A 2008-as Pekingi olimpia szervezõi bizottsága (hivatalos rövidítése: BOCOG) tagadja, hogy tárgyalásokat kezdett a Barcelona futballcsapatával egy esetleges 18 milliós mezszponzori szerzõdés kapcsán, ugyanakkor egy hivatalos értesülés szerint már alá is írták a szerzõdést, közölték a spanyol lapok a hétvégén.
A BOCOG nem kereste meg a Barcelona csapatát, s nem áll szándékában a mezek felületének megvásárlása.” – közölték az illetékesek több hivatalos fórumon is, többek között az olimpia hivatalos oldalán.
A Spanyolországban megjelent információk szerint a Beijing 2008 feliratért cserébe évi 18 milliót ajánlottak az olimpiát megelõzõ két szezonra.
Napjainkra a Barcelona maradt szinte az utolsó európai élcsapat, amelynek nem szerepel semmilyen hirdetés a mezén, s ezen a klub nem is akar változtatni, kivéve ha megfelelõen nagy ajánlatot kap.
Ne felejtsük el azonban, hogy a prezidente, Joan Laporta január végén Pekingbe utazott, s valószínüleg nem azért, hogy az épülõ stadionokat nézegesse, ezért valószínüsíthetõ, hogy a háttérben komoly tárgyalások lehettek. A reklám, amelyet a Kínai kormányzat is támogatna, 18 millió eurót hozhatna a konyhára, mely még az európai élcsapatok között is szokatlan nagyságú, ennél többet már csak a Bayern München kap a T-Mobile-tól, évi 20 millió eurót. „