Nem a Grifols lesz a Camp Nou névadó szponzora

400 millió dolláros, 30 éves megállapodásról adtak hírt | A cég cáfolt

Szerdán este a ‘Catalunya Rádio’ és az ‘Esport3’ arról számoltak be, hogy az FC Barcelona vezetése tárgyal a katalán gyökerû Grifols gyógyszeripari és vegyipari céggel a Camp Nou névadó szponzori szerzõdésérõl. A hírek 400 millió dolláros kontraktusról beszéltek 30 éves idõtartamra.

A Grifols azonban csütörtökön reggelre már cáfolta is az értesüléseket a következõ közleményben: „A napvilágra került hírekkel kapcsolatban, hogy a Grifols és az FC Barcelona tárgyalásban állnának a Camp Nou névadó szponzori szerzõdésérõl, társaságunk szeretné jelezni, hogy nem áll a céljai között semmilyen ehhez hasonló szponzorációs szerzõdés megkötése.”

A Girfols tehát kizárható, mint lehetséges szponzor, más cég neve még nem merült fel nyilvánosan. A 400 millió dolláros, 30 évre szóló szerzõdés alapvetõen nem tûnik elõnyösnek a Barcelona számára, hiszen egyrészrõl nagyon hosszú idõre szól, másrészt a jelenlegi árfolyamokkal számolva ez azt jelentené, hogy a cég évi fix 11,3 millió euróért kapná meg a Camp Nou névadó szponzori státuszát rendkívül hosszú idõre.

A klub céljáról, hogy hamarosan névadó szponzora lesz a Camp Nounak, itt írtunk legutóbb.