Koma,azért írtam azt,amit,mert ha csak a tegnapi Hamis eset hagyott olyan mély nyomot benned az időzítést tekintve,h még egy nap után is a késői ítélkezésen háborogsz,annak ellenére,h biztos feltűnt,h a futamok alatt hosszú-hosszú körök telnek el egy adott szitutól addig,amíg kiírják,h vizsgálják és további plusz körök,amíg kirakják,h milyen ítélet született (valamint még 3 kör,amin belül be kell menni letölteni).Eddig nem volt gond belőle,de most,h Hamilton előnyt szerzett belőle (mert azt nem tagadtam egyáltalán,h így van) máris felháborító.Korábban miért nem volt az,ha 4-5 kör után kezdtek vizsgálódni?
Attól,h elismered a képességeit,még bőven lehetnél antiHamis.Pölö én is elismerem,h kiváló pilóta Sumi,de ettől még elég komolyan antiSumis vagyok.Én is jobban ugrottam arra,amikor ő csibészkedett,mert böki a szemem az ember egész egyszerűen.Szal a kettő nem zárja ki egymást.
Én sosem próbáltam az elfogulatlansággal takarózni,mert nem lehetek az.LG véleményét érzem igaznak.Hamiltonnal kapcsolatban sztem lehetetlen semlegesként tekinteni rá (,mint ahogy pölö Sumin sem lehetett csak úgy "átnézni").Szal,aki kedveli,az talán nem követeli a fejét minden esetben,aki meg nem szívleli,az minden vitatott helyzetnél kígyót-békát kiabál.Ráadásul kicsit fura módon Hamira terhelődik az is,amikor esetleg a versenybírók hibáztak.
Gyorsított eljárást követeltek Hami esetére meg a szabálykönyv figyelembe nem vételével kiemeltebb mértékű büntetést.
Abban reméelm egyetértünk,h nem túl kapkodósak a bírók a futam alatti kiértékeléseknél.Eddig sem voltak azok,így meg lehetett ezt szokni.Most pont egy Hamis esetnél telt be a pohár sokaknál,ezzel ömagában nem is lenne gond,ha nem az angol lenne köcsögözve azért,mert a felügyelők kissé ráérősen intézkednek és ebben az esetben bizony mire érvénybe került a büntetés,már nem is volt igazán az.Gondolom korábban is fordult már elő hasonló szabálytalanság,hasonló büntetéssel szankcionálva.Mivel nincs azóta felhozva,ezért valószínüleg minden esetben megfelelőnek volt tartva a bünti.Itt van ez a példa,ami más megvilágításba helyezheti odafent az ok-okozat dolgot,tehát előfordulhat,h a későbbiekben hasonló "félbüntetés" (mivel hátránya származott ugyan belőle,de a bünti nem érte el a "kívánatos" mértéket -hátrébb sorolódást...) helyett átírják a szabálykönyvet eggyel erősebb mértékűre,mert itt a példa,h lyukas ismét a dolog és előfrodulhat,h a szabálytalansággal és a büntetés mértékéveél együtt inkább jól jön ki az esetből a hibás pilóta.De ilyen rengetegszer volt már,asszem tisztában vagytok vele.Van egy írott szabály,h x szabálytalanság y büntetést von maga után.Ezek nagyjából működőképesek,de lehetnek olyan versenyhelyzetek,amikor már nem éri el a célját a büntetés,illetve eléggé kérdőjeles,h mit is kell ítélni.Idén sokszor volt már ,h épp Lewisnál volt ez a határesetes dolog és mivel az adott szitukra nem lehetett a fogalmazási hiányosságok miatt ráhúzni koolyabb szankciót,így figyelmeztették.Pedig egyúttal önmagukat is meginthetnék a döntéshozó és szabályírók,mert többször is döntésképtelenekké váltak adott helyzetekben,legalábbis valószínűleg egymással is vitában voltak a megbeszélés során,ezért is nem meszelték el nyugodt szívvel az angolt.Most meg a leírt áthajtásost kapta,ami ebben az esetben nem érte el a célját.Ha ezután átírják stop & go-ra akkor már le lesz fedve ez a szituáció is,és a későbbiekben talán nem lesz ilyen jogtalan előnye ebből senkinek.De a szabálykönyv esetleges hiányosságai miatt nem biztos,h Lewist kell fikázni.Hibázott,büntették.Az,h mennyire volt ez ebben a szituban valós bünti,nem rajta múlott szerintem.
Perrero írta a Sumis előzéses esetet.Na,az is elég nagy vihart kavart akkor ,mert ott is hasonló dolog lépett fel.Vagyis hülyén volt leírva a szabály,ezért is írták át.Ezt be is linkeltem tegnap.
Szóval vitás esetek mindig is voltak,lesznek is valószínűleg.Eddig sem reagáltak azonnal a szabálytalan helyzetekre,ezután sem fognak.Az,h Hamiltonos esetekben sokkal vehemensebben támadtok,az valahol azt sugallja nekem,h elég rendesen ellenzékiek azok,akik ilyenkor sokkal jobban lázadnak (kiváltképp,h Hamiltont köpködve -pedig nem ő írta le anno,h a SC előzésért áthajtás legyen a bünti...) annak ellenére,h nem újkeletű a dolog,sőt évek óta ez a "rendszer".De Hamilton esete mindig súlyosabb nálatok,ez picit érdekes...Ha ő szabálytalankodik,akkor kapjon kiemelt büntit,ha nála hibáznak a bírák,akkor is ő lesz a gyökér.
Látom én is a futamokat,így tizstában vagyok vele,h a határon (igen,a szabályok határán is) autózik általában.Sokkal több zűrös szituba is keveredik,mert ilyen agresszív.Korábbi években volt rá példa,h hajtóvadászatot rendezett miatta a büntetésvégrehajtás,mindenért sz.rért kapcsiból büntették.Akkor hol voltak az igazság harcosai?Akkor miért nem kardoskodtatok amellett,h ej,hát ez egy picit durva volt,meg talán túlreagálták?Akkor nem volt gáz,h méregelés nélkül szórták futamonként a különböző elég komoly szankciókat.Akkor nem zavart senkit az esetlegesen túllihegett "hajtóvadászat"...
Magyar szponzora lesz a Mekinek 
Szerk.:
http://www.f1hirek.hu/hir/A_Ferrari_mag ... 1006281515
Hornerék is ilyen hülye,elvakult Hami szurkolók,mint én,mert hasonlóan gondolkodunk
Ozsi!
Járult msn-re majd,ezt szerintem ott beszéljük meg.
