Formula 1
-
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 3683
- Csatlakozott: 2007.08.15. 19:37:48
- Tartózkodási hely: Curahee
A Ferrari inkább tanuljon meg kereket cserélni, mert az idei bajnoki címük nagy mértékben a hihetetlen amatőr csapathibákon ment el.
Utána lehet majd ugatni...
Utána lehet majd ugatni...
Ne használd a kepfeltoltes.hu-t!
Yaya Touré - a szikla.
SOM LA COPA, SOM LA LLIGA, SOM LA CHAMPIONS, SOM UN !!!
Yaya Touré - a szikla.
SOM LA COPA, SOM LA LLIGA, SOM LA CHAMPIONS, SOM UN !!!
-
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 2902
- Csatlakozott: 2007.10.02. 12:19:09
- Tartózkodási hely: Miskolc
Ez undorító amit a Ferrari csinál..... Visszaélnek vele hogy mennyit jelent a Ferrari név a Forma1-nek. Bármi a szájízüknek nem megfelelő szabályt akarnak behozni rögtön kiszállásal fenyegetőznek. Pedig ha kiszállnának csak többen lennének komolyan...Los Banditos írta: 3 éve is fenyegetőzött a Ferrari. Akkor cirka 100 millió $-t adtak nekik, hogy maradjanak.

-
- Az EuroBarca Utánpótlása
- Hozzászólások: 7702
- Csatlakozott: 2005.05.29. 18:40:20
- Tartózkodási hely: Coruscant
úEtooka írta:http://www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=205565
Ez most olyan,mintha meg akarnák szabni,meddig,milyen mértékben fejleszthetnek
3 éve is fenyegetőzött a Ferrari. Akkor cirka 100 millió $-t adtak nekik, hogy maradjanak.

in to exile
http://www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=205565
Ez most olyan,mintha meg akarnák szabni,meddig,milyen mértékben fejleszthetnek
Ez most olyan,mintha meg akarnák szabni,meddig,milyen mértékben fejleszthetnek

.
-
- Barça B
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2005.01.27. 22:33:04
igen, ez az úgynevezett paktum-elmélet. unalomig olvashattuk különböző fórumokon. de pár dologra sose válaszolt senki, nevezetesen:zizu írta:Aki nem értené, szerintem a tavalyi évben nem csupán csapat, hanem az egyéni világbajnoki címet is megkapta a ferrari, azért, hogy ne zárják ki a
mclarent.
-egy újonccal, az akkori Hamiltonnal még talán meg lehetett volna csinálni, hogy "na öcsi, most menjél lassan", de Alonsóval? egy 2x-es világbajnokkal, aki nem az a megalkuvós fajta? valószínűtlen.
-mi történt volna, ha a Ferrari autóival technikai hiba történik? mondjuk defekt, vagy váltóhiba, ilyesmi. attól nem megy jól egy autó, hogy megmondják neki, hogy mostan paktum van, neked végig kell menned. pedig az év korábbi szakaszaiban voltak technikai gondjaik.
-hogyan tudták volna betartani a paktumot, ha a csapat hibázik (ugye ilyet láttunk idén, Szingapúrban pl.), vagy a pilóták rontanak?
-és végezetül: mi történt volna, ha egyszerűen nekik megy valaki, mondjuk egy lekörözendő autó?
szóval ez a paktum-dolog bár kétségkívül jól hangzik, és aki szeret ilyenekben hinni (összeesküvés-elméletekben), azoknak ez komoly szellemi táplálék, de annyira sok különböző eseménynek kellett volna hozzá egyszerre bekövetkeznie, és sokszor ellenkező szándékú embereknek összefognia (miért is? a Ferrari vb-címéért), hogy szerintem az egész egy nagy baromság. de persze higgyen benne aki akar.

Visca el Barça!
- Barcaforever
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 4021
- Csatlakozott: 2004.10.13. 19:17:18
- Tartózkodási hely: Barcelona/Budapest
Juj.zizu írta:Aki nem értené, szerintem a tavalyi évben nem csupán csapat, hanem az egyéni világbajnoki címet is megkapta a ferrari, azért, hogy ne zárják ki a
mclarent.


Egy apróság.Az uccsó verseny leintése előtt tisztázott volt, h nem zárják ki a csapatot, csak a pontjukat elveszik.

Vannak váratlan változások, melyek szabálymódosításokból is adódhatnak. A Ferrari legnagyobb problémája a 'szép' éveik után az volt, hogy az akkori sazbályokra vonatkozólag a Renault tappancsai jobban működtek.zizu írta:Szerintetek, a ferrari 2-3 éven át a többiek előtt jár 10 évvel, majd a következőben elfelejt autót gyártani? Vagy a McLaren, Vagy a rönó ugyanígy? Miért nem tud a Honda, a Toyota amikor azok a szakemberek dolgoznak náluk, tervezik az autóikat, akik pár évvel korábban a Ferrarit, a McLarent világbajnoki címhez segítették (pl. Rossz Braun és valami Édrien Nyújí).
A Renault visszaesése szintén a gumiszabályok változatásainak köszönhető. Mindenre van reális magyarázat.
Egy-egy nagy név pedig nem elég egy jó csapathoz. Mindennek klappolnia kell a pilótától egészen az autógyár takrítóbrigádjáig.
A (sok) pénz elengedhetetlen kellék, de szintén nem biztosíték a sikerre, ha csak azon múlna, akkor a Toyota lenne az utóbbi pár év világbajnoka.
Szerintetek, a ferrari 2-3 éven át a többiek előtt jár 10 évvel, majd a következőben elfelejt autót gyártani? Vagy a McLaren, Vagy a rönó ugyanígy? Miért nem tud a Honda, a Toyota amikor azok a szakemberek dolgoznak náluk, tervezik az autóikat, akik pár évvel korábban a Ferrarit, a McLarent világbajnoki címhez segítették (pl. Rossz Braun és valami Édrien Nyújí
).

- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
El lehet képzelni...Kínában is direkt nem vette be a boxba vezető szűk utat? Igaz a gumijai nem voltak tökéletesek,de a tét rányomta az utcsó két versenyére a dolgokat. Hibázott...hibázhatott Braziliában is, ami nem azt jelenti,h a kocsi volt tré, így tudott utána jó köröket hozni. (elváltás)zizu írta:Te a világ "legnagyobb" szakértője!!
Ezek szerint eltudod képzelni, hogy egy pilóta aki az egész évben egyet hibázik, az képes elváltani magát az utolsó versenyen, képes elengedni az egész mezőnyt, majd hirtelen azzal a "[auto_cenzúra]" autóval az egyik legjobb időket hozza. Hallod???? Bár nem tudom mennyi idős vagy de becsületből elmondom neked, hogy az életet a pénz mozgatja, akinek több van az nyer. Ja egyébként "a metált bírod"?
mindenesetre egyik mekis sem érdemelte volna meg tavaly a vébét, igaz konstruktörőktől kizárták őket,de ugyanazzal a géppel szerezték ők is a pontjaikat...no mind1, nem is nyertek az a lényeg

Ha meg mindig az döntené el,h ki a legesleggazdagabb akkor rőnó nem nyert volna kétszer egymás után


"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
Te a világ "legnagyobb" szakértője!!
Ezek szerint eltudod képzelni, hogy egy pilóta aki az egész évben egyet hibázik, az képes elváltani magát az utolsó versenyen, képes elengedni az egész mezőnyt, majd hirtelen azzal a "[auto_cenzúra]" autóval az egyik legjobb időket hozza. Hallod???? Bár nem tudom mennyi idős vagy de becsületből elmondom neked, hogy az életet a pénz mozgatja, akinek több van az nyer. Ja egyébként "a metált bírod"?
Ezek szerint eltudod képzelni, hogy egy pilóta aki az egész évben egyet hibázik, az képes elváltani magát az utolsó versenyen, képes elengedni az egész mezőnyt, majd hirtelen azzal a "[auto_cenzúra]" autóval az egyik legjobb időket hozza. Hallod???? Bár nem tudom mennyi idős vagy de becsületből elmondom neked, hogy az életet a pénz mozgatja, akinek több van az nyer. Ja egyébként "a metált bírod"?
-
- Jugador del Barça
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2005.01.25. 19:32:56
csapat vb-ből így is kizárták.LG írta:Az "atletico lefekszik a Barcának" cimű baromság után itt az újabb orbitális fasság: Kimi azért lett VB, h ne zárják ki a McLarent. Köszönjük Emese.
Az "atletico lefekszik a Barcának" cimű baromság után itt az újabb orbitális fasság: Kimi azért lett VB, h ne zárják ki a McLarent. Köszönjük Emese.
Aki nem értené, szerintem a tavalyi évben nem csupán csapat, hanem az egyéni világbajnoki címet is megkapta a ferrari, azért, hogy ne zárják ki a
mclarent.
mclarent.
Schumacher idején a ferrarinál 1 pilóta volt, a társa csak kiszolgálta. Tavaly és az idei évben ezért nem lesz egyeéni világbajnok a ferrari, mert szerencsére ketten osztoznak a pontokon. Egy antischumacherista.
Forza Barca, forza Mclaren.
(Ja és köszönöm uram, hogy nem születtem madridistának, és, hogy nem szeretem a ferrarit!)
Forza Barca, forza Mclaren.
(Ja és köszönöm uram, hogy nem születtem madridistának, és, hogy nem szeretem a ferrarit!)

-
- Jugador del Barça
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2005.01.25. 19:32:56
Ki tudja mi volt a háttérben. Szerintem két fő ok volt amiért nem ment vissza. Ez egyik Shumi és Jean Todht már nincs ott és kitudja még ki nem a régi bandából. A másik szerintem honda nagyon szép összeggel győzte meg.ozsimiki írta:Brawn-t sem értem...okés kellet neki kis szabadság, jólvan. De már nem olyan fiatal,erre nemhogy visszajönne Ferrarihoz (mindenki örült volna neki), hanem elmegy egy Hondához szenvedni éveket...mert jelen esetben sokat nem ér a jó taktikájával annál a csapatnál.Messa írta:Pontosan! Idén már nem 1 verseny ment el a box-utcában... Todt alatt valahogy sokkal szervezettebben, profibban viselkedett az egész istálló...Ross Brawn-ról nem is beszélve...
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Brawn-t sem értem...okés kellet neki kis szabadság, jólvan. De már nem olyan fiatal,erre nemhogy visszajönne Ferrarihoz (mindenki örült volna neki), hanem elmegy egy Hondához szenvedni éveket...mert jelen esetben sokat nem ér a jó taktikájával annál a csapatnál.Messa írta:Pontosan! Idén már nem 1 verseny ment el a box-utcában... Todt alatt valahogy sokkal szervezettebben, profibban viselkedett az egész istálló...Ross Brawn-ról nem is beszélve...

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
- Messa
- Az EuroBarca Utánpótlása
- Hozzászólások: 4222
- Csatlakozott: 2007.10.20. 20:59:24
- Tartózkodási hely: Aba/Székesfehérvár
Pontosan! Idén már nem 1 verseny ment el a box-utcában... Todt alatt valahogy sokkal szervezettebben, profibban viselkedett az egész istálló...torrentkiller írta:Akkor még volt ott pár ember akik sikerre vitték a csapatot. Kezdve Schumival, de ott volt még Jean Tott, meg Ross Brawn, akik olyan taktikákat dolgoztak ki amivel simán vbket lehetett nyerni. Ott mindenki tudta mia feladata, sugárzott a magabiztosság a csapatról. Idén ezt vhogy nem érzemLG írta:Ez igy vanPár éve a Ferrari hires volt arról, h a boxban a kerékcsere/tankolás gyorsaságában messze a legjobbak voltak. Most meg csigatempó
Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.

Sóstó mellett van egy mocsár, kikapott a Zseljeznicsar. Az eredmény reális, így járt most a Real is... Real Madrid Videoton 0-1 1985.05.22
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Sok dologgal egyetértek, pl nevetséges boxutcai szabályok safety car alatt ---> eltörlése, meg ilyenek.
De f.zságnak tartom,h befagyasszák a fejlesztéseket...ez is egy sport,mint a foci, ott is a híresebb, gazdagabb klubb van előnyben, és lesz is mindig, mert tudja pénzelni amit kell. Az f1ben is aki több zsét, szakértelmet tud belefektetni a dolgokba, az csinál jobb verdát, motort, stb. Az égvilágon nincs ezzel semmi gond,és nem is volt. Hozzanak csak hülye szabályokat, különbségek meg fognak maradni.
Amit Kralo írt,az valóban érdekes,de már nem lepődök meg.
De f.zságnak tartom,h befagyasszák a fejlesztéseket...ez is egy sport,mint a foci, ott is a híresebb, gazdagabb klubb van előnyben, és lesz is mindig, mert tudja pénzelni amit kell. Az f1ben is aki több zsét, szakértelmet tud belefektetni a dolgokba, az csinál jobb verdát, motort, stb. Az égvilágon nincs ezzel semmi gond,és nem is volt. Hozzanak csak hülye szabályokat, különbségek meg fognak maradni.
Amit Kralo írt,az valóban érdekes,de már nem lepődök meg.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
Egy apróság, ami már régóta elgondolkoztat:
"Mikor meghozták a döntést a motorfejlesztések befagyasztásáról, néhány csapat időt kért és kapott a megbízhatósági problémák megoldására, illetve a motorok 19.000-res fordulatszámra történő hangolására. Néhány csapat kihasználta ezt az időintervallumot, hogy továbbfejlessze motorját. Nem ez volt a szándék. Más csapatok nem fejlesztették motorjukat, mert tartották magukat a teljesítmény befagyasztásához.
Ez pedig sportszerűtlen és méltánytalan teljesítménybeli különbségeket eredményezett. A Motorsport Világtanács éppen ezért úgy döntött, hogy egységesíti a motorok teljesítményét a 2009-es Sportkódex szerint, hogy visszaállítsa azt a helyzetet, mikor megegyezés született a befagyasztásról.
Az FIA meg szeretné beszélni a FOTA technikai szakembereivel, hogy miként lehetne elérni a teljesítmény kiegyenlítését, illetve milyen módon lehetne azt a lehető legköltséghatékonyabban megoldani."
Kérdezem én, ha tudták, hogy itt valaki nem a szabályok szerint járt el, akkor miért hagyták? Miért nem jár valamiféle büntetés? Vajon a FOTA elnöke miért nem hőbörög? (
)
"Mikor meghozták a döntést a motorfejlesztések befagyasztásáról, néhány csapat időt kért és kapott a megbízhatósági problémák megoldására, illetve a motorok 19.000-res fordulatszámra történő hangolására. Néhány csapat kihasználta ezt az időintervallumot, hogy továbbfejlessze motorját. Nem ez volt a szándék. Más csapatok nem fejlesztették motorjukat, mert tartották magukat a teljesítmény befagyasztásához.
Ez pedig sportszerűtlen és méltánytalan teljesítménybeli különbségeket eredményezett. A Motorsport Világtanács éppen ezért úgy döntött, hogy egységesíti a motorok teljesítményét a 2009-es Sportkódex szerint, hogy visszaállítsa azt a helyzetet, mikor megegyezés született a befagyasztásról.
Az FIA meg szeretné beszélni a FOTA technikai szakembereivel, hogy miként lehetne elérni a teljesítmény kiegyenlítését, illetve milyen módon lehetne azt a lehető legköltséghatékonyabban megoldani."
Kérdezem én, ha tudták, hogy itt valaki nem a szabályok szerint járt el, akkor miért hagyták? Miért nem jár valamiféle büntetés? Vajon a FOTA elnöke miért nem hőbörög? (

- torrentkiller
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1505
- Csatlakozott: 2008.01.16. 19:52:58
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg/BP.
Akkor még volt ott pár ember akik sikerre vitték a csapatot. Kezdve Schumival, de ott volt még Jean Tott, meg Ross Brawn, akik olyan taktikákat dolgoztak ki amivel simán vbket lehetett nyerni. Ott mindenki tudta mia feladata, sugárzott a magabiztosság a csapatról. Idén ezt vhogy nem érzemLG írta:Ez igy vanPár éve a Ferrari hires volt arról, h a boxban a kerékcsere/tankolás gyorsaságában messze a legjobbak voltak. Most meg csigatempó
Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.


"Barcelona Svájcból hozatott nagyon drága gyógyszereket, hogy leküzdje a növekedésihormon-hiányosságát, és ezt meg akarják hálálni. Messinek a szíve diktálta, hogy melyik csapatot válassza. Megráztam a kezét, és gratuláltam, megmutatta, hogy vannak még olyan labdarúgók, akiknél az emberi értékek elsődlegesek"- Ernesto Bronzetti
-
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 2902
- Csatlakozott: 2007.10.02. 12:19:09
- Tartózkodási hely: Miskolc
Csak a taktikához egy ember is kell és akkor ott volt Schumacher. Schumachernél senki sem tudta(ja) jobban szállítani a hiper gyors köröket megtankolt és szinte üres autóval közben vigyázva a gépre. Nézzük meg Schmachernek 2000-től 2006ig hány motorhibája volt és hány volt Massáéknak utóbbi két év alatt? Schumacher a tavalyi VB-t is meg az ideit is 20-30 pontos előnnyel huzta volna be. Meggyőződéem hogy a Ferrari jobb építésű ,gyorsabb kocsi mint a Mclarenek csak nincs ember aki kihozza belőle a 100%. Räikönnen két üveg vodka közt nem alkalmas erre.....LG írta:Ez igy vanPár éve a Ferrari hires volt arról, h a boxban a kerékcsere/tankolás gyorsaságában messze a legjobbak voltak. Most meg csigatempó
Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.
-
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1691
- Csatlakozott: 2007.12.14. 01:52:23
- Tartózkodási hely: somewhere over the rainbow
- Kapcsolat:
Erre azt mondom: Ross Brawn...LG írta:Ez igy vanPár éve a Ferrari hires volt arról, h a boxban a kerékcsere/tankolás gyorsaságában messze a legjobbak voltak. Most meg csigatempó
Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.
"As I walk through the valley of the shadow of death, I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley" - Gen. George S. Patton
Áhh.....hadjuk inkább!!!! kérdezd már meg magadtól légyszives hogy akkor csak Massán múlott az hogy Raikönnen megnyertte azt a VB-t????ha???Egyébként meg az olyattki is lehet nevetni aki olyan lassú mint a....Los Banditos írta:[Bezzeg Raikkönen tavaly nem nevetett ilyen nagyokat, amikor Massa elengedte a Interlagosba.



-
- Az EuroBarca Utánpótlása
- Hozzászólások: 7702
- Csatlakozott: 2005.05.29. 18:40:20
- Tartózkodási hely: Coruscant
Bezzeg Raikkönen tavaly nem nevetett ilyen nagyokat, amikor Massa elengedte a Interlagosba.manuel írta:Domenicali RTL német interjú
_Hogy tudta megelőzni Massa Kimit?
-Egyszerűen gyorsabb volt
_Csapatsorrend?
-Ilyen nem volt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na akkor 1:1azért az interjúnál Kimi is meg Hamilton is kiröhögte Massát amikor az előzésröl kérdezték:roll:
![]()
![]()

in to exile
Ez igy van
Pár éve a Ferrari hires volt arról, h a boxban a kerékcsere/tankolás gyorsaságában messze a legjobbak voltak. Most meg csigatempó 
Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.


Azt meg megszámolni is nehéz lenne, hányszor választottak rossz taktikát, pedig régen abban is zseniálisan voltak, h mindig a legjobb megoldást választották.