Formula 1
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Na a McLaren végül boldog lehet, csapat világbajnok a wokingi istálló. Hosszú idő után,nagyon mélyről "GP2" motorból felertek a csúcsra. 26 év kellett ehhez, nekik ez volt a legfontosabb,és végül összejött,grat nekik.
Leclerc 19rol dobogó,Lewis 16rol negyedik hely. Nagyot mentek a jövő évi csapattarsak.
Végre vége van az idénynek, elég hullámzó volt. Emlékezzünk Osztrak-Angol-Belga nagydíj környékén úgy nézett ki,ez egy jó kis ezüst nyíl idény lehet. De a szünet utáni időszak nem úgy sikerül,aztán a szezon végén voltak fellalngolasok. Összességében ez Lewis talán legrosszabb szezonja volt. Hiába volt futam győzelem,nagyon éreztem az ellengedeset ennek a szezonnak. De végül egy szép búcsú ez a negyedik hely. Sok szép pillanat volt Mercedesszel,óriási győzelmek, vb címek, parázs hangulat Rosberggel a garázsban, melyről indulva a Mercedes és Abu Dhabi az egyik legrosszabb emlékű pálya,de most öröm könnyek. Jön egy olasz kaland,teljesen más habitusu csapat, mas környezet. Remélem ez még egy utolsó táncra felpezsdíti Lewist.
Verstappent legyőzni nagyon nehéz lesz, McLaren meg borzasztó erős autó. Kíváncsi vagyok mi lesz jövőre. És ne felejtsük Russell mindig képes belekopni a levesbe.
Nagy változások nem nagyon várhatóak 26ra készülnek inkább a csapatok.
Szép volt Lewis,irány Maranello
Leclerc 19rol dobogó,Lewis 16rol negyedik hely. Nagyot mentek a jövő évi csapattarsak.
Végre vége van az idénynek, elég hullámzó volt. Emlékezzünk Osztrak-Angol-Belga nagydíj környékén úgy nézett ki,ez egy jó kis ezüst nyíl idény lehet. De a szünet utáni időszak nem úgy sikerül,aztán a szezon végén voltak fellalngolasok. Összességében ez Lewis talán legrosszabb szezonja volt. Hiába volt futam győzelem,nagyon éreztem az ellengedeset ennek a szezonnak. De végül egy szép búcsú ez a negyedik hely. Sok szép pillanat volt Mercedesszel,óriási győzelmek, vb címek, parázs hangulat Rosberggel a garázsban, melyről indulva a Mercedes és Abu Dhabi az egyik legrosszabb emlékű pálya,de most öröm könnyek. Jön egy olasz kaland,teljesen más habitusu csapat, mas környezet. Remélem ez még egy utolsó táncra felpezsdíti Lewist.
Verstappent legyőzni nagyon nehéz lesz, McLaren meg borzasztó erős autó. Kíváncsi vagyok mi lesz jövőre. És ne felejtsük Russell mindig képes belekopni a levesbe.
Nagy változások nem nagyon várhatóak 26ra készülnek inkább a csapatok.
Szép volt Lewis,irány Maranello
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Verstappen méltón ünnepelte a bajnoki címet, tegnap Pole (hiába elvették,az extra kör volt) ma pedig futamgyőzelem. Nagyon kaotikus verseny volt,Gasly parádé,Zhou pontszerzés. Nagyon ritkán látott 10mp stop and go büntetés Norrisnak, volt esemény dögivel.
Sajnos Lewis totál homály volta,már a rajtnál láttam bemozdult, reménykedtem hogy hátha még belefért de nem,onnantól a lejtőn lefelé vezetett az út. Gyorshajtás a boxutcában,szerintem soha nem kapott még ilyenert büntetést,nem számítógép a memoriam de mióta jött,követem és nem emlékszem ilyenre. Legyen vége a szezonnak,és újult erővel az olaszoknál.
Russell se nagyon tudott mit kezdeni a többiekkel,tegnap nagyot ment az időmérőn,de versenyen nem volt tempó. Verstappen-Norris-Leclerc mind jobbnak tűntek tempóban.
Konstruktőri hihetetlen izgalmas lesz Abu Dhabiban. McLaren előny megvan,de Norrisban benne van úgy néz ki bármikor a hiba és akkor bizony a Ferrari előzhet.
Sajnos Lewis totál homály volta,már a rajtnál láttam bemozdult, reménykedtem hogy hátha még belefért de nem,onnantól a lejtőn lefelé vezetett az út. Gyorshajtás a boxutcában,szerintem soha nem kapott még ilyenert büntetést,nem számítógép a memoriam de mióta jött,követem és nem emlékszem ilyenre. Legyen vége a szezonnak,és újult erővel az olaszoknál.
Russell se nagyon tudott mit kezdeni a többiekkel,tegnap nagyot ment az időmérőn,de versenyen nem volt tempó. Verstappen-Norris-Leclerc mind jobbnak tűntek tempóban.
Konstruktőri hihetetlen izgalmas lesz Abu Dhabiban. McLaren előny megvan,de Norrisban benne van úgy néz ki bármikor a hiba és akkor bizony a Ferrari előzhet.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Érdemi kérdések eldoltek, Verstappen négyszeres világbajnok. Ez a futam valóban professzori volt tőle ha már Prostot érte be. Annyit akart amennyi a címhez elég.
Fia szabály módosítása megoldotta a Mercedes padlólemez gondját? Mindenesetre 1-2,Russell zavartalan győzelme,Hamilton meg átlépett a mezőnyön. Persze a hideg is kellett,poros pálya,de semmiből jött ez az eredmény. Cserébe McLaren betli,így a konstruktőri még nyitott.
Fia szabály módosítása megoldotta a Mercedes padlólemez gondját? Mindenesetre 1-2,Russell zavartalan győzelme,Hamilton meg átlépett a mezőnyön. Persze a hideg is kellett,poros pálya,de semmiből jött ez az eredmény. Cserébe McLaren betli,így a konstruktőri még nyitott.
Kicsit sajnálom, hogy nem lesznek így már akkora izgalmak a végén. A másik oldalon viszont Verstappen sokkal jobb pilóta, mint Norris, szóval jó helyre kerül a cím.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Volt egy parádés Mexikó, McLaren hozza a pontokat,Verstappen a karmentest,akit ritkán látható módon megszortak 2x10 mp-pel. Ferrari nagyon el,Mercedes egyre hátrébb csúszik.
És itt vagyunk Brazíliában,Verstappen 5 helyes rajtbuntetessel a tarsolyában, sprint büntetéssel, és eső eső hátán. Az élet és a büntetések kezdik meg csavarni a dolgokat, Verstappen csak arra figyel közel legyen Norrishoz, de kicsit azt érzem most büntetik 2021 miatt is.
Lewis annyira elengedte,hogy rossz nézni. A kocsi instabil de ettől függetlenül futamok óta nem tudnék olyan esetet mondani hogy Hamiltonos volt ,se egy előzés se egy bravúros időmérő, se egy jó csatározás. Még a rádióban is unottan mondogatja, hogy épp mi a baj a kocsival. Szomorú ezt látni. Remélem mentálisan nem ég ki teljesen,azt tudjuk nagy harcos,de most minden eddiginél mélyebben van,jövőre pedig az autó rendben lehet az olaszoknál, új hely, feltöltődés, hátha. Bár mikor rájön hogy dolgoznak az olaszok,lesz egy két új ranc de az idei év bárcsak véget érne már, teljes apátia.
Brazíliában nagyon bíztam,itt jól mentek a Mercedesek az utóbbi időben is,eső is Lewis kezére játszhatna,de bejutni a top 10-be korántsem egyértelmű. Norrissal volt nagy csatában,de végül Hamilton esett ki a q1-ben már. Elvileg új padlólemez,ami szemmel láthatóan rosszabb mint a régi Russell autóján.
Alpine nagyon jó ilyen körülmények között és Albon is most végre elkapta a ritmust. Érdekes egy időmérő, lehetetlen megmondani ki nyeri vagy egyáltalán ki jut tovább.
Q2 áldozata Sainz,falhoz csapta, és a futamot nem lesz sok idő javítani. Verstappen meg megint pórul járt a zászlókkal,most épp a pirossal. O is kiesett. Ha hamarabb jön,ahogy tegnap is a VSC,nem veszít Verstappen. Rájár a rúd,és a csapata is hibázott,végére hagyták. De ha hamarabb jön a piros,Verstappen nem esik ki. Annyira kaotikus az időmérő, Verstappen végig elől volt,Norris végig szenvedett és mégis utóbbi van Q3-ban.
Russel parádés második hely,jó taktikazassal, utána pedig roncsderbi. Tsunoda,Ocon,Lawson 3-4-5. Rb-t megmentheti a kisteso, mehetnek Norrissal aki megnyerte az időmérőt. Nagyon érdekes futam várható, Verstappen 17,Norris 1,de az angol mögött igazi keselyuk,semmi teherrel a vállukon. És eső gumin nagyon szenvedett Norris, majdnem kiesett a Q1-ben
Szerk: futamot nem lehet hat oldalban se leírni. Piros zászló,safety car tömkelege,virtual is. Norris hibák, felvezető kör benazas, Verstappen elképesztő feljovetele. Alpine 2-3, óriási eredmény a franciáknak.
Ez Vb eldöntő futam volt, nem kérdés. És akkor a rajt hibáról nem is beszélve,az instant büntetés kellett volna legyen az első ötnek. A többiek felmérték és nem indultak el. Nagyon kaotikus volt az indulás a futam jó része, végére beálltak és végül Verstappen magabiztosan nyert 17ik helyről,új motor ide vagy oda, ez bizony nagyon komoly futam volt tőle és kiegyenesitett sok kérdőjelet.
És itt vagyunk Brazíliában,Verstappen 5 helyes rajtbuntetessel a tarsolyában, sprint büntetéssel, és eső eső hátán. Az élet és a büntetések kezdik meg csavarni a dolgokat, Verstappen csak arra figyel közel legyen Norrishoz, de kicsit azt érzem most büntetik 2021 miatt is.
Lewis annyira elengedte,hogy rossz nézni. A kocsi instabil de ettől függetlenül futamok óta nem tudnék olyan esetet mondani hogy Hamiltonos volt ,se egy előzés se egy bravúros időmérő, se egy jó csatározás. Még a rádióban is unottan mondogatja, hogy épp mi a baj a kocsival. Szomorú ezt látni. Remélem mentálisan nem ég ki teljesen,azt tudjuk nagy harcos,de most minden eddiginél mélyebben van,jövőre pedig az autó rendben lehet az olaszoknál, új hely, feltöltődés, hátha. Bár mikor rájön hogy dolgoznak az olaszok,lesz egy két új ranc de az idei év bárcsak véget érne már, teljes apátia.
Brazíliában nagyon bíztam,itt jól mentek a Mercedesek az utóbbi időben is,eső is Lewis kezére játszhatna,de bejutni a top 10-be korántsem egyértelmű. Norrissal volt nagy csatában,de végül Hamilton esett ki a q1-ben már. Elvileg új padlólemez,ami szemmel láthatóan rosszabb mint a régi Russell autóján.
Alpine nagyon jó ilyen körülmények között és Albon is most végre elkapta a ritmust. Érdekes egy időmérő, lehetetlen megmondani ki nyeri vagy egyáltalán ki jut tovább.
Q2 áldozata Sainz,falhoz csapta, és a futamot nem lesz sok idő javítani. Verstappen meg megint pórul járt a zászlókkal,most épp a pirossal. O is kiesett. Ha hamarabb jön,ahogy tegnap is a VSC,nem veszít Verstappen. Rájár a rúd,és a csapata is hibázott,végére hagyták. De ha hamarabb jön a piros,Verstappen nem esik ki. Annyira kaotikus az időmérő, Verstappen végig elől volt,Norris végig szenvedett és mégis utóbbi van Q3-ban.
Russel parádés második hely,jó taktikazassal, utána pedig roncsderbi. Tsunoda,Ocon,Lawson 3-4-5. Rb-t megmentheti a kisteso, mehetnek Norrissal aki megnyerte az időmérőt. Nagyon érdekes futam várható, Verstappen 17,Norris 1,de az angol mögött igazi keselyuk,semmi teherrel a vállukon. És eső gumin nagyon szenvedett Norris, majdnem kiesett a Q1-ben
Szerk: futamot nem lehet hat oldalban se leírni. Piros zászló,safety car tömkelege,virtual is. Norris hibák, felvezető kör benazas, Verstappen elképesztő feljovetele. Alpine 2-3, óriási eredmény a franciáknak.
Ez Vb eldöntő futam volt, nem kérdés. És akkor a rajt hibáról nem is beszélve,az instant büntetés kellett volna legyen az első ötnek. A többiek felmérték és nem indultak el. Nagyon kaotikus volt az indulás a futam jó része, végére beálltak és végül Verstappen magabiztosan nyert 17ik helyről,új motor ide vagy oda, ez bizony nagyon komoly futam volt tőle és kiegyenesitett sok kérdőjelet.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Most már finis van és elég kiegyenlített elől a helyzet. Austinban kettős Ferrari siker,nagyon meggyőzőek voltak,persze mindenki a Norris-Verstappen találkozóról beszél. Holland ezt nagyon tudja és rohadt idegesítő őt megelőzni nem lehet, mindig ki tesz a pályáról, Lewis tudna erről mesélni a honfitársának.
Lewisnak katasztrofális volt az amerikai hétvége, a sprint kvalifikáció volt a legjobb. alapvetően a Mercedes ugyanazzal a problémával küzd hetek,hónapok, évek óta. A padlólemez,vagy ugrál az autó vagy lassú. Motorerő meglenne,de a legaramlatok eloszlása nem megfelelő. Borzasztóan koptatja a gumikat a kocsi, egyik titkos pálya lehetett volna az austini,de óriási csalódás volt,az hogy Lewis pár kört ment, de Russell is csak hátrafelé lepegetett.
Mexiko az teljesen esélytelen de már az is örömteli hogy a két Mercedes bejutott a Q3-ba. Elől várható volt a Norris-Verstappen csata az első helyért,ez tipikusan RB pálya,így a holland kihasználta a kicsinyek előnyét. Ferrari viszont belekopott a levesbe,Sainz indul a polebol. Olaszok fejlődtek a legtöbbet a szünet óta,ez a jövőt tekintve nem rossz hír Lewisnak
Futam érdekes lesz, nagyon jó ritmusú pálya és a vb aspiransok egymás mellől indulnak, segítők a rajtracs végén,így nincs taktikázás menni kell.
Örülök elveszik a leggyorsabb kör után a pluszpontot,nem tartottam korrektnek,hogy az RB gyakorlatilag négy autóval indult általában harcba érte. Ilyen összefonódás más csapatoknál nincs és Lewis ellen is anno állandóan kihozták pl Tsunodat a világ végéről hogy elvegye az egy pontot. Most ugye Norrist fosztotta meg Ricciardo Szingapúrban. Amiért kitalálták hogy a végén is nyomják nem jött be,cserébe az lett állandóan valaki kijön kerekcserere hogy kapjon egy pontot,vagy ami rosszabb,más ne kapjon pluszpontot.
Lewisnak katasztrofális volt az amerikai hétvége, a sprint kvalifikáció volt a legjobb. alapvetően a Mercedes ugyanazzal a problémával küzd hetek,hónapok, évek óta. A padlólemez,vagy ugrál az autó vagy lassú. Motorerő meglenne,de a legaramlatok eloszlása nem megfelelő. Borzasztóan koptatja a gumikat a kocsi, egyik titkos pálya lehetett volna az austini,de óriási csalódás volt,az hogy Lewis pár kört ment, de Russell is csak hátrafelé lepegetett.
Mexiko az teljesen esélytelen de már az is örömteli hogy a két Mercedes bejutott a Q3-ba. Elől várható volt a Norris-Verstappen csata az első helyért,ez tipikusan RB pálya,így a holland kihasználta a kicsinyek előnyét. Ferrari viszont belekopott a levesbe,Sainz indul a polebol. Olaszok fejlődtek a legtöbbet a szünet óta,ez a jövőt tekintve nem rossz hír Lewisnak
Futam érdekes lesz, nagyon jó ritmusú pálya és a vb aspiransok egymás mellől indulnak, segítők a rajtracs végén,így nincs taktikázás menni kell.
Örülök elveszik a leggyorsabb kör után a pluszpontot,nem tartottam korrektnek,hogy az RB gyakorlatilag négy autóval indult általában harcba érte. Ilyen összefonódás más csapatoknál nincs és Lewis ellen is anno állandóan kihozták pl Tsunodat a világ végéről hogy elvegye az egy pontot. Most ugye Norrist fosztotta meg Ricciardo Szingapúrban. Amiért kitalálták hogy a végén is nyomják nem jött be,cserébe az lett állandóan valaki kijön kerekcserere hogy kapjon egy pontot,vagy ami rosszabb,más ne kapjon pluszpontot.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
26-tol új szabályok lesznek megint,lehet nem lesz egyhamar jó a McLaren. Nehéz szitu,nem olyan Piastri aki beállna,és valljuk be,akik ilyen potenciállal rendelkeznek nem is szokás beállni. Plusz elég csak arra gondolni ahogy a McLarenhez került,nem nagyon érdekli mit gondolnak róla a csapatok
Tényleg nem sok esemény volt,SC nélkül (nem is emlékszem volt-e ilyen valaha Szingapúrban) komoly gumi gondokkal több csapatnál,várható volt,hogy nem lesz kockaztatas. Ferrarinak talán ezen ment el a dobogó,mert várták a safety várt és nem hozták Leclercet.
Austin tuti esemenydusabb lesz,amúgy is a pálya adja magát a sok akcióhoz,csak a domb teteji rajtnal lévő tulekedest éljék túl
Tényleg nem sok esemény volt,SC nélkül (nem is emlékszem volt-e ilyen valaha Szingapúrban) komoly gumi gondokkal több csapatnál,várható volt,hogy nem lesz kockaztatas. Ferrarinak talán ezen ment el a dobogó,mert várták a safety várt és nem hozták Leclercet.
Austin tuti esemenydusabb lesz,amúgy is a pálya adja magát a sok akcióhoz,csak a domb teteji rajtnal lévő tulekedest éljék túl
A végén lehet tényleg azon fog múlni, hogy McLaren nem állt be Norris mögé. Talán még mindig nem lenne késő. Én már amúgy Piastri helyében is beállnék a csapattárs mögé, még akkor is, ha jobbnak tartanám magamat. Néha áldozatokat kell hozni a nagyobb jóért. Jövőre pedig lehet visszakapná.
Elképesztően unalmas futam volt. Nem történt szinte semmi. Kylie Minogue megjelenése volt a verseny fénypontja. Ezen kívül a teljes eseménytelenség.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Na ez lecsordogalt, mindenki megelégedett az időmérős pozícióval az elején. Nyilván a Ferrari előre jött és Piastri is,miután a Mercedes inkább hátra felé lepkedett. McLaren tempó tarthatatlan volt és Norris végre kipipalt egy rajtot,bár a futamon több hibát is vétett,de így se lehetett vele mit kezdeni. Verstappen letutizta,Piastri meg ügyesen taktikázott. Ami pont ellentéte amit Lewisek csináltak. Lágyabb keveréken indulás jó ötlet volt,hátha sikerül egy jó rajt, első pár kör. Persze ha nincs tempó akkor csinálhat bármit az ember. Egész hétvége tragikus volt,csoda volt az időmérős 3-4. De ezen a pályán fel lehet volna a többieket soroltatni. És ahogy tavaly pl a Ferrari tette. De Lewis hamar jött és hosszú etapra elküldték a keményekre. Russell szintén hamar jött a többiekhez képest. Végére elfogytak mindketten. Lehetett volna több kor és szépen vonatoztatni a többieket,főleg Russellel osszejatszva. Nem ez lett, mindketten kijöttek és mentek hátrafelé. Csúnyán elfogyott sajnos a Mercedes,ez a Baku-Szingapur ami igazán mutatja egy autó aero és motor erejét és leginkább gumi használatát, elég tragikus lett. McLaren viszont szárnyal,de Verstappen parádé amit összehozott a második hellyel, tökéletes karmentes és Lando hibáit látva,megint csak nem éreztem hogy O megérett egy bajnoki címre. Ha tényleg oda kerülnek tegyük fel hogy futamgyozelmen belül a különbség 9/10 érzem hogy Lando eldobna. Nem tudja megragadni a momentumokat.
Ferrari tudja velük tartani a lépést,de ott meg Sainzon érezni,hogy elengedte,érthető módon. Lewisnak is jót tesz hogy változás jön, bár az olaszok nem az a munkamoral mint a németek várom már,mert ez így levezetes,és csak őrlődik,mert az autó balansza folyamatosan változik,erre panaszkodik Geroge és Lewis is,így nehéz önbizalmat szerezni,ha belemesz egy kanyarba és fogalmad sincs hogy jössz ki belőle.
Colapinto órási pozitív meglepetés,nem hiába már első futamon is kapott dicséretet. Albon egy jó kis csatározás pilóta,de RB döntése nem volt véletlen annó,most egy Colapinto csúnyán rajta van,sőt.
Káromkodás valahol vicces de őszintén megvallva nem tartom rossznak a dontest. Verseny heve,megértem. De Verstappen tényleg már már alpári stílusban tolta. Szerinte mindenki**** idióta,hülye,retardált. Rengeteg ilyen rádiózás jött tőle. Nem mondom Lewis szent pl,vagy más. De pl az angoltol ilyet nem nagyon lehetett hallani,O még verseny közben is mutatott huvelykujjat annak aki jól ment (talán Barcelona vagy Portimaoban pár éve). Lewis inkább a csapattal perlekedik és tény,ha nincs úgy osszenove az autóval képes szétesni,borulatonak lenni de nem sipoljak fél óráig a rádiót. Tsunoda és Verstappen heves pilóták,de egy szint alá nem lehet lecsúszni és ők ketten mindenképpen határokon túl képesek megnyilatkozni,ami borzasztó image a forma 1-nek és egyébként egy rendkívül jó pilotarol fest negatív képet,ami Verstappennek se jó,mert egy 3-4 szeres bajnok a pályán és azon kívül is bajnokként kell viselkedjen.
És most irány az amerikai kontinens, Austin-Mexiko-Brazilia biztos hogy jó futamoknak ígérkeznek. És Brazília a Mercedes utolsó mentsvara is,ott jól sikerült menni meg az utóbbi időkben is. Austin szerintem McLaren, de Mexiko kritikus a Rb-nek. Évek óta fix pályájuk,ott nem betlizhetnek hogy pl Verstappen nem dobogós. Mert ez a Szingapúr extra volt nekik,itt egy fabatkát nem adott volna senki arra,hogy Verstappen második lesz.
Gp Lewis
Ferrari tudja velük tartani a lépést,de ott meg Sainzon érezni,hogy elengedte,érthető módon. Lewisnak is jót tesz hogy változás jön, bár az olaszok nem az a munkamoral mint a németek várom már,mert ez így levezetes,és csak őrlődik,mert az autó balansza folyamatosan változik,erre panaszkodik Geroge és Lewis is,így nehéz önbizalmat szerezni,ha belemesz egy kanyarba és fogalmad sincs hogy jössz ki belőle.
Colapinto órási pozitív meglepetés,nem hiába már első futamon is kapott dicséretet. Albon egy jó kis csatározás pilóta,de RB döntése nem volt véletlen annó,most egy Colapinto csúnyán rajta van,sőt.
Káromkodás valahol vicces de őszintén megvallva nem tartom rossznak a dontest. Verseny heve,megértem. De Verstappen tényleg már már alpári stílusban tolta. Szerinte mindenki**** idióta,hülye,retardált. Rengeteg ilyen rádiózás jött tőle. Nem mondom Lewis szent pl,vagy más. De pl az angoltol ilyet nem nagyon lehetett hallani,O még verseny közben is mutatott huvelykujjat annak aki jól ment (talán Barcelona vagy Portimaoban pár éve). Lewis inkább a csapattal perlekedik és tény,ha nincs úgy osszenove az autóval képes szétesni,borulatonak lenni de nem sipoljak fél óráig a rádiót. Tsunoda és Verstappen heves pilóták,de egy szint alá nem lehet lecsúszni és ők ketten mindenképpen határokon túl képesek megnyilatkozni,ami borzasztó image a forma 1-nek és egyébként egy rendkívül jó pilotarol fest negatív képet,ami Verstappennek se jó,mert egy 3-4 szeres bajnok a pályán és azon kívül is bajnokként kell viselkedjen.
És most irány az amerikai kontinens, Austin-Mexiko-Brazilia biztos hogy jó futamoknak ígérkeznek. És Brazília a Mercedes utolsó mentsvara is,ott jól sikerült menni meg az utóbbi időkben is. Austin szerintem McLaren, de Mexiko kritikus a Rb-nek. Évek óta fix pályájuk,ott nem betlizhetnek hogy pl Verstappen nem dobogós. Mert ez a Szingapúr extra volt nekik,itt egy fabatkát nem adott volna senki arra,hogy Verstappen második lesz.
Gp Lewis
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
80as évekig nem kell talán visszamenni. Azért a 2010es években volt Rb-Ferrari-Mclaren versenyfutas hiába Vettel jött ki győztesen és előtte a BMW majd Lotus is bele tudott szólni egy-egy futamba. Nyilván az extrém Pastor Maldonado győzelmét tényleg ne szamitsuk be a Williamstol
És a 2017-18 szezon is Ferrari-Mercedes de a RB is komoly fejfájást okozott.
Most McLaren-Ferrari van a legjobb formában és lemaradva RB-Mercedes
Régen nem minden jobb volt
Megszorítások is régóta vannak, tesztelés, elemek használata, költségek.
Mi jó futam,mi nem,relatív. A mezőnyben is sok előzés volt.,csak Lewis mennyit jött előre, magához képest nem sokat,de jött :)De alapvetően iszonyat feszültség volt, elől pláne,de a mezőnyben is,Albonek körül. Szerintem jól jellemzi a fészket,hogy a végén el is pattant a húr Sainz-Perez esetében. De mondom, relatív,és ha valakinek nem tetszett,elfogadom. Nekem nagyon tetszett, stratégia,benne volt hogy kibírják e a gumik,folyamatos 1 mp ingadozasok,védekezés Piastritol, de említsük meg az újoncokat is,amit Lewis is kiemelt a nyilatkozatában,Bearman és Colapinto fantasztikus hétvégét zártak.
És a 2017-18 szezon is Ferrari-Mercedes de a RB is komoly fejfájást okozott.
Most McLaren-Ferrari van a legjobb formában és lemaradva RB-Mercedes
Régen nem minden jobb volt
Megszorítások is régóta vannak, tesztelés, elemek használata, költségek.
Mi jó futam,mi nem,relatív. A mezőnyben is sok előzés volt.,csak Lewis mennyit jött előre, magához képest nem sokat,de jött :)De alapvetően iszonyat feszültség volt, elől pláne,de a mezőnyben is,Albonek körül. Szerintem jól jellemzi a fészket,hogy a végén el is pattant a húr Sainz-Perez esetében. De mondom, relatív,és ha valakinek nem tetszett,elfogadom. Nekem nagyon tetszett, stratégia,benne volt hogy kibírják e a gumik,folyamatos 1 mp ingadozasok,védekezés Piastritol, de említsük meg az újoncokat is,amit Lewis is kiemelt a nyilatkozatában,Bearman és Colapinto fantasztikus hétvégét zártak.
Azt gondolom, hogy ha a helyzet úgy hozná, be kellene állniuk Norris mögé, bár kicsi az esély arra, hogy ez idén bekövetkezik. De matematikailag előfordulhat. Az tény, és igazad is volt abban lentebb, hogy a McLarenre a bundázás sosem volt jellemző, bár volt már rá példa (mondom ezt objektíven, McLaren-szurkolóként).
Hogy ki mit mondott, szerintem nem nagyon mérvadó, mert az embernek jogában áll megváltoztatnia a véleményét. Wéber Gábor is feleslegesen pörgött ezen, azt meg értelmetlennek tartom, ahogy sportszerűtlennek tartotta, hogy Norris feltartotta Perezt. Miért lett volna sportszerűtlen? Nem volt lekörözött, nem volt köteles elengednie. Aztán pörgött tovább a "ki mit mondott korábban"-témán, miközben egy küzdelem zajlott a pályán, ahol X ember nem köteles elengednie Y-t, még akkor sem, ha a kiállások elcsúszása miatt átmenetileg összekeveredik a mezőny.
Hogy mi izgalmas, az szubjektív. Alapvetően végig vonatozták egymás mögött a versenyt, manővert alig láttunk. A futam nagy részében egymás mögött vonatozó első hármas között egyetlen előzés történt az egész futam alatt, és mögöttük sem volt pezsgés. Vonatoztak végig, egyetlen előzést láttunk a győzelemért. Ebbe persze bele lehet magyarázni egy idegőrlő csatát, de a külső szemlélő annyit lát, hogy ugyanaz a nóta körök tucatjain keresztül. Elmegy meginni egy kávét, elmegy a mosdóba, visszamegy, és nem maradt le semmiről, ugyanaz a távolság a versenyzők között. Egy sportolónak nyilván izgalmas, hiszen egyetlen hibát sem követhet el. De nézőként ez bizony elég eseménytelen volt. A szpíkerek persze bemondták, hogy ez volt a legizgalmasabb azeri futam. Én meg pislogtam, hogy tényleg? Akkor milyen lehetett a többi? Mert manőver itt nem nagyon volt, eseménytelen vonatozás annál inkább.
Leclerc mindig kívülről próbálkozott, ami esélytelen volt. Piastri persze jól védekezett, mindig sikerült kívülre terelnie Leclerc-t. Ha valaki az üldözőjére rá tudja kényszeríteni az akaratát, és nem fordítva történik ez, az tud valamit.
Mindenesetre több mint 10 év után újra vezeti a csapatbajnokságot a McLaren. Emlékszem a 2014-es, akkor idénynyitó ausztrál futamra, ahol Hamilton kiesett, és (Magnussen és Button) a 2-3. helyre beérkezve vezették a tabellát az első verseny után.
A nemrég bevezetett költségplafon meg jót tett a Forma-1-nek. Három csapat is önerőből küzd a győzelemért. Mikor volt utoljára ilyen? A '80-as években? A McLarennek meg szüksége is volt erre, mert pár éve még a csőd szélén táncoltak, és a költségplafonnak köszönhetően kerültek idénre ismét egy fenntartható pályára. Azóta persze jócskán beindultak az utcai sportautós programjuk is. Amennyi csapat jött-ment az elmúlt évtizedekben, főleg a mezőny hátsó régiójában, erre egyszerűen szükség van, hogy ne csak néhány csapat tudjon talpon maradni egy költekezési versenyben. Ennek a bevezetéséről már a 2000-es években is volt szó, de csődbe kellett mennie és csődközeli állapotba kellett jutnia pár csapatnak ahhoz, hogy végre bevezessék.
Hogy ki mit mondott, szerintem nem nagyon mérvadó, mert az embernek jogában áll megváltoztatnia a véleményét. Wéber Gábor is feleslegesen pörgött ezen, azt meg értelmetlennek tartom, ahogy sportszerűtlennek tartotta, hogy Norris feltartotta Perezt. Miért lett volna sportszerűtlen? Nem volt lekörözött, nem volt köteles elengednie. Aztán pörgött tovább a "ki mit mondott korábban"-témán, miközben egy küzdelem zajlott a pályán, ahol X ember nem köteles elengednie Y-t, még akkor sem, ha a kiállások elcsúszása miatt átmenetileg összekeveredik a mezőny.
Hogy mi izgalmas, az szubjektív. Alapvetően végig vonatozták egymás mögött a versenyt, manővert alig láttunk. A futam nagy részében egymás mögött vonatozó első hármas között egyetlen előzés történt az egész futam alatt, és mögöttük sem volt pezsgés. Vonatoztak végig, egyetlen előzést láttunk a győzelemért. Ebbe persze bele lehet magyarázni egy idegőrlő csatát, de a külső szemlélő annyit lát, hogy ugyanaz a nóta körök tucatjain keresztül. Elmegy meginni egy kávét, elmegy a mosdóba, visszamegy, és nem maradt le semmiről, ugyanaz a távolság a versenyzők között. Egy sportolónak nyilván izgalmas, hiszen egyetlen hibát sem követhet el. De nézőként ez bizony elég eseménytelen volt. A szpíkerek persze bemondták, hogy ez volt a legizgalmasabb azeri futam. Én meg pislogtam, hogy tényleg? Akkor milyen lehetett a többi? Mert manőver itt nem nagyon volt, eseménytelen vonatozás annál inkább.
Leclerc mindig kívülről próbálkozott, ami esélytelen volt. Piastri persze jól védekezett, mindig sikerült kívülre terelnie Leclerc-t. Ha valaki az üldözőjére rá tudja kényszeríteni az akaratát, és nem fordítva történik ez, az tud valamit.
Mindenesetre több mint 10 év után újra vezeti a csapatbajnokságot a McLaren. Emlékszem a 2014-es, akkor idénynyitó ausztrál futamra, ahol Hamilton kiesett, és (Magnussen és Button) a 2-3. helyre beérkezve vezették a tabellát az első verseny után.
A nemrég bevezetett költségplafon meg jót tett a Forma-1-nek. Három csapat is önerőből küzd a győzelemért. Mikor volt utoljára ilyen? A '80-as években? A McLarennek meg szüksége is volt erre, mert pár éve még a csőd szélén táncoltak, és a költségplafonnak köszönhetően kerültek idénre ismét egy fenntartható pályára. Azóta persze jócskán beindultak az utcai sportautós programjuk is. Amennyi csapat jött-ment az elmúlt évtizedekben, főleg a mezőny hátsó régiójában, erre egyszerűen szükség van, hogy ne csak néhány csapat tudjon talpon maradni egy költekezési versenyben. Ennek a bevezetéséről már a 2000-es években is volt szó, de csődbe kellett mennie és csődközeli állapotba kellett jutnia pár csapatnak ahhoz, hogy végre bevezessék.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Vizsgálat alatt van sárga zászló figyelmen kívül hagyása miatt.LG írta: ↑2024.09.15. 16:25:13Verstappen megint elég jól ki tudott jönni ebből, pedig azért látszik, hogy bajban van a Redbull. De ez, hogy a 3 mögötte lévő közel van egymáshoz, és egymástól is veszik el a pontokat, nagy segítség neki.
De szép lenne, ha jövőre is ennyire közel lennének egymáshoz az élpcsapatok.
https://x.com/RBR_Daily/status/1835315059687301380
Norris egyből jelezte,hogy Vsc alatt előzött
Nincs büntetés, de figyelmeztetés igen,mert felelotlenek voltak többen is. Salamoni,jó döntés.
Verstappen megint elég jól ki tudott jönni ebből, pedig azért látszik, hogy bajban van a Redbull. De ez, hogy a 3 mögötte lévő közel van egymáshoz, és egymástól is veszik el a pontokat, nagy segítség neki.
De szép lenne, ha jövőre is ennyire közel lennének egymáshoz az élpcsapatok.
De szép lenne, ha jövőre is ennyire közel lennének egymáshoz az élpcsapatok.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Na és akkor most? Piastri elképesztő mit ment ma, Lewis Monaco győzelmét jutatta eszembe,amikor Verstappent full lejárt gumikkal tartott maga mögött. De ez nem Monaco volt, itt azért a hosszú egyenesben nagyon észnél kell lenni Bakuban,hogy ne elozzenek meg. Piastri pedig letolt vagy 30 kört így. Eszméletlen amit ma mutatott,ma is. Én tartom hogy jobb mint Norris,és még 1-2 ilyen verseny mehet a fejvakaras a McLaren garázsban,mert a kétértelmű kikelentesuket újra kell tervezni. Nem lehet Landot előre helyezni,mikor ilyen pilotajuk van. Ha Lewis visszavonul majd egyszer,lehet maradok és Piastri lesz a number 1 Nagyon komoly a gyerek,intelligens,de egészségesen pökhendi,nem ismer se Istent se embert,megy mint a meszes. McLaren volt amúgy is mindig a kedvenc csapatom, kedvenceim mind McLaren pilóták voltak (Senna,Hamilton).
Leclerc tökéletes időmérő,és jó futam,de egy idegőrlő párharcot lehozott O is hiba nélkül,ma volt egy hajszálnyi többlet Piastrinak,ez döntött.
És a végén csak nem usztuk meg Sc-t. Sainz és Perez nem bírták ki,vagyis inkább a spanyol. Sajnálom a mexikóit,kedvenc pályáján a dobogó megint meglehetett volna.
Norris karmentes a tegnapi óriási balama után. O ebben jó, mezőnyben jól halászni,de mikor ott a teher nem bírja.
Verstappennek több fejlesztést hoztak,de a kezdeti lelkesedés után a Q3-tol kezdve elfogytak. De a holland is tudja ez maraton,nem sprint. Minden futamon megy a kártyák megkavarasa,lehetetlen megmondani ki nyer,de Verstappen hozza a pontokat ami a végéig elég lehet
Mercedes? Szünet óta ismét baj van, de Russell megint szépen,jó tempót ment,de nem volt meccsben,de a baleset harmadik helyet hozott,szép munka.
Lewis a boxból rajtolva kicsi eséllyel indult, hátrányban is volt az időmérőn is Russellel szemben, nem Baku a kedvence. De pontocskak meglettek, örülni kell mindennek és látva a jövőbeli Ferrari idei tempóját,főleg a szunet óta....Talán megéri bojtolni még idén,bár elsőre egy totál idegen csapatban, kultúrában,nyelvben nagyon nem lesz egyszerű és nem érzek kiugró teljesítményt,de 26ra igen, és a cél a 8-ik egyértelműen. De addig még rengeteg van,túl kell élni és bízni a szebb jövőben.
Egyik legidegorlobb nagydíj volt az utóbbi időben, ez hogy 3an mennek egymás mögött,három különböző csapat 30 körön át, hát kb 92 Hungaroring,amikor Patrese,Senna,Berger tolták.
Szingapúr is hasonló lehet,lehetetlen megjósolni az erőviszonyokat. És ott ha rossz a stratégia,esetleg egy rossz boxmunka, úgy beragadsz, az egész futam elmehet.
Leclerc tökéletes időmérő,és jó futam,de egy idegőrlő párharcot lehozott O is hiba nélkül,ma volt egy hajszálnyi többlet Piastrinak,ez döntött.
És a végén csak nem usztuk meg Sc-t. Sainz és Perez nem bírták ki,vagyis inkább a spanyol. Sajnálom a mexikóit,kedvenc pályáján a dobogó megint meglehetett volna.
Norris karmentes a tegnapi óriási balama után. O ebben jó, mezőnyben jól halászni,de mikor ott a teher nem bírja.
Verstappennek több fejlesztést hoztak,de a kezdeti lelkesedés után a Q3-tol kezdve elfogytak. De a holland is tudja ez maraton,nem sprint. Minden futamon megy a kártyák megkavarasa,lehetetlen megmondani ki nyer,de Verstappen hozza a pontokat ami a végéig elég lehet
Mercedes? Szünet óta ismét baj van, de Russell megint szépen,jó tempót ment,de nem volt meccsben,de a baleset harmadik helyet hozott,szép munka.
Lewis a boxból rajtolva kicsi eséllyel indult, hátrányban is volt az időmérőn is Russellel szemben, nem Baku a kedvence. De pontocskak meglettek, örülni kell mindennek és látva a jövőbeli Ferrari idei tempóját,főleg a szunet óta....Talán megéri bojtolni még idén,bár elsőre egy totál idegen csapatban, kultúrában,nyelvben nagyon nem lesz egyszerű és nem érzek kiugró teljesítményt,de 26ra igen, és a cél a 8-ik egyértelműen. De addig még rengeteg van,túl kell élni és bízni a szebb jövőben.
Egyik legidegorlobb nagydíj volt az utóbbi időben, ez hogy 3an mennek egymás mögött,három különböző csapat 30 körön át, hát kb 92 Hungaroring,amikor Patrese,Senna,Berger tolták.
Szingapúr is hasonló lehet,lehetetlen megjósolni az erőviszonyokat. És ott ha rossz a stratégia,esetleg egy rossz boxmunka, úgy beragadsz, az egész futam elmehet.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Gp győzelem,nem vb győzelem. Értem,félre értelmeztem, elnézést.
Mi köze ennek a csapatutasításos esethez? Abban az évben Coulthard simán verte Häkkinent, de a csapat szerette volna, ha Häkkinen végre nyer egy futamot, és akkor volt erre lehetősége.Bob_Marley írta: ↑2024.09.03. 20:57:05de 97ben Villaneuve nyerte a Vb-t a híres Schumacheres kilokessel együtt is. 98-99 Hakkinen
Egyébként teljesen jogos, amit LG ír, ha Norris-t nyomnák, közelebb lenne Verstappenhez.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Ennyire már nincs meg,de 97ben Villaneuve nyerte a Vb-t a híres Schumacheres kilokessel együtt is. 98-99 Hakkinen. De lényegtelen az évszám,elfogadom. De többször nem volt,mint volt azt gondolom. Bár azt gondolnám inkább közrejátszhatott benne,hogy Coulthard egy igazi jo második pilóta volt,könnyebb volt. A McLaren azért szeret összerakni egy szinten lévő pilótákat,mint most is.
És előbb látom magam előtt hogy Norris nullazik,mint Verstappen. 60 pont így is rohadt sok,jó a McLaren de azért nem feltétlenül fog minden pálya feküdni nekik. Baku talán igen a nevetségesen hosszú celegyenessel,de Szingapúr kifejezetten RB pálya,csak hogy az elkovetkezendoket nézzük. Érdekes lesz,és remélem a Mercedes is rátalál megint a helyes útra,mert az új padlólemez nem igazán működik. Spában és most se volt érezhető hatása.
És előbb látom magam előtt hogy Norris nullazik,mint Verstappen. 60 pont így is rohadt sok,jó a McLaren de azért nem feltétlenül fog minden pálya feküdni nekik. Baku talán igen a nevetségesen hosszú celegyenessel,de Szingapúr kifejezetten RB pálya,csak hogy az elkovetkezendoket nézzük. Érdekes lesz,és remélem a Mercedes is rátalál megint a helyes útra,mert az új padlólemez nem igazán működik. Spában és most se volt érezhető hatása.
McLaren-szurkolóként mondom, hogy ez nem igaz. 1997-ben Jerez-ben Coulthardot visszarendelték, hogy Häkkinen megszerezhesse első F-1-es nagydíjgyőzelmét.
Az tény, és emiatt mindig is szerettem őket, hogy a többiekhez képest a legkevésbé szóltak bele a csapaton belüli küzdelembe. Emiatt a 2007-es egyéni vb-címük is elment, miközben a Ferrari szemérmetlenül tolta Räikkönent, miközben a két McLaren egymástól vette el a pontokat. De ezért is szerettem őket, náluk ritkán volt bunda. Azzal értettem egyet, amikor az ilyen jellegű csapatutasítás tiltva volt az F-1-ben, ez így helyes. Az nyerje az egyéni bajnoki címet, aki bunda nélkül a legtöbb pontot tudja szerezni. A csapatvb szempontjából meg mindegy, hogy a két versenyző közül ki van előrébb.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Csapatvezetőnek a konstruktőri a legfontosabb,abbol is kapják a pénzt,boxutca helyet stb.
És mint írtam, McLaren legendásan nem pilotaban,hanem pilotakban gondolkodik.
Nyilván értem amit írsz,de jelenleg csak pontok miatt van Norris előrébb,más semmi nem predesztinalja erre és Piastri konkrétan közelebb van hozzá,mint Norris Verstappenhez. Úgy értem,hogy persze Norrisnak több pontja van,de ebben benne van jó adag szerencsésen alakult körülmény is. Zandvoortot behuzta,azon kívül siralmas a teljesítménye az utóbbi futamokon. Ausztriában nem tudta megelőzni Maxot,kiestek. Hungaroring pocsék rajt, kedvezményt elvesztette,ment a hiszti. Silverstone kicsit a csapat nézte be a kerékcserét,ok. Spa,ott kocsikazott elvileg a riválisa mögött,nemhogy hozni nem tudott rajta. Most is teljesen légüres térben mozgott. Leclercet se támadta az elején. Hogy legyen az hogy engedjék előre,ha O maga szimplán nem tud előre jönni.
Én azt láttam megint szembekerült Piastri és Norris a pályán, előbbi megint legyőzte a pályán.
És mint írtam, McLaren legendásan nem pilotaban,hanem pilotakban gondolkodik.
Nyilván értem amit írsz,de jelenleg csak pontok miatt van Norris előrébb,más semmi nem predesztinalja erre és Piastri konkrétan közelebb van hozzá,mint Norris Verstappenhez. Úgy értem,hogy persze Norrisnak több pontja van,de ebben benne van jó adag szerencsésen alakult körülmény is. Zandvoortot behuzta,azon kívül siralmas a teljesítménye az utóbbi futamokon. Ausztriában nem tudta megelőzni Maxot,kiestek. Hungaroring pocsék rajt, kedvezményt elvesztette,ment a hiszti. Silverstone kicsit a csapat nézte be a kerékcserét,ok. Spa,ott kocsikazott elvileg a riválisa mögött,nemhogy hozni nem tudott rajta. Most is teljesen légüres térben mozgott. Leclercet se támadta az elején. Hogy legyen az hogy engedjék előre,ha O maga szimplán nem tud előre jönni.
Én azt láttam megint szembekerült Piastri és Norris a pályán, előbbi megint legyőzte a pályán.
Lehet, hogy Piastri jobb, mint Norris, mégis úgy alakult, hogy EBBEN a szezonban utóbbinak lehetne esélye az egyéni címre. És én most ha csapatvezető lennék, akkor megmondanám Piastrinak, hogy dolgozzon alá, és jövőre, ha úgy alakul, akkor visszakaphatja. Hosszútávon azért ki szokott jönni a különbség csapaton belül a tehetségesebb pilóta javára, 1 szezonban dobhat a gép a gyengébbnek, láttunk már ilyet.
Meglátjuk, mi lesz, de ha kevéssel nyer Max a végén, akkor ezt nagyon sajnálhatják majd.
Meglátjuk, mi lesz, de ha kevéssel nyer Max a végén, akkor ezt nagyon sajnálhatják majd.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Mclarennel sose volt csapatutasítás,Prost-Senna, Alonso-Hamilton,Button-Hamilton stb
Hozzáteszem szerintem Piastri jobb versenyző is mint Norris.
Nem tartom jogosnak a csapatot hibaztatni. Egy vb kaliber pilotatol óvodás szint elvárni polebol legalább egyszer forduljon már be első helyen a célegyenesbe. Nálam nem is vb kaliber pilóta. Nagyon nem szimpatikus nekem ez a Norris jelenség. Egy körön jön, McLaren brutál jó,de O elvárja hogy megcsinálom a melót szombaton, vasárnap behozom egybe és ennyi. Csak hát magától általában 5 kanyart nem képes első helyen megtenni.
Nekem az volt fura mennyire holtterben mozgott a Mercedes,szünet előtt óriási forma, oké Zandvoort speciális helyszín,hozták egy elfogadhatót. Most újra fejlesztések direkt Monzara,nagyon ígéretes szabadedzések,s az időmérő olyan so-so. Amiből meg lehet valami kategória,de totál semmi. Se előre se hátra,semmi.
Hozzáteszem szerintem Piastri jobb versenyző is mint Norris.
Nem tartom jogosnak a csapatot hibaztatni. Egy vb kaliber pilotatol óvodás szint elvárni polebol legalább egyszer forduljon már be első helyen a célegyenesbe. Nálam nem is vb kaliber pilóta. Nagyon nem szimpatikus nekem ez a Norris jelenség. Egy körön jön, McLaren brutál jó,de O elvárja hogy megcsinálom a melót szombaton, vasárnap behozom egybe és ennyi. Csak hát magától általában 5 kanyart nem képes első helyen megtenni.
Nekem az volt fura mennyire holtterben mozgott a Mercedes,szünet előtt óriási forma, oké Zandvoort speciális helyszín,hozták egy elfogadhatót. Most újra fejlesztések direkt Monzara,nagyon ígéretes szabadedzések,s az időmérő olyan so-so. Amiből meg lehet valami kategória,de totál semmi. Se előre se hátra,semmi.
Mostanában én is néztem pár futamot. A McLarent nem értem, mintha nem akarnák az egyéni VB-t. Mútlkor csapatutasítás miatt 7 pontot bukott Norris, most megint Piastri agresszívan betámadta az elején, ami miatt rögtön két helyet esett vissza. Így most 70 pont a holland előnybe, de ha Piastri beáldozza magát a csapattársért, akkor már csak 60 lenne, ami szintén nem kevés, de a jelenlegi erőviszonyok alapján nem behozhatatlan. Még 70 sem lenne az, de ha egymást fogja ütni-vágni a két Meki, azzal jelentősen megkönnyítik Verstappen dolgát.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Zandvoort nagyon jó kis pálya, McLaren brutál jó,simán húzták is.
Ferrari meglepetés volt, maguk se értették hogyan.
Most Monzaban folytatódott a minta, McLaren legjobb autó, Ferrari meglepetés,sőt futamgyőzelem. Mercedes vakumban mozog, RB hátrafelé lépked. Nálam Piastri továbbra is jobb pilóta mint Norris,akiről azt gondolom a McLaren Ricciardoja,15-20 gp győzelem,de nem látom vb kalibernek. Ausztrál viszont inkább VB kaliberű. Ha lehetőség van be is szúr Norrisnak,mint ma is. Verstappen veszteség minimalizalas,ezzel hogy hoznak rajta 5-6-7 ne adj Isten 10 pontot szezon végéig vígan elvan.
Russellre kíváncsi vagyok jövőre,nem látom magam előtt O legyen a fő ember egy Mercedesnel. Jobb mint egy tipikus második számú pilóta,de rosszabb mint egy igazi vezer.
Alakul a Ferrari,tartson ki jövőre is meg azután is.
Ferrari meglepetés volt, maguk se értették hogyan.
Most Monzaban folytatódott a minta, McLaren legjobb autó, Ferrari meglepetés,sőt futamgyőzelem. Mercedes vakumban mozog, RB hátrafelé lépked. Nálam Piastri továbbra is jobb pilóta mint Norris,akiről azt gondolom a McLaren Ricciardoja,15-20 gp győzelem,de nem látom vb kalibernek. Ausztrál viszont inkább VB kaliberű. Ha lehetőség van be is szúr Norrisnak,mint ma is. Verstappen veszteség minimalizalas,ezzel hogy hoznak rajta 5-6-7 ne adj Isten 10 pontot szezon végéig vígan elvan.
Russellre kíváncsi vagyok jövőre,nem látom magam előtt O legyen a fő ember egy Mercedesnel. Jobb mint egy tipikus második számú pilóta,de rosszabb mint egy igazi vezer.
Alakul a Ferrari,tartson ki jövőre is meg azután is.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 19922
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Először is Hungaroring,pont szinte előttem találkoztak a nagy barátok Lewis és Verstappen, elég combos volt,de esélytelen volt a holland. Jól meg is kapta mérnöktol. Elöl meg a McLaren raketakent ment,Piastri teljesen megérdemelten húzta be az elsőt, kisebb csapaton belüli tanácstalanság után.
Na és ez a mai. Hát ez valami eszement futam volt Spában. 4 csapat teljesen együtt és végül Mercedes 1-2!!!!! Egyedül a világ ellen Russell,egy kiállással, behúzta. Végén 3 autó egyszerre befutón. Lewis valami parádés rajt és első körök,végig vezetett,de a végén Russell kibírta ellene a nyomást. Elképesztőt hozott.
Ahány pálya,annyi féle kimenetel. Talán a McLaren most a legjobb,de hát talán még egy tizeddel se gyorsabb mint a többiek. Bárki nyerhet, utolsó futamokon RB már nem nyert. És előzni se egyszerű,annyira egyben a srácok. Világbajnokság talán már eldőlt,de itt jelenleg sprint futam van minden hétvégén.
Go Lewis
Na és ez a mai. Hát ez valami eszement futam volt Spában. 4 csapat teljesen együtt és végül Mercedes 1-2!!!!! Egyedül a világ ellen Russell,egy kiállással, behúzta. Végén 3 autó egyszerre befutón. Lewis valami parádés rajt és első körök,végig vezetett,de a végén Russell kibírta ellene a nyomást. Elképesztőt hozott.
Ahány pálya,annyi féle kimenetel. Talán a McLaren most a legjobb,de hát talán még egy tizeddel se gyorsabb mint a többiek. Bárki nyerhet, utolsó futamokon RB már nem nyert. És előzni se egyszerű,annyira egyben a srácok. Világbajnokság talán már eldőlt,de itt jelenleg sprint futam van minden hétvégén.
Go Lewis