Csapatmunka a javából!
Sound On! 🔊🔊 pic.twitter.com/5eF2QUDuOt
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 26, 2024
írj évjáratot a passathoz, és motortípust.csabooo írta:
A tipushibakhoz tudtok valamit mondani?
jó esetben.andreas írta:csababarca írta:Ami külföldi adatokkal is dolgozik az a carvertical.
Bár szerintem németben is van rendszám alapján lekérdezős app, vagy online felület.
De ha itt veszed nem aggódnék, akkor van baj amikor 500ezer kms német kocsikat behoznak a határon. Na ott vannak a mókák.
Gondolom mobile.de és autoscouton nézelődsz.
Bezony, és mire beér magyar honban, már csak 200 van benne:)
csababarca írta:Ami külföldi adatokkal is dolgozik az a carvertical.
Bár szerintem németben is van rendszám alapján lekérdezős app, vagy online felület.
De ha itt veszed nem aggódnék, akkor van baj amikor 500ezer kms német kocsikat behoznak a határon. Na ott vannak a mókák.
Gondolom mobile.de és autoscouton nézelődsz.
Igen ezt kihagytam, de nagyon fontos dolog!csababarca írta: Motortérbe benézve, ha patika tisztaságú, akkor ott valamit letakarítottak, amit nem akartak hogy lásson a vevő. legyen poros, látszódjon hogy használva volt.
Szia!csabooo írta:Koszonom a segitseget!
Tobb autot is neztem, de kulsore, meg belsore, ezek fogtak meg fokent. Mivel hasznaltat vennek, s nem lenne garanciaba, igy bele latni nem lehet, szoval valamilyen szinten lutri, de ki mit ajanl amit erdemes megfigyelni az auton, a megszokott cuccokon kivul?
Illetve a fenntarthatosag sem elhanyagolhato, ahogy nezegettem, efektiv ha en meg veszem a kopo alkatreszeket, s beszereltetem, nincs akkora elteres marka kozott mar. Ha komolyabb a baj, akkor erzodik inkabb, a marka.
Azt fontos eldönteni, hogy a méret mennyire szempont, mert ez a 4 autó különböző paraméterekkel rendelkezik.csabooo írta:Sziasztok!
Bele kontarkodok a temaba, ha nem baj.
Velemeny, hozzaszolas erdekel, hatha van, vannak akik jartasok ebbe.
Auto vasar elott allok, s amiket kineztem, az a vw passat b7, vagy cc, illetve audi a4 b8, esetleg a5, ha arba belefer.
Nekem A4 B8-am van, 2.0 TDI. 139ezer km-rel vettem, most 170nél jár. Vételkor vezérműszíjat cseréltettem, olajcsere és az ilyenkor szokásos apróságok. A TDI motor az olajat nem eszi, ellentétben a TFSI-vel. Sokan panaszkodnak arra, hogy zabálja az olajat.csabooo írta:Sziasztok!
Bele kontarkodok a temaba, ha nem baj.
Velemeny, hozzaszolas erdekel, hatha van, vannak akik jartasok ebbe.
Auto vasar elott allok, s amiket kineztem, az a vw passat b7, vagy cc, illetve audi a4 b8, esetleg a5, ha arba belefer.
Az a kerdes, ti melyikre voksolnatok, fenntarthatosag, megbizhatosag stb., szempontbol?
Hosszabb tarva akarjuk, tehat nem kereskedni, es dizelt preferalom. Az automata valtot soncs kizarva, nem igen hasznaltam, de szokas kerdese.
Nos, velemeny? (bocs az ekezetert, nincs a gepepen.)
Az lehet, de ők nem építenek állami pénzből stadionokat. A kluboknak szponzorokat kell keresnie, egy csomónak külföldi tulaja. Szóval vmit vmiért. Mi magyarok futballnemzet, nem pedig kórháznemzet vagyunk, szóval nem értem a sírást.Nero. írta:Nem az hogy az orvos nem fogadná el, hanem a komplett kórházat bezárnák és mindenkit kirugnának ha valami ilyesmi történne. Hozzáteszem hogy a legegyszerűbb kórház is magasabb színvonalú, mint otthon egy magánkórház, pedig fele annyi adót fizetek.
Ha azt veszem a bruttónak, még akkor is 330 a nettó, de akkor ennyi erővel az áfakulcsot is le lehetne vonni, mert azt is a nettó fizetésem után fizetem meg.recrea írta:Kivéve, ha adónak vesszük azt is (márpedig az), amit a céged befizet utánad akkor kicsit rosszabb a matek.MatyiG írta:Mondjuk a bruttó 600 az itthon 400 nettóban.
Kivéve, ha adónak vesszük azt is (márpedig az), amit a céged befizet utánad akkor kicsit rosszabb a matek.MatyiG írta:Mondjuk a bruttó 600 az itthon 400 nettóban.