Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
06 hun, 05 jpn...gergo9 írta:Hozz példát mert így nem sok értelme van.Kralo írta: 05 Imola, 06 Interlagos kevés lesz, hogy ebben meggyőzz. Ilyeneket lehet találni Alonso pályafutásában is.
05 Imola, 06 Interlagos kevés lesz, hogy ebben meggyőzz. Ilyeneket lehet találni Alonso pályafutásában is.gergo9 írta:Sok mindent félreértettetek.
Fernando!
Nem a szerző tartja a legjobb pilótának az F1-ben hanem azt írja hogy legtöbbször Alonso-val kapcsolatban kerül elő hogy ő a jelenlegi no1 ami valóban így van.
Az isten adta tehetséget pedig Senna-hoz ill Schumacherhez méri nem az átlaghoz.
"egész egyszerűen Fernando nem akkora Isten áldotta tehetség, mint két elődje."
Ezt szintén nem bizonyította hogy akkora tehetség lenne mint két elődje, az már a szerző személyes véleménye hogy nem is fogja.
Kralo szintén.
Futott pár szép versenyt igen, de mondjuk olyat mint Schumacher 05-ben Imolaban vagy 06-ban Lagos-ban olyat hasonlót sem. Amiket évek múltán is emleget a szakma. Nah ilyen Alonso-nak egy sincs(még).
Senna pályafutásából élőben sajnos csak egy nagyon pici részletet láttam azt sem tudtam még akkor igazán értékelni felfogni szval azzal nem hasonlítanám most.
Mindkét bajnoki szezonjában messze a legmegbízhatóbb gépe volt 06-ban mondjuk a szezon 65%ig a leggyorsabb is. Összeségében mindkétszer bőven volt technikai fölénye mégis jelentős az a hányad akik szerint nem volt meggyőző egyik éve sem , a semlegesek közül is.
Azzal nem értek egyet, hogy nem volt még zseniális győzelme/versenye.gergo9 írta:Elszórakoztatom magam a topikban
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archi ... egy_lapon/
Minden szavát adom
Féligazság. Van benne valami, és sok dolog igaz, de erre a kérdésre nem ők fogják megadni a választ, erre senki se tudja. Ezt csak az idő döntheti el, persze, hogy nagyobb a riszpektje egy olyan pilótának aki már nem aktív, és persze, hogy úgy emlékszünk rá, hogy ő igen hatalmas volt. Ott kezdődik, hogy a kor, a technológia alaposan befolyásol mindent. Én azzal se értek egyet, hogy Alonso ne lenne Isten adta ösztönös tehetség. Szerintem az, ellenben azzal se értek egyet, hogy a F1 legjobbja lenne egyértelműen, mindom ezt ízig vérig Fernando fanként. Ott van Hamilton, Vettel de ott van Kubica is, csak neki hiányzik a vb cím. Alleszusammen nemértekegyet.gergo9 írta:Elszórakoztatom magam a topikban
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archi ... egy_lapon/
Minden szavát adom
esetleg töb........ ránccal.ozsimiki írta:Isten Éltesse Schumit a 42. szülinapja alkalmából!
A 43. alkalmakor, remélem már több futamgyőzelemmel büszkélkedhet, esetleg több..........![]()
GO SCHUMI!
+1 Boldogat Schuminak!ozsimiki írta:Isten Éltesse Schumit a 42. szülinapja alkalmából!
A 43. alkalmakor, remélem már több futamgyőzelemmel büszkélkedhet, esetleg több..........![]()
GO SCHUMI!
Így van,boldogat SchumacherMihu írta:Isten éltesse minden idők legsikeresebb Forma 1-es világbajnokát![]()
![]()
Az elso kijelölt részre - miért ? kinek fáj ?Vito írta: nekem sem tetszik, de, ha nem végeznek ilyen változtatásokat, akkor állandósulhatna egy-egy csapata jelentős technikai előnye, vagy hátránya.
a motorokat nem lehet fejleszteni, tesztelni szintén nem lehet. ha nincs szabályváltoztatás, akkor marad az unalmas RB dominancia. nekem ez amolyan irányított innováció..
jobban tetszett, amikor szabadon fejleszthették a motorokat, de képzeld el, mi lenne, ha nem szabnának gátat nekik! -1300-1500 LE-s motorok, amik azért már bőven életveszélyesek. ez sem mellékes szempont. kevésbé látványos, de biztonságos, ráadásul nem kerül pénzbe.. újabb zöldfülű, lassú csapatokokat lehet bepalizni, ami börni szerint az F1 jövőjét szolgálja.
ha jól emlékszem a Renault 2002-ben (vagy 03-ban) használta azt az ominózus motort és tudtommal 111°-os szöget zárt be. nem nagyon vált be. a jó szereplést a Renault a jó futóműnek és a még jobb Renault-Michelin együttműködésnek köszönheti.
nekem sem tetszik, de, ha nem végeznek ilyen változtatásokat, akkor állandósulhatna egy-egy csapata jelentős technikai előnye, vagy hátránya.Szakacs írta:Már nálam ott kezdett feszűlni a húr, amikor kivették a tankolást és kitalálták hogy folyamatosan kell a motorok méretét csökkenteni...Lassan elérünk oda hogy GoKart-al fognak menni a pilóták.Ha működő dolog volt a duplafedeles diffuzor akkor miért kellet betiltani ?Barca_10 írta:http://www.nemzetisport.hu/f1/formula-1 ... s-2055315/
Ha ez igaz akkor számomra ennyi volt az F1.Nem értem,miért kell visszakanyarodni a '80-as évekhez.Miért nem maradhattak meg a 2008-as autók?
Vagy pl amikor Alonso nyerte a Renaultal a vébét, akkor olyan ujjitást vezetett be a Renault amit addig soha senki és zseniális volt - emlékeztetőül - A V motorokban a hengerek kőzti szög nem 90fok volt hanem 120, amivel gyakorlatilag végig verték a világot, persze voltak egyéb újjitások de akkor is.
Arra akartam kijukadni, hogy szerintem ez azért király kategória mert mindenből a legtutibb dolog van.Motorméret, teljesítmény, valamint jó volna nem lekorlátozni mindent...kezd nekem is elegem lenni.
Peace.
Már nálam ott kezdett feszűlni a húr, amikor kivették a tankolást és kitalálták hogy folyamatosan kell a motorok méretét csökkenteni...Lassan elérünk oda hogy GoKart-al fognak menni a pilóták.Ha működő dolog volt a duplafedeles diffuzor akkor miért kellet betiltani ?Barca_10 írta:http://www.nemzetisport.hu/f1/formula-1 ... s-2055315/
Ha ez igaz akkor számomra ennyi volt az F1.Nem értem,miért kell visszakanyarodni a '80-as évekhez.Miért nem maradhattak meg a 2008-as autók?