Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
Izgalmas szezonzárót akarnak a semleges szurkolók.Shark írta:Azt valaki elárulná, h egy teljesen pártatlannak miért jobb Bari, mint ButtonMert mindenkinél azt látom, h inkább Bari legyen a vb.
Ez az,amit én sem értek igazán.Ahhoz képest,h mit művelt a Rönó igen olcsón megúszták.johdepp írta: Csak azért valami erősebb büntetés nem ártott volna az egész cécóért...
Persze, hogy számít az is, hogy ő is hibázott. Szerintem tudja is. Az a lényeg, hogy van itt egy olyan tényező, ami abszolút _önhibáján kívül_ történt. És ez lehet az idegesítő. Persze, nem kellett volna attól még elvinni a töltőállomást, de attól még az egészben közrejátszik az a tény, hogy van egy részlet az egészben, ami abszolút nem a Ferrari vagy Massa hibája. És ugye tudjuk, hogy _ha_ (sportban elég erős ezt használni) csak egy kicsit is másképp történik akkor, más is lehetne az eredmény. Itt is működik az ok-okozat. Persze ettől még Massa rontotta el, hogy elvitte a töltőállomást, de lehet, nem vitte volna el, ha a tervezett időben megy ki a boxba... Tudom, nem sok értelme van a 'ha'-knak, de hát akkor is. Jogos, bosszantó. Lehet, elfogult is vagyok, mert Hamiltont nagyon nem szeretem, meg hát ferraris vagyok, de akkor is, belegondolva, bárkinek bosszantó lehet. És természetes, hogy Lewis-tól már nem lenne szép dolog elvenni, nem is kell. Csak azért valami erősebb büntetés nem ártott volna az egész cécóért...miihii írta:Persze, megértem,h feldühíti őt is,mint mindenkit.
De azért még nem kellett volna anno elvinnie magával a töltőállomást is.Meddig állt a boxutca végén,mire leszedték?Ez nem játszott közre abban,h nem szerzett pontot?
Volt még hátra 64 kör a baleset után.Egy jó kiállással talán másképp alakulhatott volna.
Nem csak Piquet miatt nem szerzett pontot.De ezen gyorsan "túltette" magát...
Persze, megértem,h feldühíti őt is,mint mindenkit.mindorokke_barca írta:Szerintem nincs arról szó, hogy ezeket a tényezőket figyelmen kivül hagyta volna, csak ennek már egy éve es ezt lerendezte magában. Most viszont jött egy újabb faktor ami szintén befolyással volt a történtekre. Hogy a fenébe ne kavarná ez fel, főleg, hogy egy csalásról beszélünk. Szerintem meg lehet érteniKi lett rabolva?A saját csapatát miért nem okolja vajon?A boxos bakik nem játszottak közre a végeredményben?Dehogynem.A saját hibái?Dehogynem.Ez így nem kerek,h most éppen a Rönót okolja a vereség miatt.Mintha semmi más nem játszott volna közre,ami a saját portáján keresendő...
Szerintem nincs arról szó, hogy ezeket a tényezőket figyelmen kivül hagyta volna, csak ennek már egy éve es ezt lerendezte magában. Most viszont jött egy újabb faktor ami szintén befolyással volt a történtekre. Hogy a fenébe ne kavarná ez fel, főleg, hogy egy csalásról beszélünk. Szerintem meg lehet érteniKi lett rabolva?A saját csapatát miért nem okolja vajon?A boxos bakik nem játszottak közre a végeredményben?Dehogynem.A saját hibái?Dehogynem.Ez így nem kerek,h most éppen a Rönót okolja a vereség miatt.Mintha semmi más nem játszott volna közre,ami a saját portáján keresendő...
A Renault a bűnös, nem kell másra kenni, ők alkalmazták azt a 3 embert, aki ezt művelte.G-Jay írta: A Renault rendkívül gerinctelen volt ezzel a húzással, valóban minden szidást megérdemel (bár tegyük mellé a Renault nem egyenlő azzal a 3 emberrel aki kitalálta a dolgot...el is küldték mind3-at), de nehogy már arról is ők tehessenek hogy a Ferrarinál ennyire idióták voltak. Vagy le lett fizetve a lámpát kezelő emberke is? Hagyjuk már...
Inkább azzal törődjön a kis Massa, hogy a vizen ne pördüljön körbe hatszor egy futamon, vagy mondjuk hogy illő lett volna kicsit hamarabb megszokni kipörgésgátlót, és nem kiesni az első futamon. Hopp, csupán két futam amin több mint 1-pontot bukott, hopp a vb cím persze ezen nem múlott mi?
Húú de várom már hogy idegeskedjen a kis brazil amikor Alo jól elkeni a száját!
Én is ezt tartom a leginkább a magaméhoz közeli álláspontnak Felipe kifakadásának ügyében.Anno az ment,h le lett fizetve Sutil,ezen ment el a VB.Most "kapóra jött" a Renault ügy,h ismét siránkozzon,mást okoljon a brazil.(Félve írom ezt így,mert gondolom jön a kövezés...)G-Jay írta:
A Renault rendkívül gerinctelen volt ezzel a húzással, valóban minden szidást megérdemel (bár tegyük mellé a Renault nem egyenlő azzal a 3 emberrel aki kitalálta a dolgot...el is küldték mind3-at), de nehogy már arról is ők tehessenek hogy a Ferrarinál ennyire idióták voltak. Vagy le lett fizetve a lámpát kezelő emberke is? Hagyjuk már...
Inkább azzal törődjön a kis Massa, hogy a vizen ne pördüljön körbe hatszor egy futamon, vagy mondjuk hogy illő lett volna kicsit hamarabb megszokni kipörgésgátlót, és nem kiesni az első futamon. Hopp, csupán két futam amin több mint 1-pontot bukott, hopp a vb cím persze ezen nem múlott mi?
Húú de várom már hogy idegeskedjen a kis brazil amikor Alo jól elkeni a száját!
A Renault rendkívül gerinctelen volt ezzel a húzással, valóban minden szidást megérdemel (bár tegyük mellé a Renault nem egyenlő azzal a 3 emberrel aki kitalálta a dolgot...el is küldték mind3-at), de nehogy már arról is ők tehessenek hogy a Ferrarinál ennyire idióták voltak. Vagy le lett fizetve a lámpát kezelő emberke is? Hagyjuk már...mindorokke_barca írta:Azért abban egyetérthetünk, hogy valószinüleg SC nélkül nem ott végzi a versenyt, ahol, ugyanis ha emlékeim nem csalnak igen nagy előnnyel vezetett már a futamon...
Szerinem nem is bízott. Massanak szurkolok, emiatt, a botrány kirobbanásánál nagyon bíztam abban, hogy csak kisPiquét kitalációja volt a story, mert legyünk őszinték, elég s.zar lehet így veszteni, hogy tudod, csalás miatt történt. Ahogyan befejeződött a 2008-as év, azt hiszem nem szégyenkezhetett a vereség miatt, mint láthattuk a Brazil díjátadón, méltósággal viselte a vereséget, sokak szemében pozitív csalódást okozva. 2008-at bukdácsolva kezdte, önhibájából esett pl Malajziában, amikor biztos 2ik lehetett volna Kimi mögött. Majd sorra jöttek a csapattól a bakik: Silverstone(szörnyű gumiválasztás: Extrém esős gumi helyett csak sima esős gumi, majd mire végre felrakták az extrémet 2-3 kör múlva jött ki mindenki intermedietért) Singapore, majd a Hungaroringen motorhiba az első helyről 4 körrel a vége előtt. És mégis úgy alakultak a dolgok, hogy utolsó futamon -7 pont hátrányban de még harcban a bajnoki címért. Nem is beszélve arról, hogy leintése után fél körig még világbajnok volt.Lehet... de azért abba se bízhatott komolyabban, hogy majd odamennek Hamiltonhoz visszakézből kap egy csicskapofont, ami által kiejti a kezéből a vb-címet, Massa pedig felveszi a földről...
Lehet... de azért abba se bízhatott komolyabban, hogy majd odamennek Hamiltonhoz visszakézből kap egy csicskapofont, ami által kiejti a kezéből a vb-címet, Massa pedig felveszi a földről...mindorokke_barca írta:Azért abban egyetérthetünk, hogy valószinüleg SC nélkül nem ott végzi a versenyt, ahol, ugyanis ha emlékeim nem csalnak igen nagy előnnyel vezetett már a futamon...
Azért abban egyetérthetünk, hogy valószinüleg SC nélkül nem ott végzi a versenyt, ahol, ugyanis ha emlékeim nem csalnak igen nagy előnnyel vezetett már a futamon...
igen, mint a 2007es,vagy mekis évei nagy részében, de amit azóta csinált, se zsenire nem hasonlított,se olyan pilótára aki nélkülözhetetlen lenne.MR. TROMORT777 írta: az F1-nek "eladható" pilóták kellenek, nem az ilyen simán csak jó pilóták, hanem az ilyen zsenik, mint Kimi.
Sorry, tévedtem, Igazad van. Most már beugrott.Pontosabban a kers romlott el és veszélyes volt abban a nagy esőben.Nagy áramütést kaphatott volna.Ami egyébként előfordult a bmw kers tesztjei során.
[/quote]MR. TROMORT777 írta:Tévedsz! Ő már előtte kiesett, asszem a motorja ment szét, és még előtte ki ált a versenyből.A tetőpont idén jött el....asszem Maláj Nagydíj volt. Amikor leesett a nagyon nagy eső, felsorakoztatták a mezőnyt a rajtrácsra, majd átkapcsoltak egy másik képre....amin az látszott, hogy Kimi sapkában veszi kifele a jégkrémet a Ferrari hűtőszekrényéből....19 versenyző ott ázik az esőben a kocsijában, várva hogy mi lesz, Ő meg fogja magát, és kimegy a boxba, feladja a versenyt. És ha újraindították volna? Akkor mi van? Jaa hogy tudta hogy nem lesz semmi...értem.....Na hát nekem egy Ferrarinál, de akármelyik Forma1-es csapatnál versenyző pilóta ne csináljon ilyet. Hamilton, Alonso, Massa, Fisichella, és sorolhatnám igazi versenyzők. Ők teljes mértékben munkájuknak tekintik ezt az egészet, teljes odaadással vannak a munkájuk iránt. Kimi meg sz.rik az egészre. Hát ezért nagyon ellenszenves nekem.
Tévedsz! Ő már előtte kiesett, asszem a motorja ment szét, és még előtte ki ált a versenyből.A tetőpont idén jött el....asszem Maláj Nagydíj volt. Amikor leesett a nagyon nagy eső, felsorakoztatták a mezőnyt a rajtrácsra, majd átkapcsoltak egy másik képre....amin az látszott, hogy Kimi sapkában veszi kifele a jégkrémet a Ferrari hűtőszekrényéből....19 versenyző ott ázik az esőben a kocsijában, várva hogy mi lesz, Ő meg fogja magát, és kimegy a boxba, feladja a versenyt. És ha újraindították volna? Akkor mi van? Jaa hogy tudta hogy nem lesz semmi...értem.....Na hát nekem egy Ferrarinál, de akármelyik Forma1-es csapatnál versenyző pilóta ne csináljon ilyet. Hamilton, Alonso, Massa, Fisichella, és sorolhatnám igazi versenyzők. Ők teljes mértékben munkájuknak tekintik ezt az egészet, teljes odaadással vannak a munkájuk iránt. Kimi meg sz.rik az egészre. Hát ezért nagyon ellenszenves nekem.
Mindenben hasonlóan gondolkozok én is, Raikkonennel, Hamiltonnal....mindennel kapcsolatban. Én egész évben azért szorítottam kis túlzással, hogy Rosberg menjen majd a Mekihez aki szerintem a legjobb pilóták közé tartozik. Most vegyesek az érzéseim, de annak örülök hogy két jó képességű pilóta lesz a Mekinél mert így a konstrukttörői címért is lesz esélyük. Mert Kovalainen képességei erősen határosak. Bár nyilyán Hamilton árnyékában van, nem is akarom nagyon bántani, de többet előzték meg őt, mint ő másokat. És ez nem tetszik ha valaki McLarenben ül.miihii írta:Az a része a körnek nem naon izgat,h Alo a ferkához ment.Számomra olyan semmilyen pilóta ő,nem utálom,de nem is szeretem.Ez így volt a Mekinél is.Az,h a vörösökhöz ment,ront nálam a renoméján,de majd jövőre kezdek el foglalkozni a kérdéssel.
Ami jobban érdekel,az Kimi.
Nem tudok most még mit kezdeni a dologgal.Bár egyelőre még nem is hivatalos,így nem is kell.De belegondolva:Kimi stílusát naon szerettem,egy istennek tartottam a McLarennél,egy naon peches istennek.Borzasztóan szerettem,de ezt a Ferraris váltást nem tudtam elnézni neki.A szívem szakadt meg az eligazolásakor.(Ezért naon boldog voltam,h feltűnt Hami a színen és elhomályosította a finn miatti bánatom.)
A VB címének örültem,mert maximálisan kijárt neki (bár az egyik szemem sírt...).A szépséghiba,h elkésett vele egy picit és a rossz istállónál érte ezt el.Utána viszont igen visszaesett a teljesítménye,rá sem lehetett ismerni.
Na,most visszatérhet a kedvenc csapatomhoz a korábbi kedvenc pilótám a mostani kedvencem mellé.Ez így szépen hangzik és jól is elsülhet számomra is a szezon.De vhogy bennem van a tüske a tűzpiros kitérő miatt,valamint nem érzem benne azt,h pont ő kellene a Mekinek.Mondjuk Kovinál többre hivatott,de úgy érzem motivációs gondjai vannak.Nem hinném,h csak egy jó verda kell alá és szárnyalni fog.A régi-jó,zseni finn egy újabban jó,megbízható Mekivel lehet,h hamar vissza tudná lopni a szívembe.De nem tudom,kicsit vegyesek az érzéseim...És nem elsősorban az autó miatt.
Na majd kiderül...
Azért ha a neveket nézzük,igecsak jó párharcokat láthatunk a következő szezonra![]()
HAMI-KIMI vs ALO-MASSA.
(Bocs,h csak a két nagyot említem,de sztem jövőre visszaáll a dominanciájuk.)
Mindegyik alatt legyen brutál jó vas és penge kis idényünk lehet.
Igenigen... Ezzel az infóval le voltam maradva, de utánanéztem most és valóban marad a Santander, de a cég angliai csoportja, az Abbey nevével fog a McLareneken szerepelni.G-Jay írta:Nem lépett le a Santander, továbbra is támogatja a McLarent is!El fanático írta:szponzort, ami elkél most, hogy a Santander lelépett a színről. Más értelmét nem látom.