gojo írta:lionelmessi19 írta:
Most nézzétek meg ezt a piros régi 'mit is' ?, aztán azt a másik autót amivel ütközött.
Ezen még a hátsóülések is gyűrődnek kb, a másiknál a motortér mögött egy karcolás se.
Ezek az 1-2 milliós autók életveszélyesek. A legújabbak is.
a piros kocsi egy kisautó, a másik meg egy nagy. a nagy autóban több esélyed van túlélni egy arkámilyen balesetet, mint egy kicsiben. a nagyobb autó biztonságosabb, de nem azért, mert drágább, hanem, mert nagyobb. nem az autók az életveszélyesek, hanem a sofőrök. azoknak meg tök mindegy, hogy mekkora kocsiban ülnek...
Azért ez nem teljesen így működik... igazad van, de azért ekkora különbség nincs, mint amit a képen látsz.
Nyilván ha nincs sofőr nincs baleset, de az emberi tényező állandó. Innentől az autóknak van nagy szerepük.
Ha megnézel teszemazt egy Opel, Wolksvagen sedant, hogy mit csinál vele a villanyoszlop, és aztán megnézel egy felső(bb) kategóriás ugyanilyen méretű autót, hogy mit csinál a villanyoszloppal...
Nem csak a márkát fizetik az emberek, ezt te is tudhatod.
Az a szomorú, hogy itt tart a technika, de akinek nem elérhető, és nincs szerencséje, ottmaradhat az úton.
szerk.:
Most jöttem haza, az 51esen megint volt 1 'szép' baleset, autó kontra fa.
"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
- József Attila