A szezon felfedezettje: 11 gól, 11 különböző ünneplés
11 goals in his first season #LaLigaHighlights pic.twitter.com/a9VnR3EL1s
— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 10, 2024
Abban, hogy Schumi előtt törik össze 7 autó? Mert ennyi erővel a Red Bullok mögött mindenki sokat köszönhet ezért.ozsimiki írta:joggal bízhatsz benne, hiszen idén ennek köszönhet elég sokat én másban bízok kicsit
joggal bízhatsz benne, hiszen idén ennek köszönhet elég sokat én másban bízok kicsitab1daL írta:Ilyenkor szeretem, a szezon végén, amikor egy senki bejön a pole-ba. Bízom benne, amiben már többször is, és néha bejött, méghozzá, hogy Alonso előtti trió összetöri magát.
nah Te miről beszélsz? egész évben lehúzta Czollner is,többször meg is érdemelte, most amikor szépet ment nem dicsérheti? örülj inkább a jutalom első helyeteknek összetettben,mintsem ez fájjon, elképesztőFernando írta:Csak én unom már Czollner Schumi seggének fényesre nyalását?
De akkor annak volt realitása. De köszi a tippeket, megoldom.mindorokke_barca írta:2005-2006ban nem untad amikor Alonsoval csinálta ugyanezt?Csak én unom már Czollner Schumi seggének fényesre nyalását?
Halkítsd le, kapcsolj más adóra, nézd neten, millió lehetőség van a probléma kiküszöbölésére.
2005-2006ban nem untad amikor Alonsoval csinálta ugyanezt?Csak én unom már Czollner Schumi seggének fényesre nyalását?
F1-live azt írta.gergo9 írta:Alonso-nak? Tuti?Fernando írta:Nah T. Kárörvendők ( ) kuplunghiba volt. Egyébként ha kicserélnék akkor 8 helyes rajtbüntetés lenne. Volt már rosszabb helyzetből is dobogós
Massa alatt is megállt a cucc neki viszont tutira kuplung miatt:
http://f1-live.hu/hirek/legfrissebb_hir ... maja_volt/
Alonso-nak? Tuti?Fernando írta:Nah T. Kárörvendők ( ) kuplunghiba volt. Egyébként ha kicserélnék akkor 8 helyes rajtbüntetés lenne. Volt már rosszabb helyzetből is dobogós
Hát az jó lenne ha egy motorhibával kiesne Alonso és Vettel átvenné a vezetést amit év végéig nem engedne ki a kezéből.mindorokke_barca írta:Az a hír járja, hogy Alonso motorját ígyis úgyis ki akarták cserélni a második szabadedzés előtt mert lejárt az élettartama. mondjuk a sors lehet ismétli majd önmagát.
2006ban úgy érkeztek az utolsó előtti futamra! ,Suzukába hogy Schumacher akkor vette át a vezetést éppen Alonsotól összetettben!(ahogyan most ezt a spanyol is tette Webbertől), majd lerobbant alatta a motor, így lett többek között akkor világbajnok. lehet most visszakapja? Hát marhára remélem ha így is lesz akkor annak Vettel fog örülni és nem Webber vagy neadjisten Lewis.
csak még jobban elkeserít így a legutóbbi motorhibája Vettelnek...monzától fogva elképesztő a srác,teljesen megérdemelné a VB-t, (persze még az időmérőn kikaphat,csak na)de hát valószínű Ő már idén nem nyeri meg.Fernando írta:http://sportgeza.hu/forma1/2010/11/05/o ... abadedzes/
Nagyszerű.... Alo kocsijában kezd meghalni a motor... érik a rajtbüntetés szerintem.... Azt mondom még időben megadta magát.
Petrov meg még mindig egy balek. Megint odaverte, ott a video.
Az lett volna az alap, hogy a falazást elkerülje, miután megcsúszott korrigálni próbált, magát menteni, és nem az ellenfeleken agyalni a rengeteg ideje alatt.Mikaos írta:A falnak ütközés előtt is volt pár másodperce
Legalább meg kellett volna próbálnia a fékezést. Szerintem az az alap egy ilyen ütközésnél, hogy taposni kell a fékre.
(Egyébként az a poén, hogy fékezéssel pont irányba állt volna a kocsi, a forgásának iránya miatt!)
A falnak ütközés előtt is volt pár másodperceozsimiki írta:Szóval ennyire nem élném bele magam,h szándékosan akarta kiütni a mögötte lévőket. Simán gondolhatott arra,h még box után folytathatja a versenyt,de ha szerintetek a fal és Rosberggel történő ütközés között eltelt kemény 0,6 másodperc, na jó lehet 0,9 alatt ő eldöntötte h a gépe alkalmatlan lett,és utána egyből bekattant neki,h akkor kilök vkit, akkor Ti mertek nagyot álmodni
Ki akart ő ütni vkit, ez teljesen egyértelmű Horner nyilatkozata után. Az egyetlen valamirevaló indok az lett volna, hogy a becsapódás miatt elszálltak a fékek...Mikaos írta:Horner nyilatkozta, hogy Webber azért nem fékezett!!! (...tehát már elismerték a nem fékezés tényét, ami a videókon is jól látszott), mert úgy gondolta, hogy nem történt komoly sérülés az autóján, s majd egy megfordulás után folytatná a versenyt. Ez két okból is naív elgondolás lett volna: egyrészt elég nagy sebességgel csapódott a falnak, érdekes lett volna, ha csak karcolással megússza az egészet. Másrészt hogyan gondolta, hogy egy gyors kanyarnak a közepén majd ő szépen lassan megfordítja a kocsit? S amikor látta, hogy nem reagál a kocsi a megfordulásra, akkor miért nem lépett a fékre? Láthatjuk, hogy egészen az ütközésig forogtak a kerekek, fékezés nélkül...Fernando írta:Itt két variáció van:
1. vagy szándékosan csinálta
2. vagy nem
Szerintem nem.
Szóval most már tényleg nagyon leszűkíthetjük a variációkat.
1. vagy naív és borzasztó ostoba volt.
2. vagy szemét és ki akart ütni valakit.
Mondjuk az egész nem ér annyit, hogy beszéljünk róla, de én rettentően utálom a gerinctelen playereket, s a fazonnak nem az első esete ebben az évben. Remélem, nem ő lesz a VB.
Horner nyilatkozta, hogy Webber azért nem fékezett!!! (...tehát már elismerték a nem fékezés tényét, ami a videókon is jól látszott), mert úgy gondolta, hogy nem történt komoly sérülés az autóján, s majd egy megfordulás után folytatná a versenyt. Ez két okból is naív elgondolás lett volna: egyrészt elég nagy sebességgel csapódott a falnak, érdekes lett volna, ha csak karcolással megússza az egészet. Másrészt hogyan gondolta, hogy egy gyors kanyarnak a közepén majd ő szépen lassan megfordítja a kocsit? S amikor látta, hogy nem reagál a kocsi a megfordulásra, akkor miért nem lépett a fékre? Láthatjuk, hogy egészen az ütközésig forogtak a kerekek, fékezés nélkül...Fernando írta:Itt két variáció van:
1. vagy szándékosan csinálta
2. vagy nem
Szerintem nem.