A Barcelona bejelentette Flick érkezését, aki katalánul szólalt meg a bemutatkozó videójában
It's our moment. Flick is here. pic.twitter.com/ysb35a6l35
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2024
Teljesen jogos, ha egy Ferrari menne így elől pontosan ezt mondanám.Bob_Marley írta:Megmondom őszintén én élvezem, hogy végre Lewis alatt tényleg olyan autó van, ami már-már tökéletes és tudása legjavát tudja benne produkálni.
A miheztartás végett: A Mercedes elnevezése az Ezüstnyíl . Vagy beégettem magam és a McLarené is?Bob_Marley írta:McLarent viszont nagyon sajnálom, azért az hogy az utolsó helyeken kullog az ezüstnyíl?? Wokingban nagyon össze kell kapják magukat, mert ez szégyenletes. Persze Honda meg minden, de itt sem csak motorerővel van a gond.
Persze, az újoncok pazarok, csak ez nem teljesen úgy működik, mint a foci, hogy belőled világklasszis lesz, megveszlek és beraklak a másik 10 ember mellé, hiába vehet meg 10 hasonló kaliberű csapat én veszlek meg. Hiába van elég csapat megfelelő pénzügyi háttérrel, hogy meglegyen az esélyük jó autót építeni, ha az istállók több, mint a fele nyögi a motorköltségeket és bármikor bármelyik becsődölhet. Az F1-nek nem csak a pilóták a jövők, gondolni kell az istállókra is, amik ilyen költségek mellett be fognak fuccsolni. Sajnos ez a nem mindegy, hiába van rengeteg jó pilóta.Bob_Marley írta:az újoncok mit alkottak? Na az ilyenek miatt sem tudom azt mondani haldoklik ez a sport, mert Nasr vagy Sainz parádésatt autózott, de Verstappen is 17 évesen...
egyetértek veled, de azt hozzátenném, hogy annó Schumi idejében hasonló vlt 5 éven keresztül, s sztem rajtunk a ferrari drukkereken kívűl, mindenki mást fusztrtált, mindenki más leírta az F1-et és a halálát jósolták.Ronaldinho&Barca írta:Mint ős ferrari fanatikusként örömteli, hogy nagyot lépett előre a csapat, ott vagyunk a közvetlen üldöző bolyban, jönnek a dobogók, ennek nagyon örülök, jó újra látni a motivációt és a tudatosságot a csapatban. Leszámítva Kimi hibáját.
Másrészt viszont egyben méretlenül elkeserítő hová lett ez a formula 1. Bő 15 éve követem a száguldó cirkuszt, talán sose volt ennyire fűszertelen az egész.. Pár hete felpörgettem egy 2005-ös videót, nem hogy a motorhang, de minden olyan eredetinek tűnt, igazi király kategóriának. Ez a mostani minden csak nem méltó ahhoz. Energia visszanyelő rendszer, drs, hibrid rendszer.. sok [auto_cenzúra] a nagy semminek, élvezhetetlen és élhetetlen, kis csapatok megbuknak, és csak azt hallani hogy a többi csapat is kemény pénzügyi gondokkal küszködik. Pedig jó pár éve még hallani lehetett az Audi, VW-t esetleg belépne, vagy a BMW vissza. Íztelen az egész rendszer. Nagyon a végét járja az egész formula 1 vezetése. Ha kapna a komplett mezőny 1 kör előnyt a merciktől, még úgy is nyernének szerintem. Hogy tudták így eltalálni ezt a v6-os csomagot az nagyon ijesztő. Kalapom előttük, bezzeg anno Schumi alá nem ilyent raktak, de ez nagyon megalázó, Vettel is kapott 30-t a végére. Alonso meg örülhet, hogy nem kérte ki ezt az italt mára. Lehet csak én öregedtem volna meg? Bízok benne a többi helyszínen szorosabb lesz a játék.
Te is versenyzel?S.Agüero írta:Legalább meglett a dobogó, tavaly egyszer sem sikerült a 3-ba kerülni.
Jövőre már talán futamot is tudunk nyerni...
Én már csak megszokásból.Stalkyard írta:Ezt a bohózatot még valaki nézi? A Hamilton drukkereken kívül?
Egyébként számomra is ez egy "központi" kérdés a jelenlegi F1-gyel kapcsolatban.ozsimiki írta:Továbbra sem tudom megérteni, hogy motor ügyben hogy tudtak ennyivel jobbat csinálni a németek, mint bárki más. Pedig mindenki tudta,h 2014től milyen szabályok lesznek,és mégis...
persze lehet itt jönni,h előtte RedBull sikerévek voltak,de ott nem a lóerők miatt, valamint ha azért változtattak szabályt,h megtörjék azt, akkor sokra nem mentek vele, mert most meg egy másik istálló lesz kb addig egyeduralkodó, csak még nagyobb fölénnyel.
ilyet,h 1,4 másodperc van a következő istálló előtt ami követi őket, nonszensz.
Nah mind1, Vettel jól mutatkozott be a Ferrarinal, Kimivel jókat fog meccselni,meg a Williamsekkel, valamint remélem Rosbergnek idénre kiszőrösödtek a mogyorói.
Erre a megoldás egy teljesen egységes és független motorgyártó lenne, ami (részemről sajnos) sohasem fog bekövetkezni. Nem tartom fairnek, hogy a motorgyártótól is függ, hogy a csapatnak milyen a teljesítménye, amikor a motor gyártásától a megrendelők többsége független. Motor pedig nem tudnak maguknak gyártani, mert nincs rá pénz. Bár ez szembemenne az F1-gyel, de szvsz ez az egyetlen megoldás, hogy egyenlőek legyenek az esélyek.ozsimiki írta:
Igen, sajnos ez benne van. Szurkolok egy szoros versenynek, Ferrari győzelemmel, de sajnos ennek kevés a realitása. Így kénytelen vagyok a Merci háziversenyén belül Nicónak szorítani más lehetőség híján.pep71 írta:Szerintem is, így van, de ez azt jelentené, hogy nem csökkent a különbség, hanem inkább tovább nőtt a Mercedes és az üldözőik között.
Sajnálom, hogy nem indul, biztosan hozzá tudna tenni a verseny színvonalához még azzal a gyenge autóval is. Kíváncsi lennék, hogy a baleseténél mi történt valójában, de gyanús, hogy sosem tudjuk meg.Bob_Marley írta:Alonso nem indul Melbournben.
Szerintem is, így van, de ez azt jelentené, hogy nem csökkent a különbség, hanem inkább tovább nőtt a Mercedes és az üldözőik között.Petr írta:Csak trükköznek, biztos vagyok benne, hogy az több, mint 0,8 mp. Titkolják a valódi teljesítményüket, és könnyű nekik bedőlni. Ugye úgy vertek 0,3 másodpercet a harmadik helyezett Bottasra (1. Ros; 2. Ham), hogy lágy keveréken mentek, a finn pedig szuperlágyon. A két keverék között megközelítőleg minimum 1 mp. Ez a különbség máris nagyobb, mint 1 mp. Ehhez vegyük hozzá, hogy a Merci csak 1 motort használt, ellenben a többiekkel, akik cserélgették. Azt is meg kell említeni, hogy a többiek időmérős szimulációt futottak, a Merci pedig nem kifejezetten, és a beállítások közel sem voltak testreszabva, ellenben a többiekkel. Ezenfelül a tesztek alatt bizonyíthatóan visszafogták a motorteljesítményt. Teljes bedobással, időmérős szimulációban egyenlő körülmegyek között egy biztosan nem 0,8 másodperc, inkább 1,5+.