Jóváhagyta a közgyűlés a Spotify szponzorációt

Nagy többséggel hagyta jóvá a Barcelona rendkívüli pártolói közgyűlése a klub következő szezontól érvénybe lépő szponzorációs megállapodását, így a Spotify neve kerül a női és férfi csapat mezére nyártól, valamint a Camp Nou is felveszi a svéd cég nevét.

 

A vasárnap délutáni szavazás egyszerű többséggel is elfogadásra került volna, de a várakozásoknak megfelelően abszolút fölényben voltak a szponzoráció mellett állást foglaló szavazatok: 625 igen szavazat mellett 49 nem és 27 üresen beküldött válasz érkezett. A voksolás eredménye alapján a Spotify július elsejétől lép elő a klub főszponzorává és a „hivatalos audio streaming partnerévé”, ahogyan a klub hivatalos oldala beszámolt róla.

A Spotify-deal számokban: 435 millió érkezik első körben

A megállapodás anyagi részleteit nem hozta nyilvánosságra a klub titoktartási kötelezettségei miatt, a katalán Sport információról azonban mi is beszámoltunk a napokban: a partnerség keretében a klub jelentős bevételekhez fog jutni a következő években, nagyságrendileg 435 millió euró értékben. A megállapodás értelmében a meccsmezen 4 szezonig, az edzőszereléseken pedig 3 szezonig fog szerepelni a Spotify neve, a Camp Nou pedig a felújítás ideje alatt is már felveszi a Spotify Camp Nou nevet.

Juli Guiu i Marquina, a marketingért felelős elnök-helyettes szerint „ez a Barcelona mezszponzorációs történetében az eddigi legjobb partnerség, és a világon is a legjobbak között van a mez felületének és a stadion nevének értékesítésében. A Spotify egy modern, fiatal márka, van jelene és jövője” – tette hozzá, valamint az is szóba került, még konkrétumok nélkül, hogy a pártoló tagonak és a Penyistáknak, azaz a szurkolói klubok tagjainak is különböző előnyöket és exkluzív tartalmakat fog jelenteni a Barça és a Spotify partnersége.

Laporta: “Ez a partnerség még közelebb hozza a Klubhoz a szurkolókat”

Hivatalos: a Spotify lesz a csapat mezszponzora és a Camp Nou névadója

***