A HITACHI AZ EGYIK JELÖLT
Tovább folynak a tárgyalások a Barcelona történetének elsõ mezszponzori szerzõdésérõl. Ismert, hogy a katalán egyletnek még sosem volt reklám a gránátvörös-kék mezén, de a klub pártoló tagjai 2003-ban többségükben a reklám engedélyezése mellett szavaztak. Így a vezetés már jó ideje tárgyal a lehetséges vállalatokkal, de egyelõre nincs döntés.
Múlt õsszel már nagyon közel volt ahhoz a klub, hogy elfogadja a Betandwin fogadóiroda évi 15 millió eurós ajánlatát, de az elnökség végül nemet mondott erre a pénzre. A tárgyalások azonban nem álltak meg a lehetséges vállalatokkal, s a vezetés tovább keresi a klub számára legjobb szerzõdést. Valószínû, hogy most már csak a jövõ évtõl lép életbe a mezszponzori kontraktus, hiszen egyelõre semmilyen cég nem nevezhetõ meg, mint biztos favorit.
A tárgyaló cégek kilétérõl alig lehet tudni valamit, s így csak biztos, hogy a japán Hitachi is a jelöltek között van. A távol keleti multinacionális vállalat ajánlata bizonyosan nem volt kedvezõtlen a katalánok számára, mert a Barcánál most már bizonyosan csak a valóban komoly összeggel jelentkezõkkel tárgyalnak. Az immár nem kérdés, hogy a Barcelonának lesz mezszponzora, s az is majdnem garantált, hogy a megegyezés a következõ szezontól szól majd. Könnyen elõfordulhat, hogy a vezetés egyébként megvárja a júniust, mivel akkor egy esetlegesen megnyert trófeával a birtokában, még jobb szerzõdési feltételeket harcolhatna ki az elnökség.