spzonzora volt a Barcelonának, de most szintet lép az együttműködés. A cég eddig a csapat mezének ujján, illetve az edzőmezek hátán jelent meg, a jövőben azonban az edzőmez…