Messidona10 írta:HAnonymus írta:Nem kell padlót fogni egy (két) ember véleményétől, majd odamész, és magad kitalálod, hogy mi a igazság.
Még jobban már nem akarom elvenni a kedved, de biztos hogy bőven fogsz olyat is tanulni, ami egyáltalán nem érdekel (amellett, hogy nagy eséllyel olyat is fogsz tanulni, ami meg igazán érdekel).
Természetes, nyilván nem lesz minden papsajt, de valamiért csak itt van az országban a legjobb képzés ezen a téren, és valamiért csak felvesznek minden évben vagy ezer embert. Tudom, a feléből sose lesz mérnök

Na látod én ezt nem szeretem pl, hogy már ezzel kezdik érted, hogy a feléből sosem lesz mérnök. Kit érdekelnek ezek a mellébeszélések? Nagyon ijesztő tényleg

Ha akarod, akkor hidd el, hogy simán az lesz belőled is.
Persze, felsőbb évesektől kérj tanácsot, de nem mindegy, hogy melyiktől. Azok, akikkel a gólyatáborban találkoztál, na azok közül alig van pár, aki valóban megmondhatja, hogy mit hogy csinálj, mert van alapja, de a legtöbb az többszörösen csúszó és stb.
Nem elvenni akarom a kedved, csak leírtam a véleményem.
Több mint 1000 embert meg azért vesznek fel, mert a kreditenként 1200 Ft-ből, meg a pótvizsgák 3000 Ft-jából elég jól tudnak így szakítani
A képzés pedig nagyon sajnálatos, ha itt a legjobb...nem voltam máshol, de sajnálom, ha azokon a helyeken még ennél is rosszabb.
Egyébként simán elképzelem, hogy 10-20 évvel ezelőttig valóban jó volt a képzés. De most pl nagyon az érződik, hogy kb fingjuk sincs, hogy mit kezdjenek ezzel az osztott képzéssel. BSc-n belédpróbálnak tömin 3 év alatt minden elméletet, és millió lényegtelen dolgot, hogy ha nem jössz tovább, akkor is legyen meg elvileg a tudásod, amit persze gyakorlatban alig lehet hasznosítani. Ez mondjuk főleg a villamosmérnökire igaz, nem tudom, hogy a programozáshoz mennyire megfelelő gondolkodási irányt adnak, (bár szerintem a programozás az olyan, hogy magadtól kell kigyakorolnod leginkább).
Szóval a BSc kínszenvedései után megváltásként vártam az MSc-t, hogy végre csak azt tanulom, ami valóban érdekel, és végre gyakorlatiasan...aztán meg a nagy lóbrét van így...továbbra is tömik az elméletet, ugyanazt mint BSc-n, csak részletesebben. Megint fel kell vennem olyan tárgyakat, amiket a gyorsítótárban a zh erejéig tárolok, aztán kuka, tehát totál feleslegesek...kövi félévtől jönnek a szakirányos laborok, remélem több használhatóval...
De alapvetően nekem az oktatásnál az oktatókkal is bajom van. Sajnos többször volt olyan, hogy rossz/élvezhetetlen/haszontalan stb előadókkal futottam össze, mint hogy fordítva. Akkor esett le ez nekem istenigazán, amikor egy matek zh előtt beültem egy gyakorlatra, és az alatt a 90 perc alatt brutális tempóban ugyan, de mégis úgy adta le az anyagot a gyerek, hogy megvilágosodva jöttem ki, és mindent tudtam, értettem. Ekkor esett le, hogy nem én nem értem meg a dolgokat, hanem egyszerűen idiótán oktatnak a legtöbben...
Na de mind1, ez már gondolom sok info hirtelen, de nyugodtan kérdezz majd!