
Formula 1
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
ozsimiki, úgy vagyok ezzel, mint mondjuk régen a Barcaval vagy a Celticssel bármi van a győzelembe bízok, meglátjátok nem lesz olyan rossz a vas Hamilton alatt
Amiket írtál a tippelésre meg jó ötletetek, én támogatnám!




- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Bob koma! Komolyan kellene venniBob_Marley írta:A tesztek alapján sajnos a realitás ez!De én pl bízok Hamilton kivételes tudásában meg abban is hogy hátha megtalálják a helyes beállításokat!gezu1025 írta:Hát szerintem a mclaren nem hogy top3ban, de top10-ben sem lesz a hétvégén, sajnos. Mindezt a tesztek alapján. A red bull és a ferrari csatáját várom, de semmiképp sem lepne ha meg más csapatok simán odaférnének. (pl. nem lepne meg egy fullos mercedes sor sem, de egy odafér lada sem, de még a sauber is üthet)

a másik dolog meg, Haminak megvoltak 2008ban is a képességei, és ugyanúgy sansztalan volt a szezon első felében mint TALÁN most lesz az első pár versenyen. Szóval a képességekben bízni egy dolog, de láthattuk mire elég megfelelő gép nélkül (másra is igaz term) pl 08 első felében, vagy 2010 utolsó részében.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Erika! Először is remek ötlet
támogatom, viszont...:
ha megengeded, lenne pár tanácsom,
szóval ha jelentősebb mezőny fog játszani, eléggé átláthatatlan lesz a topik, ha teszem azt két futam között beszélgetünk, aztán 1,5oldalnyi tipp,majd megint egy reakció egy előző hsz-re stb,stb,stb. szóval esetleg úgy kellene megoldani, hogy neked küldjük el a tippeket vhova, ez az alábbiak miatt is jó lenne talán:
másik dolog, a szezon vége felé, az addigra kialakult helyezések függvényében, tudnának lesni a másik tippjeiről, esetleg akik előrébb vannak, ugyanazt tippelnék mint akik szorosan mögöttük,hogy ne csökkenjen az előny, stb,stb,stb. Szóval jó lenne a titkos tippelés ilyen szempontból is, és nem lenne tele ezekkel a topic.
+ senzu ötlete is megkönnyítené a feladatod.
várom válaszod akár itt,akár püben, vagy msnen. Még péntek 0.00 előtt tisztázni kellene
u.i.: az aktuális állást pedig vasárnaponként (term ha van épp futam) feltennéd a hszedben, mit szólsz?

ha megengeded, lenne pár tanácsom,
szóval ha jelentősebb mezőny fog játszani, eléggé átláthatatlan lesz a topik, ha teszem azt két futam között beszélgetünk, aztán 1,5oldalnyi tipp,majd megint egy reakció egy előző hsz-re stb,stb,stb. szóval esetleg úgy kellene megoldani, hogy neked küldjük el a tippeket vhova, ez az alábbiak miatt is jó lenne talán:
másik dolog, a szezon vége felé, az addigra kialakult helyezések függvényében, tudnának lesni a másik tippjeiről, esetleg akik előrébb vannak, ugyanazt tippelnék mint akik szorosan mögöttük,hogy ne csökkenjen az előny, stb,stb,stb. Szóval jó lenne a titkos tippelés ilyen szempontból is, és nem lenne tele ezekkel a topic.
+ senzu ötlete is megkönnyítené a feladatod.
várom válaszod akár itt,akár püben, vagy msnen. Még péntek 0.00 előtt tisztázni kellene

u.i.: az aktuális állást pedig vasárnaponként (term ha van épp futam) feltennéd a hszedben, mit szólsz?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ozsimiki 2011.03.23. 11:49:53-kor.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
A tesztek alapján sajnos a realitás ez!De én pl bízok Hamilton kivételes tudásában meg abban is hogy hátha megtalálják a helyes beállításokat!gezu1025 írta:Hát szerintem a mclaren nem hogy top3ban, de top10-ben sem lesz a hétvégén, sajnos. Mindezt a tesztek alapján. A red bull és a ferrari csatáját várom, de semmiképp sem lepne ha meg más csapatok simán odaférnének. (pl. nem lepne meg egy fullos mercedes sor sem, de egy odafér lada sem, de még a sauber is üthet)
Amúgy egy kis Lewis oltás a Red Bullnak:
„A McLaren és a Ferrari éveken át harcolt egymással az élen, most pedig jött egy csapat, mely megvert bennünket. De egészen biztos vagyok abban, hogy ez nem fog sokáig tartani.”
Hamilton elmondta, miközben a Red Bull egyértelműen Sebastian Vettelre épít, addig a McLarennél egyenlő bánásmódban részesülnek a versenyzők.
„Számomra úgy tűnik, hogy a csapatnak egyértelműen van egy elsőszámú versenyzője. Ezt Mark [Webber] is kijelentette, nemde? Nálunk viszont mindenki egyenlő.”
Én bízok Lewisban maximálisan, s igaz már egy dobogó is „meglepetés” lenne, de ez autósport bármi benne van, így remélem ő nyer




Hát szerintem a mclaren nem hogy top3ban, de top10-ben sem lesz a hétvégén, sajnos. Mindezt a tesztek alapján. A red bull és a ferrari csatáját várom, de semmiképp sem lepne ha meg más csapatok simán odaférnének. (pl. nem lepne meg egy fullos mercedes sor sem, de egy odafér lada sem, de még a sauber is üthet
)
A futamon egy jó 3-4 esetleg 5 kerékcserét várok a pirelli csoda miatt
Időmérő:
Vettel
Alonso
Heidfeld/Webber
Futam:
1. Alonso
2. Vettel
3. Heidfeld
4. Rosberg
5. Webber
6. Barichello
7. Massa
8. Kobayasi
9. Schumacher
10. Petrov

A futamon egy jó 3-4 esetleg 5 kerékcserét várok a pirelli csoda miatt

Időmérő:
Vettel
Alonso
Heidfeld/Webber
Futam:
1. Alonso
2. Vettel
3. Heidfeld
4. Rosberg
5. Webber
6. Barichello
7. Massa
8. Kobayasi
9. Schumacher
10. Petrov
- Fernando
- Llegenda del Barça
- Hozzászólások: 8750
- Csatlakozott: 2005.09.30. 16:11:15
- Tartózkodási hely: U.S.S. Enterprise
Ebbe beszállok én is.
Időmérő:
1. Alonso
2. Webber
3. Massa
Végeredmény:
1. Alonso
2. Webber
3. Rosberg
4. Vettel
5. Massa
6. Hamilton
7. Schumacher
8. Button
9. Kobayashi
10. Buemi

Időmérő:
1. Alonso
2. Webber
3. Massa
Végeredmény:
1. Alonso
2. Webber
3. Rosberg
4. Vettel
5. Massa
6. Hamilton
7. Schumacher
8. Button
9. Kobayashi
10. Buemi
„Teljesen tehetetlenül érzed magad, ahogy látod, milyen kényelmesen, és élvezettel játszanak.” Raúl a Real-Barca után (2-6)
- samy85
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 879
- Csatlakozott: 2008.12.01. 18:07:58
- Tartózkodási hely: Jurassic Park
Bob te biztos nem Mclaren szurker vagy!
De el kell keserítselek Alonso lesz a Befutó! ez így lesz...
Mögötte:
Schumacher
Vettel
Massa
Button
Webber
Baumgartner............(őt nem tudom kihagyni)
Rosberg
Hamilton
Viva Alonso........Forza Ferrari


De el kell keserítselek Alonso lesz a Befutó! ez így lesz...
Mögötte:
Schumacher
Vettel
Massa
Button
Webber
Baumgartner............(őt nem tudom kihagyni)



Rosberg
Hamilton
Viva Alonso........Forza Ferrari




Nincs nappalom, de kárpótol ezeregy éjszaka!
"Foglalkoztat a jövőm, mivel hátralévő napjaimat ott szeretném eltölteni."
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
MelbourneEl fanático írta:...
Kvalifikáció:
1. Hamilton
2. Button
3. Vettel
Verseny:
1. Hamilton
2. Button
3. Vettel
4. Webber
5. Massa
6. Petrov
7. Kobayashi
8. Barrichello
9. Heidfeld
10. Rosberg
Alonso, Schumacher meg kiesik



El kell teljen pár futam, addig a szívemre halgatok

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bob_Marley 2011.03.23. 09:21:47-kor.



- senzu
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1336
- Csatlakozott: 2007.08.29. 21:05:39
- Tartózkodási hely: Győr / Budapest
Remélem tudsz programozni és adatbázist kezelni, mert papíron vezetgetni az egyes tippeket, eredményeket igencsak hosszadalmas lenne.El fanático írta:Mit szólnátok hozzá, ha a tippversenyhez hasonóan idén tippelnék az F1es futamokra is - persze csak itt a topikban és nem olyan profi odds-számítással, csupán egyszerű és könnyen áttekinthető módon.
2 nap alatt meg lehetne csinálni, 1 nap tervezés, 1 nap megvalósítás.
Ezt egy szoftverrel tudod mennyire egyszerűen lehetne automatizálni, hogy hogy ne neked kelljen egyenként végigmenni az egyes tippeken.El fanático írta:Ha eltalálod, hogy az adott pilóta hányadik pozíciót éri el, akkor 3 pont.
Ha a általad tippelt pilóta a kvalifikáción bekerül az első 3 közé, de a helyezését nem találod el, akkor 1 pont.
A versenynél ugyanez az elv: ha az a piltóta azt a pozíciót éri el, amit neki tippeltél : 3 pont. Ha a pozícióját nem találod el, de bejut a legjobb 10 közé, akkor 1 pont. Ha nem jut be vagy kiesik: 0 pont
Kell hozzá egy eljárást írni ami összeveti emberenként a tippet a végeredménnyel.
Adatbázisban benne vannak az egyes emberek tippjei, csak felviszed körönként a végeredményt, és az eljárással végigmész az összes emberen, és a megfelelő táblába felviszed a pontokat.
- kamaj
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: 2005.02.02. 19:57:22
- Tartózkodási hely: Debrecen
Én szívesen kipróbálnám ezt, ha lehetségesEl fanático írta:...

Ausztrál Nagydíj
Kvalifikáció:
1. Vettel
2. Alonso
3. Schumi
Verseny:
1. Schumi (jó lenne

2. Alonso
3. Vettel
4. Webber
5. Hamilton
6. Rosberg
7. Button
8. Massa
9. Kobayashi
10. Heidfeld
Remélem jól értelmeztem az elvet, ha nem akkor szólj javítom

Köszi ezt a jó ötletet, jó lenne végigcsinálni

- El fanático
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1417
- Csatlakozott: 2009.09.08. 12:36:46
- Tartózkodási hely: Valahol a nagyon közel és a nagyon távol között...
Mit szólnátok hozzá, ha a tippversenyhez hasonóan idén tippelnék az F1es futamokra is - persze csak itt a topikban és nem olyan profi odds-számítással, csupán egyszerű és könnyen áttekinthető módon.
A verseny lebonyolítását egész idényben vállalom.
Leírom, hogyan gondoltam - másutt már 4.éve játszuk eképpen:
Tippelni mindig az aktuális verseny hetében péntek 0óra 00 percig lehet, azaz még csütörtökön 23:59-ig
- még az első szabadedzés előtt, aki késik a tippjével az bukta a fordulót / sajnos most nagyon kevés idő maradt az első fordulóra, de még nem késő /
A tippek leadása a következő lenne:
Kvalifikáció:
1.-2.-3. helyezett pilóták nevei / akik szerinted az első 3 rajtpozícióból fognak rajtolni az adott futamon /
Verseny:
A pontszerző helyen célba érő pilóták nevei 1-10.-ig.
így:
Tippem az Ausztrál Nagydíjra:
Kvali:
1.
2.
3.
Verseny:
1.
.
.
.
Pontozás:
Ha eltalálod, hogy az adott pilóta hányadik pozíciót éri el, akkor 3 pont.
Ha a általad tippelt pilóta a kvalifikáción bekerül az első 3 közé, de a helyezését nem találod el, akkor 1 pont.
A versenynél ugyanez az elv: ha az a piltóta azt a pozíciót éri el, amit neki tippeltél : 3 pont. Ha a pozícióját nem találod el, de bejut a legjobb 10 közé, akkor 1 pont. Ha nem jut be vagy kiesik: 0 pont
A végeredmény a mérvadó, azaz hiába fut be valaki mondjuk a 6.helyen, ha mondjuk verseny után időbüntetést kap és emiatt csak a 11.lesz, akkor 0 pont.
Kvalifikációnál szintén: hiába a pl.: 3.hely - ha mondjuk váltócsere miatt rajtbüntetést kap, akkor 0 pont.
Ha ezt így nem vagy nincs rá igény, akkor elnézést a hosszú hozzászólásért, de időszűke miatt nem volt elegendő csupán rákérdezni...
Természetesen 3 emberrel nem kezdjük el, legyünk 9-10en legalább.
Aki benne van a dologban, máris küldheti / írhatja a tippjét.
Nyeremény az idény végén: csupán a dicsőség, hogy nyertél
A verseny lebonyolítását egész idényben vállalom.
Leírom, hogyan gondoltam - másutt már 4.éve játszuk eképpen:
Tippelni mindig az aktuális verseny hetében péntek 0óra 00 percig lehet, azaz még csütörtökön 23:59-ig

A tippek leadása a következő lenne:
Kvalifikáció:
1.-2.-3. helyezett pilóták nevei / akik szerinted az első 3 rajtpozícióból fognak rajtolni az adott futamon /
Verseny:
A pontszerző helyen célba érő pilóták nevei 1-10.-ig.
így:
Tippem az Ausztrál Nagydíjra:
Kvali:
1.
2.
3.
Verseny:
1.
.
.
.
Pontozás:
Ha eltalálod, hogy az adott pilóta hányadik pozíciót éri el, akkor 3 pont.
Ha a általad tippelt pilóta a kvalifikáción bekerül az első 3 közé, de a helyezését nem találod el, akkor 1 pont.
A versenynél ugyanez az elv: ha az a piltóta azt a pozíciót éri el, amit neki tippeltél : 3 pont. Ha a pozícióját nem találod el, de bejut a legjobb 10 közé, akkor 1 pont. Ha nem jut be vagy kiesik: 0 pont
A végeredmény a mérvadó, azaz hiába fut be valaki mondjuk a 6.helyen, ha mondjuk verseny után időbüntetést kap és emiatt csak a 11.lesz, akkor 0 pont.
Kvalifikációnál szintén: hiába a pl.: 3.hely - ha mondjuk váltócsere miatt rajtbüntetést kap, akkor 0 pont.
Ha ezt így nem vagy nincs rá igény, akkor elnézést a hosszú hozzászólásért, de időszűke miatt nem volt elegendő csupán rákérdezni...
Természetesen 3 emberrel nem kezdjük el, legyünk 9-10en legalább.
Aki benne van a dologban, máris küldheti / írhatja a tippjét.

Nyeremény az idény végén: csupán a dicsőség, hogy nyertél


-
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 856
- Csatlakozott: 2010.06.21. 16:40:13
- Tartózkodási hely: Marosvasarhely
- Kapcsolat:
Nem fejezted be a mondatod!Bob_Marley írta:Isten nyugosztalja, a valaha volt legjobb pilóta az én szememben!Gyerekként megsírattam Imolát...Fernando írta:Ma lenne 51 éves Ayrton Senna! Isten nyugosztalja!![]()
Melbourne mindig jó futamokat hoz, s remélem a McLaren be is kezd az elején, s Hamilton már a szezon elején bejelentkezik
... sebvalto problemakkal.

- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Isten nyugosztalja, a valaha volt legjobb pilóta az én szememben!Gyerekként megsírattam Imolát...Fernando írta:Ma lenne 51 éves Ayrton Senna! Isten nyugosztalja!![]()
Melbourne mindig jó futamokat hoz, s remélem a McLaren be is kezd az elején, s Hamilton már a szezon elején bejelentkezik




- fanbarca
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 2192
- Csatlakozott: 2010.05.15. 09:11:15
- Tartózkodási hely: Szatmárnémeti
Én is fantasztikusan várom már a hétvégét. Ausztárlia tényleg egy nagyon jó pálya, és elég sok gyors szakasz is van rajta, na meg érdekes a box-bemenetel is. Szerintem ebben a szezonban is hasonló lehet a felállás, mint tavaly, csak beleköphet a tiszta vízbe még a Mercedes is, reménykedek Schumiban, de remélem azért Vettel megvédi címét. Nagyon várom a Pirelli teljesítményét, új színt hoz ez, és a hátsó szárny újabb állítási lehetőségeinek következményeit. A McLaren most szerintem még 5-6 futamig gyengélkedni fog. Idén is fantasztikus szezonnak nézünk elébe.
.

més que un club
- Fernando
- Llegenda del Barça
- Hozzászólások: 8750
- Csatlakozott: 2005.09.30. 16:11:15
- Tartózkodási hely: U.S.S. Enterprise
Ma lenne 51 éves Ayrton Senna! Isten nyugosztalja!
Egy kis életet is vigyünk a topicba:
Iszonyatosan várom már a hétvégét. Ausztrália. Szerintem az egyik legjobb pálya Spa, Monza és Monaco után. Elég jónak mondják a Ferkát most, és elég trének a Mekit. Szerintem már javában megy a beetetés. Mindenki robbantani akar az első futamon. Van egy olyan érzésem, hogy a legnagyobbat robbantó csapat a Merci lesz és inkább Rosberg alatt. De fölösleges ebbe még belemenni.
Vamos Fernando! Előre a harmadikért!

Egy kis életet is vigyünk a topicba:
Iszonyatosan várom már a hétvégét. Ausztrália. Szerintem az egyik legjobb pálya Spa, Monza és Monaco után. Elég jónak mondják a Ferkát most, és elég trének a Mekit. Szerintem már javában megy a beetetés. Mindenki robbantani akar az első futamon. Van egy olyan érzésem, hogy a legnagyobbat robbantó csapat a Merci lesz és inkább Rosberg alatt. De fölösleges ebbe még belemenni.
Vamos Fernando! Előre a harmadikért!

„Teljesen tehetetlenül érzed magad, ahogy látod, milyen kényelmesen, és élvezettel játszanak.” Raúl a Real-Barca után (2-6)
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Így van!mindorokke_barca írta:Ez csak egy mérőműszer,(mint pl ami a pilóta feje fölött is szokott lenni) azért van rajta a borítás, hogy aerodinamikailag ne befolyásolja az autó működését.Button egy újításnak számító "buborékos" orrkúppal szerelt McLaren-t tesztelt ma, de ha az angol szövegből jól szűröm ki, akkor csak tesztelhetik, a versenyeken nem használhatják...
Mindenki ment időmérő szimulációt, de az első két naphoz képes nagyon sokat változott a pálya hőmérséklete, felgumizottsága. Akkor pedig már sem a ferrari, a red bull meg főleg nem ment már időmérőt beállítással. Ezt a kört Schumacher is a keményebb keverékű abroncson futotta, még a régi szárnnyal, szóval tényleg semmilyen következtetést nem lehet levonni az időkből. Schumi 21.2őt ment. Ha ez éles időmérő lett volna 19es időket láttunk volna szerintem az elején. Pérez(Sauber) idejénél csak 5 tizeddel volt gyorsabb Schumi. Személy szerint én is azt szeretném, ha az öreg újra az élen harcolhatna, de egyelőre szerintem a ferrari és a red bull is bőven előttük jár, nagyon durva tempót ment mindkét csapat végig.Megjöttek a géphez az új cuccok. Határozottan győzelemre esélyesnek tűnik a Mercedes, a legjobb időt érte el a tesztek(2) során Barcelona-ban.
Ill még nem biztos de holnapra esőt mondanak így talán nem fog javulni.
Gondolom mindenki ment a 8 tesztnap alatt időmérő szimulációt szval mindenképp reálisnak néz ki a Mercedes hatalmas előrelépése.
annyira utálom az ilyen hülye alcímeket,h RedBull sehol...persze, gondolom a középmezőnybe lesznek elegek,és a Sauber is megveri majd őket, hogyne. Persze vmivel el kell "adni" a netes híreket is, azért ezek a böszme nagy terelések a címekben.
Minden esetre remélem Schumiék oda tudnak érni az elejére jó párszor idén, viszont én is a RedBull-Ferrari párost tartom még erősebbnek.
GO SCHUMI!

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
- samy85
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 879
- Csatlakozott: 2008.12.01. 18:07:58
- Tartózkodási hely: Jurassic Park
kíváncsi leszek az évadnyitó Ausztrál nagydíjra! annál is inkább mert a csapatok talán még közelebb állnak egymáshoz mint tavaly!
és akármelyik autó a leggyorsabb általában az ausztrál futamot, a Ferrari nyeri!!
Idén azért remélem a vbt is ők nyerik! Na meg Alonso! Tavaly is rászolgált volna!
és akármelyik autó a leggyorsabb általában az ausztrál futamot, a Ferrari nyeri!!
Idén azért remélem a vbt is ők nyerik! Na meg Alonso! Tavaly is rászolgált volna!

Nincs nappalom, de kárpótol ezeregy éjszaka!
"Foglalkoztat a jövőm, mivel hátralévő napjaimat ott szeretném eltölteni."
-
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1360
- Csatlakozott: 2008.02.10. 10:48:21
Ez csak egy mérőműszer,(mint pl ami a pilóta feje fölött is szokott lenni) azért van rajta a borítás, hogy aerodinamikailag ne befolyásolja az autó működését.Button egy újításnak számító "buborékos" orrkúppal szerelt McLaren-t tesztelt ma, de ha az angol szövegből jól szűröm ki, akkor csak tesztelhetik, a versenyeken nem használhatják...
Mindenki ment időmérő szimulációt, de az első két naphoz képes nagyon sokat változott a pálya hőmérséklete, felgumizottsága. Akkor pedig már sem a ferrari, a red bull meg főleg nem ment már időmérőt beállítással. Ezt a kört Schumacher is a keményebb keverékű abroncson futotta, még a régi szárnnyal, szóval tényleg semmilyen következtetést nem lehet levonni az időkből. Schumi 21.2őt ment. Ha ez éles időmérő lett volna 19es időket láttunk volna szerintem az elején. Pérez(Sauber) idejénél csak 5 tizeddel volt gyorsabb Schumi. Személy szerint én is azt szeretném, ha az öreg újra az élen harcolhatna, de egyelőre szerintem a ferrari és a red bull is bőven előttük jár, nagyon durva tempót ment mindkét csapat végig.Megjöttek a géphez az új cuccok. Határozottan győzelemre esélyesnek tűnik a Mercedes, a legjobb időt érte el a tesztek(2) során Barcelona-ban.
Ill még nem biztos de holnapra esőt mondanak így talán nem fog javulni.
Gondolom mindenki ment a 8 tesztnap alatt időmérő szimulációt szval mindenképp reálisnak néz ki a Mercedes hatalmas előrelépése.
-
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 2902
- Csatlakozott: 2007.10.02. 12:19:09
- Tartózkodási hely: Miskolc
http://f1-live.hu/hirek/legfrissebb_hir ... ull_sehol/
Megjöttek a géphez az új cuccok. Határozottan győzelemre esélyesnek tűnik a Mercedes, a legjobb időt érte el a tesztek(2) során Barcelona-ban.
Ill még nem biztos de holnapra esőt mondanak így talán nem fog javulni.
Gondolom mindenki ment a 8 tesztnap alatt időmérő szimulációt szval mindenképp reálisnak néz ki a Mercedes hatalmas előrelépése.
És még nem is teljesen kész a gép.
Megjöttek a géphez az új cuccok. Határozottan győzelemre esélyesnek tűnik a Mercedes, a legjobb időt érte el a tesztek(2) során Barcelona-ban.
Ill még nem biztos de holnapra esőt mondanak így talán nem fog javulni.
Gondolom mindenki ment a 8 tesztnap alatt időmérő szimulációt szval mindenképp reálisnak néz ki a Mercedes hatalmas előrelépése.
És még nem is teljesen kész a gép.
- El fanático
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1417
- Csatlakozott: 2009.09.08. 12:36:46
- Tartózkodási hely: Valahol a nagyon közel és a nagyon távol között...
Button egy újításnak számító "buborékos" orrkúppal szerelt McLaren-t tesztelt ma, de ha az angol szövegből jól szűröm ki, akkor csak tesztelhetik, a versenyeken nem használhatják...
http://www.formula1onlive.com/2011/03/m ... ne-is.html
http://www.formula1onlive.com/2011/03/m ... ne-is.html

Sok dolog értelmezhető árnyaltan.
Van az az álláspont, hogy Alo megzsarolta Dennist, hogy ő legyen a kivételezett, és Hamilton meg essen ki...
Van az, hogy nyilván ilyen nem törtlnhetett.
Most melyiknek higgyen az ember? Talán a középútnak:
A McLaren kitalálta, hogy minden időmérőn az egyikőjüknek kedveznek azzal, hogy eggyel több kört tehet meg. Nos a magyar nagydíjon mint tudjuk Alonso következett. Hamilton kitalálta, hogy most mégis inkább ő akar menni, mert ha nem akkor biza Alo behúzza a futamot, és Lévisz a vb-ben hátrányba kerül. Alonso meg gondolom szólt Dennis bának, hogy azért ez kicsit pofátlanság, és kijárna ezen a futamon Alonak az előny.
Hát a két sarkos, és a középút közül nekem a középút tűnik az igaznak.
A könyvet el kell adni. Ne legyünk már hülyék...
Van az az álláspont, hogy Alo megzsarolta Dennist, hogy ő legyen a kivételezett, és Hamilton meg essen ki...
Van az, hogy nyilván ilyen nem törtlnhetett.
Most melyiknek higgyen az ember? Talán a középútnak:
A McLaren kitalálta, hogy minden időmérőn az egyikőjüknek kedveznek azzal, hogy eggyel több kört tehet meg. Nos a magyar nagydíjon mint tudjuk Alonso következett. Hamilton kitalálta, hogy most mégis inkább ő akar menni, mert ha nem akkor biza Alo behúzza a futamot, és Lévisz a vb-ben hátrányba kerül. Alonso meg gondolom szólt Dennis bának, hogy azért ez kicsit pofátlanság, és kijárna ezen a futamon Alonak az előny.
Hát a két sarkos, és a középút közül nekem a középút tűnik az igaznak.
A könyvet el kell adni. Ne legyünk már hülyék...
... és ilyen háttéresemények mellett is 1 pont híján vb lett.gergo9 írta:Nah ez kemény ha igaz.
Bernie Ecclestone legújabb életrajzi könyvéből (No Angel: The Secret Life of Bernie Ecclestone) számos érdekes és piszkos dolog napvilágot látott. A könyv szerzője az a Tom Bower, aki a Panoráma egykori riportere volt és mélyrehatóan foglalkozott Ecclestone életével, akivel még 2001-ben állapodott meg az életrajzi könyv megírásáról. Ecclestone mihamarabb szeretné leállítani a könyv forgalmazását, miután Bower a brit milliárdos családjáról is írt, ami a megállapodásukban már nem szerepelt.
Most ismét megdöbbentő információk láttak napvilágot a könyvből.
Kiderült, hogy Alonso alig néhány órával a 2007-es Magyar Nagydíj előtt megzsarolta Ron Dennis csapatfőnököt. Fernando Hamilton autójának szabotázsát kérte. A spanyol azt szerette volna, ha Lewis autójába kevesebb üzemanyag töltenek, így a brit idő előtt kiáll a versenyből.
Alonso azzal fenyegetőzött, ha nem kivételeznek vele, akkor terhelő bizonyítékokat tartalmazó e-maileket ad át a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA).
De ő volt a szegény áldozati bárány.



A zsarolásos téma nem újdonság. A tartalma viszont szenzációhajhásznak tűnik, és már a sokadik verzió.
Ilyet kétlem, hogy kért... abban a helyzetben, annál a belső harcnál még nagyanyám is el kezdett volna spekulálni azon, hogy direkt volt-e vagy sem.
Alonsot ettől intelligensebbnek tartom.
Azt el tudom képzelni, hogy kérte Dennistől, hogy nevelje meg Hamiltont, és ambícióit ne a taktika felrúgásával mutassa ki, melynek következtében ő hátrányosabb helyzetbe kerül. El tudom képzelni, hogy az időmérős taktikákban ő kérte volna az előnyösebbeket, és azt még jogosnak is érezném a történések után.
- Fernando
- Llegenda del Barça
- Hozzászólások: 8750
- Csatlakozott: 2005.09.30. 16:11:15
- Tartózkodási hely: U.S.S. Enterprise
Azért ez egy elég érdekes év volt, és nem hiszem, hogy ne lett volna előzménye vagy ellenpélda erre, ha igaz.
Mellesleg nem hinném, hogy megzsarolta, csak ugye el kell adni azt a könyvet is, meg hát a hírnév.
Mellesleg senki sem kérte, hogy szeressék, és szerintem elég kevesen szeretik a magánélete miatt, mind inkább a profizmusa és a versenyszelleme, vezetési stílusa az ami miatt milliók kedvence.
Szerk.: Egyébként érdekelnének engem azok a terhelő bizonyítékok is.

Mellesleg senki sem kérte, hogy szeressék, és szerintem elég kevesen szeretik a magánélete miatt, mind inkább a profizmusa és a versenyszelleme, vezetési stílusa az ami miatt milliók kedvence.
Szerk.: Egyébként érdekelnének engem azok a terhelő bizonyítékok is.
„Teljesen tehetetlenül érzed magad, ahogy látod, milyen kényelmesen, és élvezettel játszanak.” Raúl a Real-Barca után (2-6)
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Akár igaz, akár nem (kinézem belőle,h igaz, 07ben is kicsúcsosodott az énje szegénykémnek) már a 05ös nyilatkozataival megalapozta a szeretetemet. Aztán azért a pályán sem maradt ki a jóból.
Én már csak mosolygok az ilyesmin vele kapcsolatban, de főleg azért mert a számára kedvezőtlenebb versenyek után,vagy bármi után amikor épp neccesebb a szitu, mindig kimutatja a foga fehérjét,és ezt már nagyon nagyon sokan tudják. Még a saját hívei is.
nah nem ragozom, várom a cáfolatokat a hírre, bár nem ez alapján az a véleményem róla ami.
Még a Ferrari hátra van, akibe belerúghat, mint kenyéradó. Mekivel, Rönóval megtette, igaz oda vissza is kényszerült menni, másodjára már óvatosabb volt.
Én már csak mosolygok az ilyesmin vele kapcsolatban, de főleg azért mert a számára kedvezőtlenebb versenyek után,vagy bármi után amikor épp neccesebb a szitu, mindig kimutatja a foga fehérjét,és ezt már nagyon nagyon sokan tudják. Még a saját hívei is.
nah nem ragozom, várom a cáfolatokat a hírre, bár nem ez alapján az a véleményem róla ami.
Még a Ferrari hátra van, akibe belerúghat, mint kenyéradó. Mekivel, Rönóval megtette, igaz oda vissza is kényszerült menni, másodjára már óvatosabb volt.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
-
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 2902
- Csatlakozott: 2007.10.02. 12:19:09
- Tartózkodási hely: Miskolc
Nah ez kemény ha igaz.
Bernie Ecclestone legújabb életrajzi könyvéből (No Angel: The Secret Life of Bernie Ecclestone) számos érdekes és piszkos dolog napvilágot látott. A könyv szerzője az a Tom Bower, aki a Panoráma egykori riportere volt és mélyrehatóan foglalkozott Ecclestone életével, akivel még 2001-ben állapodott meg az életrajzi könyv megírásáról. Ecclestone mihamarabb szeretné leállítani a könyv forgalmazását, miután Bower a brit milliárdos családjáról is írt, ami a megállapodásukban már nem szerepelt.
Most ismét megdöbbentő információk láttak napvilágot a könyvből.
Kiderült, hogy Alonso alig néhány órával a 2007-es Magyar Nagydíj előtt megzsarolta Ron Dennis csapatfőnököt. Fernando Hamilton autójának szabotázsát kérte. A spanyol azt szerette volna, ha Lewis autójába kevesebb üzemanyag töltenek, így a brit idő előtt kiáll a versenyből.
Alonso azzal fenyegetőzött, ha nem kivételeznek vele, akkor terhelő bizonyítékokat tartalmazó e-maileket ad át a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA).
De ő volt a szegény áldozati bárány.
Bernie Ecclestone legújabb életrajzi könyvéből (No Angel: The Secret Life of Bernie Ecclestone) számos érdekes és piszkos dolog napvilágot látott. A könyv szerzője az a Tom Bower, aki a Panoráma egykori riportere volt és mélyrehatóan foglalkozott Ecclestone életével, akivel még 2001-ben állapodott meg az életrajzi könyv megírásáról. Ecclestone mihamarabb szeretné leállítani a könyv forgalmazását, miután Bower a brit milliárdos családjáról is írt, ami a megállapodásukban már nem szerepelt.
Most ismét megdöbbentő információk láttak napvilágot a könyvből.
Kiderült, hogy Alonso alig néhány órával a 2007-es Magyar Nagydíj előtt megzsarolta Ron Dennis csapatfőnököt. Fernando Hamilton autójának szabotázsát kérte. A spanyol azt szerette volna, ha Lewis autójába kevesebb üzemanyag töltenek, így a brit idő előtt kiáll a versenyből.
Alonso azzal fenyegetőzött, ha nem kivételeznek vele, akkor terhelő bizonyítékokat tartalmazó e-maileket ad át a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA).
De ő volt a szegény áldozati bárány.