A szezon felfedezettje: 11 gól, 11 különböző ünneplés
11 goals in his first season #LaLigaHighlights pic.twitter.com/a9VnR3EL1s
— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 10, 2024
Azért durva hogy a GTA 3 akkor jelent meg amikor érettségiztek az emberek, a 4 meg vizsgaidőszak előttPerrero írta:Reloadednek elvileg tegnap estére kellett volna kijönnie, de semmigekkodan írta:Állítólag csont hibás ez a crack.
Én megvárom a proper-verziót, azokkal nem szokott gond lenni.
Biztos feltelepítetted az rgsc-t?Perrero írta:de azt írja ki h az rgsc nem található
5 perc és lent van egy mások szerint működő crack (sokak szerint)
Hát elvileg így működik "bug"ok nélkül. Crack, tűzfal kilő, daemon le, rgsc gfwl regi, aztán elindít. rgsc-nél skip login és play. ELVILEG. De még mindig nincs egy normális crack, van akinél imbolyog a kamera, van akinél nem. Én várok addig cod5 zombi a haverokkal. Van egy jó taktikánk, már 3an elvittük 29-igPerrero írta:nekem vmi rgsc-t kér...
ja, a kamu az rövidebb
nalam is ugyanez jott elo telepiteskor, de a baloldali gombra kattintva tovabb ment a telepito.
Rockstar Games írta:THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC
Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.
Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.
Video Mode
Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.
Texture Quality
Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.
Render Quality
Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.
View Distance
View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.
Detail Distance
Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.
Vehicle Density
Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance
Shadow Density
Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.
Crossfire/SLI
With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)
SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.
NOTE: Background Processes
Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.
Tomsa írta:crackről gondoltam linket. Amúgy nincs még feltörve, kamuzol
És állítólag eredeti játékosoknak sem engedi elindítani ha van daemon a gépen + még kell egy games for windows live acc is Szóval egy "eredeti" xp sem árt
szinte minden létező konfiguráción és videókártyán lassú a játék (16-25fps körül, csúcsgépeken). ezenkivül nem található a játékban élsimitás, ami nagyobb felbontásoknál nem is tul nagy gáz.. csak olvassatok fentebb. nem érdemes probálkozni, Xboxon játzsatok, vagy marad a jó öreg SA !!A játék 2 DVD-s. A fórumozók közül volt, akinek a 2. lemez betételekor lefagyott, kezdhette újra a telepítést. * A játék nem szereti Windows XP, SP1 és SP2-t * Jobban szereti 4 magot, mint a 2-őt [CPU] * ATI kártyákkal hadilábon áll * A játék - a szerverek miatt - csak offline indítható, de Single Player-ben és net nélkül problémás a mentés [gyak.: lehetetlen] * A telepítés megkezdésekor netre lépne - ha nincs net, kapod a hibaüzenetet. * Telepítés követően aktiválni kell, dupla regisztrációval. * Telepítést követően az eredeti DVD-nek benne kell lennie a meghajtóban végig, miközben játszol * A játékban még nVidia kártyák alatt is bug-okat tapasztaltak külföldi - komoly gépekkel rendelkező - játékosok * Képminőségjavító eljárások [FSAA, SS, AA és társaik] felejtősek: gyak. megöli a gépet
biztos vannak olyanok akik igen, gondolom a gémelő playak többsége nem 18évnél több, sőőőt jóval kevesebb...Alessandro írta:Ne mondja nekem senki, hogy havi 2000 ft bárkit is földhöz vágna.....Perrero írta:1. Tomsa, piramis, ne idézz ennyit
2. torrentről lassan jön most, de ftpsbe meg csak fizetőst ismerek