NEM KAPKODNAK A VEZETÕK
Mint már korábban beszámoltunk róla, a vezetés tovább keresi az ideális pénzügyi ajánlatot a klub történetének elsõ mezszponzori szerzõdéséhez. A Betandwin már végleg kiszállt a küzdelembõl, de még pályázik a reklámfelületre a japán Hitachi. A lehetséges cégek neve többségében egyelõre titok, de most egy újabb lehetõség került a nyilvánosság elé.
A hírek szerint élénken érdeklõdik a Barcelona mezének reklámfelületéért a pekingi olimpia szervezõbizottsága, akik a 2008-as játékok logóját helyeznék el a gránátvörös-kék mezen. Közismert, hogy a kínai szervezõk gyakorlatilag feneketlen pénztárcával készülnek minden idõk talán legimpozánsabb olimpiájára, melyhez méltó reklámfelületet szeretnének találni. Az biztos, hogy a kínaiak szándékai komolyak, melyet az is kiválóan jelez, hogy Joan Laporta elnök már korábban elutazott Pekingbe tárgyalni. Talán néhányan emlékeznek még, hogy az elnök Demetrio Albertini és Maxi Lopez leigazolása után repült el Kínába, s ezért nem is tudott részt venni az olasz játékos hivatalos bemutatásán.
Most már mindenki sejti, hogy Laportának milyen dolga volt a távol-keleten. Megegyezésrõl viszont egyelõre nincs szó, mivel ez is csak egy lehetõség a sok közül. Viszont a kiszivárgott hírek szerint a kínaiak érdeklõdése komoly, hiszen 14-18 millió eurót adnának egy évnyi reklámjogért. Ami viszont talán a megegyezés ellen szól, hogy az olimpiai szervezõbizottság csak két évre szóló mezszponzori szerzõdést szeretne kötni, míg a Barcelonánál hosszabb távon gondolkoznak a vezetõk. Az esetleges szerzõdéskötés nem lenne a 2012-re tervezett madridi játékok ellen, hiszen ezt az olimpiát már biztosan Peking rendezi 2008-ban.