A Barcelona bejelentette Flick érkezését, aki katalánul szólalt meg a bemutatkozó videójában
It's our moment. Flick is here. pic.twitter.com/ysb35a6l35
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2024
Más munkànál, ahol normális fizetés van nem jutna eszembeNero. írta:Nem személyeskedés, meg semmi közöm hozzá, de Csaba már többször írta hogy minden nyáron megy Amerikába, ezt pl. más munka mellett nem tudná megtenni.
Ezzel nagyon egyet értek. Én pl. matekból gimiben teljesen elvesztettem a fonalat, egy idő után olyan volt, mintha kínaiul lenne az egész. Annyit kapartam mindig össsze, hogy átcsússzak. Pedig úgy hiszem, a logikus gondolkodással nem állok hadilábon, és ki tudom számolni a hétköznapi életben fontos dolgokat. De akkor miért kell több olyannak, aki tudja, hogy mélyebb szinten sosem fog foglalkozni az adott tantárggyal. Kevesebbet tananyag kéne, de az legyen mély és praktikus.MatyiG írta:Kevesebb tanóra/nap sem hiszem, hogy rossz irányba vinné az oktatást. Hat óránál többet én például nem engednék. Kevesebb lenne legalább a tölteléktantárgy, ami csak azért van, hogy meglegyen az előírt óraszám...
Nekem például a 10. osztály kínszenvedés volt, mert még itt volt nagyjából minden tantárgy, fizika, biológia, kémia, ének, rajz, média, etika, dráma, amiknek számomra nem sok értelme volt, ezért 7-8 órám volt minden nap, délután meg ezek után nyilván sokat tanultam.
Aztán szerencsére 11.-től jobb volt, mert jöttek a fakultációk, és már szinte csak az érettségi tantárgyak maradtak.
nyilván így kéne, ez nagyjából a hat és nyolc osztályos gimikben meg is valósul.MQuCsabi írta:Én nem is értem, hogy kilencedikben miért kell elölről kezdeni a törit. Szerintem az őskort, ókort sokkal inkább lehetne játékosan tanítani, sok múzeum látogatással, stb stb. Aztán gimiben kezdenénk a középkortól. Azért ott már komolyabb dolgok is történtek, amivel nem egy két hét alatt kéne végezni. Ezeket több nézőpontból is be lehetne mutatni.
Ehhez 2 példa:geridoss írta:
A legfontosabb viszont szerintem is az lenne, hogy gondolkodni megtanuljanak a gyerekek. Felnőttkorban már hiába, aki fiatalon nem sajátítja el, az befolyásolható, kissé buta emberként éli le az életét. Ismeri mindenki azt az embertípust, aki suliban végig kitűnő volt, aztán kikerül a világba és összeomlik, mert a tankönyvben nem voltak benne azok a szituk, amikkel egy közösségben vagy új munkahelyen szembesül. Ezeket mind ki lehetne küszöbölni.
több ikt-s dolog. az nem az, hogy kivetítünk ppt-t projektorral, bár haladás.zola8787 írta:Ez a mai ovisoknak annyiban fog változni, hogy focipályák közelében szomorú
Felvetek egy új témát és itt főleg a tanárok véleménye érdekelne legjobban, persze mindenki másé is. Miben változtatnátok az oktatásban? Most nem arra gondolok, hogy több lóvé a tanároknak, ez evidens, mint maga az oktatás érdekelne, mi az ami szerintetek felesleges, mi az ami kellene, stb. Nem emlékszem ilyen témára itt, javítsatok ha már volt.
sajna messze nem volt még közepes sem a színvonal.zola8787 írta:Olyan nagy szintű beszélgetések zajlottak itt, tisztára sznobnak éreztem magam olvasás közben, aztán jött a jászi Jézus és visszatértem, ezt már szeretem
tévedtek, mert brazil volt, nem véletlen, hogy egy focistáról kapta a nevét...MatyiG írta:Jász volt, mert jászolban született.Jézus is magyar volt.
Ha nem érkeznek Európába a mai ember ősei, akkor minden bizonnyal a sokkal fejlettebb neandervölgyi ember leszármazottai lennénk, aztán lehetne beszélni a PC-felzárkóztatásról És megint abból az irányból árad a sáskahad hozzájuk csapódva a közel-keleti mindenféle sémi népek, beleértve a hazánkba beszivárgott 2milliót(legalábbis a fidesz egyik propagandacsatornáján simán ennyit vallottak be magukról) is...csababarca írta:Na igen, meg fel lehet tenni a kérdést, hogy mi van, ha soha nem teszik be a lábukat az ősemberek Európába.
összetett ez, de el lehet rajta lamentálni.