recrea írta:
Kérdésre kérdéssel válaszolok: hány marketingről szóló könyvet olvastál el, hány marketinggel kapcsolatos előadáson voltál, ill. hány olyan cég van, aki a mai piacon pénzügyi visszacsatolás nélkül költ marketingre?! A választól függ, h folytatjuk-e a vitát.
1, tizenvalahány, a harmadikra meg gondolom pontosan olyan konkrét választ tudnék adni, mint Te. (Btw nem pénzügyi visszacsatolásról volt szó, hanem pontos értékekről, a kettő azért nem ugyanaz, nyilván nagyságrendileg mindenki tud egy kb. összeget mondani.)
recrea írta:Marketingértéket előre nem lehet pontosan mérni, csakis utólag.
Pontosan erről lenne szó. Utólag már nem sokra megyünk azzal, hogy pontosan megmérjük, hogy 100 ezer a marketingértéke annak a játékosnak, akinek az árára 20 milliót dobtunk rá marketingszempontok miatt.
Természetesen részben erről is folyik a vita, hiszen most már utólag vagyunk, és én még ezt sem fogadom el, hogy utólag konkrét értékeket tudnánk kapni, de ez sokat nem változtat azon, hogy valakiért x összeget kiadni marketingérték címén nem több egy jóindulatú hasra ütésnél.
recrea írta:A kérdéseidre nem tudom a választ, de van pár kreatív ötletem, ami alapján meg lehet rájuk kapni. És nálam vélhetően jobb szakemberek foglalkoznak a klubnál ezzel.
Azért gondolom érzed, hogy ennyire konkrét érvekkel nehezen fogsz meggyőzni valaminek a konkrét jellegéről.
ON: az a dupla kötény nem volt semmi a gólpassznál
