azért nem értjük egymást Miki, mert nem akarod megérteni, h mik a problémáim és fenntartásaim. ehelyett mindig jössz egy-egy kiragadott mondatra vonatkozó -egyébként nagyrészt helyes- bizonyítékkal és onnantól kezdve elveszik a vitaalap lényege.
ahogy te, úgy a FIA és pl Brawn is mindig talál bizonyítékot, akár a flexibilis redbullra, akár a kétes -de mindenféleképpen- vitatható szabályértelmezésekre és büntetésekre. már megint olyan messze kerültünk az alapfelvetéstől, hogy pl button is szóba került, amikor idáig egyetlen postomban sem volt téma.(-talán annyira, h ma felettébb indiszponált volt).
te úgy gondolod, h nincs semmiféle alapja a rb rágalmazóknak, mert a teszten átmegy.
én azt mondom, h megcáfolhatatlanul csavarodik és mozog a redbull, márpedig a szabály arra vonatkozik, h nem mozoghat és nem arra, h milyen irányból és mekkora súlyt kell viselnie az első szárnynak.
innentől kezdve te is és én is hajtom a saját igazam.. bár alapvetően én nagyobb súlyúnak veszem a szabályt, mint a szabály helyes, vagy helytelen vizsgálatát.
ugyanez van a futamok közbeni büntetésekkel. malajziában alonso és hamilton, itt meg vettel és hamilton.
ismétlem, annak nem látom értelmét, h vitázzunk azon, h mennyire fogyott el az egyik gumija, vagy vajon van-e olyan hülye vettel, h a saját pozíciójában kockáztasson. nem ez a lényeg! hanem az, hogy mit veszünk feltartásnak, cikázásnak és és azt betartatjuk-e mindenkivel.
nade seráfütty!
miután a FIA és a forma 1 berkein belül sincs egyetértés ebben a kérdésben, így csak maximum utópia lenne a részemről, ha elhinném, h pont mi egyet tudnánk érteni ezekben a témákban
