Annak érdekében, hogy az FC Barcelona képes legyen finanszírozni a Camp Nou megújítását és a stadion teljes környezetének modernizálását, nagy valószínûséggel a jövõ év folyamán névadó szponzora lesz a Camp Nounak. A szponzorációból összesen 200 millió eurót remél az FC Barcelona.
A Barcelona már jó ideje együtt dolgozik a névadó szponzorációk szakértõ cégével a Van Wagnerrel, melynek 2018 elsõ negyedévében kell bemutatnia azokat az ajánlatokat, amelyeket a legjobbnak tart. A cél az, hogy a Barcelona és a Camp Nou több pénzt termeljen ebbõl a szponzorációból, mint a New Yorki Metlife Stadion, mely a 25 évre kötött szponzoráció során 400 millió eurót termel a Metlife biztosító társaság révén. A Barcelona várhatóan ennél rövidebb idõre szóló szponzorációban gondolkozik, ezért is remél ebbõl kevesebb pénzt.
Ha a klubvezetés döntött egy szponzoráció mellett, azt a pártoló tagoknak még mindig jóvá kell hagyniuk egy rendkívüli közgyûlésen, szintén még 2018 elsõ felében. Ezt követõen a következõ szezontól már lenne egy „vezetékneve” is a Camp Nounak.
Az egész szponzorációt az indokolja, hogy a teljes Espai Barça projekt 700-800 millió euróba is kerülhet. Az Espai Barça projektrõl itt írtunk korábban.