Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
Csak amikor este lehűl az idő tizenx fokokra, akkor már eléggé csíp a levegő. És a lakások/házak meg hamar lehűlnek, és a napközbeni 20 fok édeskevés ahhoz, hogy visszamelegedjenek.S.Agüero írta:Nem hinném.
Azt látom, hogy szeptemberben végig ilyen 20-22 fokot mondanak, az azért nem vészes, mi úgyse fűtünk be 20 fok fölött.
Éjszakák, meg hajnalok meg nem is léteznek mint tudjuk, az meg hogy olyankor le is hűlhet a levegő, hovatovább szentségtörésS.Agüero írta:Nem hinném.lui1698 írta:Témaváltás:
Az milyen fincsi már, hogy jövő héten, ha így alakul már elkezdődik a fűtésszezon...
Azt látom, hogy szeptemberben végig ilyen 20-22 fokot mondanak, az azért nem vészes, mi úgyse fűtünk be 20 fok fölött.
Nem hinném.lui1698 írta:Témaváltás:
Az milyen fincsi már, hogy jövő héten, ha így alakul már elkezdődik a fűtésszezon...
Ezt még egy iphone tulajtól sem hallottam, szóval továbbra sem értem. (persze nyilván akikkel erről beszéltem azok az iphone tulajok csekély %-a)shutterisland írta:mert a célközönség egy része úgyis csak azért veszi meg, mert iphone, a többi mellékes, egy másik nagy részének pedig fontosabb a mondjuk komolyabb kamera, mint a készenléti idő.
Mert a töltő akkora nagy valami, hogy nem fér be bármelyik táskába?lui1698 írta:Ja, csak meló közben nehezen tudok beugrani a Pull&Bear-be tőteni'.Bob_Marley írta:Rengeteg helyen van töltési lehetőség (éttermekben, pubokban, bevásárlóközpontokban). Plusz ugye a saját töltője az embernek, szóval ez szerintem nem ellenérv.
Ja, csak meló közben nehezen tudok beugrani a Pull&Bear-be tőteni'.Bob_Marley írta:Rengeteg helyen van töltési lehetőség (éttermekben, pubokban, bevásárlóközpontokban). Plusz ugye a saját töltője az embernek, szóval ez szerintem nem ellenérv.
Nem nehéz, csak ha épp elfelejtem és napközben adja meg magát az elég idegesítő.csababarca írta:miért nehéz esténként feldobni töltőre? 5mp az egész, nem nagy fáradtság.
lui1698 írta:Ez meg a másik ok, hogy én valószínű soha nem veszek okost. Nincs az az isten, hogy én naponta töltögessem a telefont. Ez a mostani kibír simán 4-5 napot egy töltéssel úgy, hogy azért beszélek róla napi szinten.
Ez meg a másik ok, hogy én valószínű soha nem veszek okost. Nincs az az isten, hogy én naponta töltögessem a telefont. Ez a mostani kibír simán 4-5 napot egy töltéssel úgy, hogy azért beszélek róla napi szinten.ozsimiki írta:jövőre talán veszek egy okos telefont,de csak azért mert ezt most már naponta kell töltenem,de ha sokat használom,akkor 4-5 óránként kellene, egyedül az aksija kezd meghalni,de 6 év kellett hozzá...akkor még tudtak a Nokiások telót csinálni, a mostaniakra elég sok a panasz...
A televíziót nagy általánosságban értettem, mint az első számú reklám hordozó volt. Elsősorban az volt a célom, hogy a filmekben és az egyéb hirdetésekben látott dolgokra reflektáljak.recrea írta:Szerintem Te leszel szomorú, a televízió réges-rég a múltat képviseli ebben a tekintetben és közel sem az egyetlen reklámhordozó. Amúgy nem is értem az első mondatodat, miben akarsz megcáfolni. Az internet pár éve biztosan átvette a tv szerepét, az embert napi 500-1000 marketinginger éri, tv-től függetlenül. Pár könyvet elolvastam ezzel kapcsolatban.
Nagyon sok múlik egy tárgyaláson azon, h milyen telefont veszel elő, milyen óra és milyen cipó van rajtad. Ezt értékesítők tömkelege mondja el Neked. Tárgyaló partner alatt ne Demján Sándort értsünk, tárgyaltam én már olyannal, akinél okosabb volt a takarítónő.
Tényleg érdekes cikk.Tivornya írta:Itt van az alma igazi arca, nesztek:
http://komlomedia.wordpress.com/2013/09/" target="_blank
Érdemes végigolvasni, mert benne van minden igazi lényeg erről a kütyüről...
Én is járok hasonló cipőben és mondjuk egy magánéleti első benyomásnál biztos hogy számít az iphone (bár pont az elterjedtsége miatt már mégsem annyira), addig egy tárgyaláson kevésbé. Alapvetően sok embernek van, tehát itt se számít kirívónak, de egy tárgyaláson sokkal többet számít az öltöny, az óra, és a cipő. Ha valaki tárgyaláson akar jó benyomást tenni, akkor bizony nem iphone-t vesz ehhez, hanem az iphone árából (számoljunk mondjuk 200-al) vesz egy szép öltönyt 60 e-ért, egy szép és márkás órát bőrszíjjal (60-100 e körül, óra márka legyen, ne Hilfiger, Boss, Police), egy szép inget 10-15ért és egy tökéletesen tiszta, kiboxolt cipőt 20-25-ért. Árt ha van mellé iphone? Nem. De egy tárgyaláson valóban ritkán kerülnek elő telefonok, és akkor is a magánemberre fog az hatni, nem az üzleti énjére.recrea írta:
Nagyon sok múlik egy tárgyaláson azon, h milyen telefont veszel elő, milyen óra és milyen cipó van rajtad. Ezt értékesítők tömkelege mondja el Neked. Tárgyaló partner alatt ne Demján Sándort értsünk, tárgyaltam én már olyannal, akinél okosabb volt a takarítónő.
Ez csak magadba tisztázd, gyakorlatilag lebutáztál itt pár embert. Autót venni 20-30 millióért is emberi butaság, inget venni 20 ezerért, órát venni 100 ezerért?!
Természetesen, de itt nem elsősorban ezen van a hangsúly, hanem azon, h egy ember megítélésénél, első találkozásnál, amikor valamit el akarsz adni, netán "magadat" sajnos, nem sajnos, számít, h milyen telefont vesz elő. Minden tárgyaláson az ember magát adja el, ehhez pedig kellenek a külsőségek, mert annyi az egyszerű lélek, h ez alapján dönt.h3x0r írta:Van egy kis kulonbseg a kozott, hogy valaki oltonyosen elovesz egy iPhone-t vagy a 14 eves kislany iskolabol hazafele menet a buszon eloveszi.recrea írta:mert Apple, mert iPhone, mert egy tárgyaláson egész más ezt elővenni, mondhat nekem bárki bármit
Szerintem Te leszel szomorú, a televízió réges-rég a múltat képviseli ebben a tekintetben és közel sem az egyetlen reklámhordozó. Amúgy nem is értem az első mondatodat, miben akarsz megcáfolni. Az internet pár éve biztosan átvette a tv szerepét, az embert napi 500-1000 marketinginger éri, tv-től függetlenül. Pár könyvet elolvastam ezzel kapcsolatban.bowlinggolyo írta:Az üzleti világot figyelembe véve,el kell hogy szomorítsalak, de ez úgy ahogy van egy bullshit, a televízióban lenyomott bújtatott marketingnek vagy az áldozata. A tárgyalásokon egy cég alkalmazottja a legritkább esetben veszi elő a telefonját, ha erre kerül sor a partner nem a telefonja alapján ítéli meg a másikat, mert amit használ telefon annak kb 90% céges telefon, főleg amerikában. Egyébként, ha egy tárgyalás azon múlik, hogy te milyen telefont veszel elő, akkor az már réges-régen rossz dolog.recrea írta:- mert Apple, mert iPhone, mert egy tárgyaláson egész más ezt elővenni, mondhat nekem bárki bármit
Nekem álszentnek tűnik az, akinél nem szempont a 3. pont, egy esetben hiszem el, ha céges telefont kap, de az meg a legritkább esetben szifon! Mindannyian - és nemcsak ez esetben - a marketing áldozatai vagyunk.
Semmi irónia nem volt benne, tapasztalat, ennyi.gergo9 írta:bizony. szünetig biztos nem bírnám röhögés nélkül- mert Apple, mert iPhone, mert egy tárgyaláson egész más ezt elővenni, mondhat nekem bárki bármit![]()
remélem csak részegen nem tűnt fel az irónia.
Külső dizájnt, a "dobozt".gergo9 írta:hardveren pontosan mit értünk?
Ez csak magadba tisztázd, gyakorlatilag lebutáztál itt pár embert. Autót venni 20-30 millióért is emberi butaság, inget venni 20 ezerért, órát venni 100 ezerért?!gergo9 írta:tisztázzunk valamit, 100+ért telefont venni az emberi butaság netovábbja legyen az s3 , s4, vagy a bohóc apple bármelyik generációs okostelefonja.
Természetesen, de itt nem elsősorban ezen van a hangsúly, hanem azon, h egy ember megítélésénél, első találkozásnál, amikor valamit el akarsz adni, netán "magadat" sajnos, nem sajnos, számít, h milyen telefont vesz elő. Minden tárgyaláson az ember magát adja el, ehhez pedig kellenek a külsőségek, mert annyi az egyszerű lélek, h ez alapján dönt.h3x0r írta:Van egy kis kulonbseg a kozott, hogy valaki oltonyosen elovesz egy iPhone-t vagy a 14 eves kislany iskolabol hazafele menet a buszon eloveszi.recrea írta:mert Apple, mert iPhone, mert egy tárgyaláson egész más ezt elővenni, mondhat nekem bárki bármit
Hát én nem tudom... akit ismerek és komoly, nagy cégnél van vezető beosztásban, az bizony iphone és ipad kombóval mászkál, és óránként eltol általában róla 2-3 emailt hétvégén (gondolom nem kell mondani, hogy céges.)Az üzleti világot figyelembe véve,el kell hogy szomorítsalak, de ez úgy ahogy van egy bullshit, a televízióban lenyomott bújtatott marketingnek vagy az áldozata. A tárgyalásokon egy cég alkalmazottja a legritkább esetben veszi elő a telefonját, ha erre kerül sor a partner nem a telefonja alapján ítéli meg a másikat, mert amit használ telefon annak kb 90% céges telefon, főleg amerikában. Egyébként, ha egy tárgyalás azon múlik, hogy te milyen telefont veszel elő, akkor az már réges-régen rossz dolog.
Az üzleti világot figyelembe véve,el kell hogy szomorítsalak, de ez úgy ahogy van egy bullshit, a televízióban lenyomott bújtatott marketingnek vagy az áldozata. A tárgyalásokon egy cég alkalmazottja a legritkább esetben veszi elő a telefonját, ha erre kerül sor a partner nem a telefonja alapján ítéli meg a másikat, mert amit használ telefon annak kb 90% céges telefon, főleg amerikában. Egyébként, ha egy tárgyalás azon múlik, hogy te milyen telefont veszel elő, akkor az már réges-régen rossz dolog.recrea írta:- mert Apple, mert iPhone, mert egy tárgyaláson egész más ezt elővenni, mondhat nekem bárki bármit
Nekem álszentnek tűnik az, akinél nem szempont a 3. pont, egy esetben hiszem el, ha céges telefont kap, de az meg a legritkább esetben szifon! Mindannyian - és nemcsak ez esetben - a marketing áldozatai vagyunk.