Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
2006-ban Schumi-Massa páros oktatott. Ferrariba ne.. bár az olaszoknak szerintem tökmind1..S.Agüero írta:Örülnék neki.Ronaldinho&Barca írta:Raikkönennent szóba hozták a Williamsel, ami ha belegondolunk.. nem hülyeség.. állítólag Szingapúrban is fel vélték fedezni. 2012-től lehet vissza tér a finn? Sok a pletyka és találgatás már..Nagy kedvencem Kimi, főleg mikor Ferrariban volt 2006-ban talán 1. évében.
Massa helyett elnézegetném 2013-ban.
2007ben volt az első éve a Ferrarinál.S.Agüero írta:Örülnék neki.Ronaldinho&Barca írta:Raikkönennent szóba hozták a Williamsel, ami ha belegondolunk.. nem hülyeség.. állítólag Szingapúrban is fel vélték fedezni. 2012-től lehet vissza tér a finn? Sok a pletyka és találgatás már..Nagy kedvencem Kimi, főleg mikor Ferrariban volt 2006-ban talán 1. évében.
Massa helyett elnézegetném 2013-ban.
Örülnék neki.Ronaldinho&Barca írta:Raikkönennent szóba hozták a Williamsel, ami ha belegondolunk.. nem hülyeség.. állítólag Szingapúrban is fel vélték fedezni. 2012-től lehet vissza tér a finn? Sok a pletyka és találgatás már..
Én jövőre sem várok sok változást. Mivel komolyabb szabálymódosítás nem lesz, ugyanúgy RB fölény lesz, ha nem is akkora, mint idén. Fújt diffúzor tiltva lesz, tehát a McLarennek teljesen új autót kell építeni, ami vagy bejön vagy nem, RB meg a Ferrari enélkül is jó, az idei alapok tehát megvannak, azt kell még csiszolni.Mikaos írta:No, mindegy, majd jövőre remélhetően kiegyenlítettebbek lesznek a kocsik. Várom már a turbómotort, és az alacsonyabb fordulatszám-korlátozást is (bár az még 2-3 év...). Illetve megoldhatnák (ha biztonságilag OK), hogy ne kelljen ilyen DRS meg KERS kütyüket az előzésekhez használni. Régen nem volt szükség ezekre, utolérték egymást az autók egy egyenesben.
Nah, csak is miattad azért is megcsinálom akkor, kezdetnek:Kralo írta:Mai napig nem készült el a beígért szerencse/pech táblázatod a tavalyi évről.ozsimiki írta:Annak ellenére,hogy tavaly is VB lett végül Vettel, szerintem a tavalyi évet kompenzálja az ideiAkkor rengeteg gondja volt Vettelnek az autó megbízhatóságával, és kb 4 győzelmet kukázott miatta. Idén egyelőre semmi
Szóval a két szezon kihoz egy átlagot, és így kerek minden![]()
Következő év lesz amikor tiszta lappal indul, mármint ilyen (műszaki hibák,defekt,stb) téren, és majd az azt követő szezon kompenzálja ha úgy adódik.
persze ez is mint minden, nézőpont kérdése.
Mai napig nem készült el a beígért szerencse/pech táblázatod a tavalyi évről.ozsimiki írta:Annak ellenére,hogy tavaly is VB lett végül Vettel, szerintem a tavalyi évet kompenzálja az ideiAkkor rengeteg gondja volt Vettelnek az autó megbízhatóságával, és kb 4 győzelmet kukázott miatta. Idén egyelőre semmi
Szóval a két szezon kihoz egy átlagot, és így kerek minden![]()
Következő év lesz amikor tiszta lappal indul, mármint ilyen (műszaki hibák,defekt,stb) téren, és majd az azt követő szezon kompenzálja ha úgy adódik.
persze ez is mint minden, nézőpont kérdése.
Egyetértek: legalább a csapattárs lenne versenyben Vettel-lel.Scooby Bent Bwoy írta:Nem hiszem, hogy ilyet tettek volna. Azok azért izgalmas versenyek voltak, igaz volt, hogy szinte csak Prost meg Senna győzött, de legalább szoros volt a vb. Sokszor a szezon egyharmadán kiestek, azóta viszont nagyon megbízhatóak lettek a gépek. Senna is hiába indult 65-ször az élről, amikor abból csak 29-et nyert meg, úgyhogy a futamok nem voltak annyira kiszámíthatóak. Idén is legalább a csapattársa lenne ott Vettelnek, ha a többiek alatt gyengébb is a technika, de sajnos Webber nem hozza a tavalyi formáját. Lassú is (ami elég valószínű, hogy a Pirellinek köszönhető), plusz mindig van valami apró problémája. Amúgy is Vettel a gyorsabb, meg a jobb pilóta, de ennyivel azért nem. Legalább jövőre se kell izgulnia a csapattársa miatt.
Annak ellenére,hogy tavaly is VB lett végül Vettel, szerintem a tavalyi évet kompenzálja az ideiVito írta:persze, jó pilóta meg minden, de ... és hagyján, h mezőny feletti az autó, még fogást sem lehet találni sem vettelen, sem az autón. sem egy műszaki hiba, sem egy defekt, semmi hiba a mátrixban. ilyenkor szokott kompenzálni a következő év.ozsimiki írta:
Más téma:
Azért öröm volt nézni az utóbbi két versenyen (nekem),hogy a bikák hogy csinálnak hülyét a többiekből.
Először Spában rámennek a végsebességre, amikor mindenki abban reménykedik,h majd ott legyorsulják őket, és a kanyargós rész nem számít akkor annyira, utána meg Monzában -ahol a végsebességre szokták helyezni a hangsúlyt a legtöbben- épp fordítva![]()
nem véletlenül mutogatják az összes győzelem után newey-t.
Nem hiszem, hogy ilyet tettek volna. Azok azért izgalmas versenyek voltak, igaz volt, hogy szinte csak Prost meg Senna győzött, de legalább szoros volt a vb. Sokszor a szezon egyharmadán kiestek, azóta viszont nagyon megbízhatóak lettek a gépek. Senna is hiába indult 65-ször az élről, amikor abból csak 29-et nyert meg, úgyhogy a futamok nem voltak annyira kiszámíthatóak. Idén is legalább a csapattársa lenne ott Vettelnek, ha a többiek alatt gyengébb is a technika, de sajnos Webber nem hozza a tavalyi formáját. Lassú is (ami elég valószínű, hogy a Pirellinek köszönhető), plusz mindig van valami apró problémája. Amúgy is Vettel a gyorsabb, meg a jobb pilóta, de ennyivel azért nem. Legalább jövőre se kell izgulnia a csapattársa miatt.ozsimiki írta:amúgy amiket Scooby írt statisztikák,hogy kinek milyen hosszú pole-s rekordjai vannak, hát pár itteni fórumer azokban az időkben gondolom eret vágott volna (pedig akkoriban még a versenyek is olyan egyértelműek voltak mint az időmérők), kiindulva a mostani erőviszonyokról alkotott véleményekből...
persze, jó pilóta meg minden, de ... és hagyján, h mezőny feletti az autó, még fogást sem lehet találni sem vettelen, sem az autón. sem egy műszaki hiba, sem egy defekt, semmi hiba a mátrixban. ilyenkor szokott kompenzálni a következő év.ozsimiki írta:
Más téma:
Azért öröm volt nézni az utóbbi két versenyen (nekem),hogy a bikák hogy csinálnak hülyét a többiekből.
Először Spában rámennek a végsebességre, amikor mindenki abban reménykedik,h majd ott legyorsulják őket, és a kanyargós rész nem számít akkor annyira, utána meg Monzában -ahol a végsebességre szokták helyezni a hangsúlyt a legtöbben- épp fordítva![]()