A Barcelona új szponzori megállapodást kötött a TP Visionnal

A Barcelona bejelentette, hogy új szponzori szerződést kötött a TP Visionnal. A megállapodás értelmében a Barça csapata az Ambilight TV logóját viseli majd a mez ujján a hétvégi, Mallorca elleni mérkőzéstől kezdve a következő években.

A Barcelona egyelőre nem közölt számadatokat az üzletről. Sem azt, hogy mennyi időre kötött megállapodást ezzel a céggel, sem azt, hogy mennyi bevételt hoz a klub kasszájába ez a szponzoráció. Egyes források azonban hároméves fix megállapodásról beszélnek, további két évre szóló opcióval, attól függően, hogy a következő igazgatótanács zöld utat ad-e a dolognak.

A megállapodás értelmében a márkaszövetségnek jogai vannak a férfi és női csapatok mezein szerepelni a következő években. A cég emellett képernyőket és „digitális feliratozási megoldásokat” is biztosít majd a klubnak a leendő új Camp Nouban.

***