Laporta: „Ez a partnerség még közelebb hozza a Klubhoz a szurkolókat”

Kedd este hivatalossá vált a Spotify-jal kötött megállapodás, a bejelentéssel egyidőben pedig a Barcelona közzétette Joan Laporta elnök és a svéd cég igazgatója, Alex Norström közleményét is, amiben mindkét fél elégedettségét fejezte ki és a szavaik alapján hosszú távra terveznek egy úttörőnek számító együttműködés keretében.

Hivatalos: a Spotify lesz a csapat mezszponzora és a Camp Nou névadója

Joan Laporta

„Nagyon büszkeséggel jelentünk be egy ilyen úttörő szövetséget, egy olyan világhírű szervezettel, mint a Spotify. Ez a partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy közelebb hozzuk a Klubot a szurkolóihoz és éreztessük velük, még jobban, hogy a Barça család tagjai, egyedi élményeknek köszönhetően, egyesítve a két tevékenységet, mint a szórakoztatás és a futball. És azt is lehetővé teszi számunkra, hogy új közönséget érjünk el az egész világon.

Ez egy olyan egyesülés, aminek a révén további lépéseket teszünk előre egy új korszak irányába, amit elkezdtünk és ami újra megmutatja az innovatív hozzáállásunkat és hogy folyamatosan keressük a kiválóságot, ami megkülönbözteti a Barçát és ami különleges klubbá tett minket a világon.”

Alex Norström

„Nem is lehetnénk ennél boldogabbak és izgatottabbak, mint hogy a Barcelonával partnerségre lépve egyesítsük a zene és a futball világát. Juliustól a kollaborációnk egy globális színteret kínál majd a művészeknek, játékosoknak és szurkolóknak az újonnan átkeresztelt Spotify Camp Nouban. Mindig is arra használtuk a marketing befektetéseinket, hogy felerősítsük a művészek hangját és ez a partnerség ezt a megközelítésünket emeli egy új szintre. Izgatottak vagyunk, hogy új lehetőségeket hozzunk létre, hogy összekapcsolódjunk az FC Barcelona szurkolói bázisával világszerte.

A Spotify küldetése az, hogy felszabadítsa az emberi kreativitásban rejlő potenciált, támogassa a művészeket, hogy megélhessenek a művészeti tevékenységükön túl és hogy kapcsolatot teremtsen a rajongókkal. Hiszünk benne, hogy ez a partnerség rengeteg lehetőséget teremt ennek a küldetésnek az egyedi, kreatív és hatásos megvalósítására.”

***

Gyere meccset nézni vasárnap és szurkoljuk ki a győzelmet a Clásicón! Részletek a képre kattintva.