Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
ez így tényleg jobban néz ki mint külön.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
Eddig ez a legjobb amin logo is van.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
Tökéletes válasz, miután leírtam, párszor átfutott az agyamon egy ehhez hasonló gondolat.Zozzy 5 írta:csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
a Quatar Airways reklámja sem annyira direkten hat, de ha xy legközelebb repülni akar és el kell döntenie, hogy melyik légitársaságnál tegye, és beugrik neki, hogy ja van ez a Quatar Airways és rájuk keres, akkor onnantól a reklám elérte a célját.
összességében az a lényege a reklámoknak, hogy ismerőssé tesznek egy terméket és az emberek (átlagot vonva) mindig szívesebben döntenek az ismerős dolog mellett.
Van benne valami amit irtal a felirat vs logorol, lehet tenyleg inkabb azt nyomatnak. Viszont ehhez az en gondolatom az, hogy ha a Pepsi embere lennek, csak ugy mennek bele, hogy nem a logo+felirat szerepel, ha kevesebbet fizetek igy.. Nem letszukseg nekik az, hogy evi 60 milliot kiadjanak rank, ugyhogy ha mar megteszik, tuti csak teljes "csomagban". En legalabbis ezt tennem a helyukben..visca el barca írta:palesz dilemmájához meg még annyit, nyilván név+logo is szerepelne, de ha pl csak az egyik lehetne, akkor tuti h a feliratot választanák
Akinek van pénze.visca el barca írta:ki az a hülye aki azerbajdzsánba megy nyaralni?
csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
kivételesen tévedsz. ha az ember meglátja a pepsi feliratot, tudja, hogy pepsi. attól viszont h Te meg én (meg talán Bobpalesz77 írta:Kétlem, az átlagember inkább a logóval azonosítja a Pepsit, mint a felirattal, ők meg nem félmegoldásért fizetnének évi 60 milliót..
Magam részéről ezt tartom a normálisnak, de ha körülnézel a közösségi média bármely területén, a gép előtt ülve is láthatod, hogy ezek a tudatosan felépített brandek mennyire tudják befolyásolni az embereket, hogy rohanjanak megvenni az adott márka termékeit, sőt, még tovább is népszerűsítsék azt.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.
Erre eszembe jut, hogy pl a SB alatt fél perc reklám ért 5 millió dollárt.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.
Kétlem, az átlagember inkább a logóval azonosítja a Pepsit, mint a felirattal, ők meg nem félmegoldásért fizetnének évi 60 milliót.. Szerintem úgy nézne ki kb, mint a MU mostani meze, ami nekem ugyan nem tetszik, de ha ennek köszönhetően meg tudjuk tartani az MSN-t, és tudunk erősíteni is, akkor elnézegetem..visca el barca írta:lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat
Pedig de jó lenne csupaszon látni megint..Nero. írta:Tényleg elég csúnya, de akkor is inkább ez mint a semmi.
Arra én is gondoltam, úgy nekem már nem is lenne gáz. Vagy valahol máshol lenne kicsiben a logó.visca el barca írta: lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat
A minőség kicsit jobb, a látvány továbbra sempalesz77 írta:Beleadtam mindent..S.Agüero írta:Ha a Barca nem hosszabbít szerződést, akkor a Qatar helyett a Pepsi lehet az új főszponzor a mezen.
Elég undorító lenne a logó a mez elején...![]()
Én pedig a Coca-t szeretem.. sajnos így nem tudok több Barca meccset nézniKash írta:Én szeretem a pepsit, felőlem jöhet.S.Agüero írta:Ha a Barca nem hosszabbít szerződést, akkor a Qatar helyett a Pepsi lehet az új főszponzor a mezen.