Honig im Kopf
Csak sikerült végre megnéznem ezt is. Igazából a mondandóm többségét alább már kifejtették, de annyit hozzátennék én is, hogy nagyon nehezen viselem, amikor a hangulatba és cselekménybe nem passzoló dolgok történnek. Mondjuk egy "poén". Aztán még egy...
Volt benne jó pár nem átgondolt jelenet is, főleg a film első felében.
Kiemelkedő film lehetett volna, ha nem vesznek túl könnyűre egyes részeket vagy szimplán emberhűen viselkednek a papával. Ez szerintem nagyon rosszul lett ábrázolva.
Egyébként jó ajánlás volt, magamtól nem futottam volna bele. Kap egy
6-ost.
A kört pedig köszönöm, jó volt és meglepően kevés késéssel sikerült abszolválni ezt a sok filmet. Én egy kicsit hosszúnak éreztem, de ez legyen a legnagyobb bajom.
A végső sorrend nálam így alakult, amibe a saját ajánlásom (Beasts of No Nation) nem veszem bele.
1. Spring
2. Haute tension
3. Honig im Kopf
4. The Incredible Shrinking Man
5. Das finstere Tal
6. Blackbeard's Ghost
7. Death of Salesman
8. The Punisher
Kis statisztikai érdekességek:
- A legszigorúbb értékelő: nzxtpo
- A legjószívűbb értékelő: messideco
- A legmegosztóbb (legnagyobb szórású) film: Death of Salesman
- A legegyhangúbb értékelések (legkisebb szórású): Haute tension, Beasts of No Nation
- A legtöbb legalább 7.5-ös (zöld) értékelés: Haute tension
- A legmagasabb egyedi pontszámot kapott film: Spring - 8.5 (8 fölött csak ez a film kapott pontot, pontokat.)
- Az összes egyedi értékelés átlaga: 6.35
- Az összes egyedi értékelés mediánja : 6.25
Végül az összesített sorrend:
1. Haute tension - Matyi
2. Spring - Roli
3. Beasts of No Nation - Petr
4. Honig im Kopf - nzxtpo
5. The Incredible Shringing Man - danianevem
6. Blackbeard's Ghost - zola
7. Das finstere Tal - messideco
8. Death of SalesMan - VictorValdes19
9. The Punisher - Nero
Szóval összesítve a Matyi ajánlása nyerte el legjobban az emberek tetszését, tehát ügyes volt. A számokból pedig úgy tűnik, hogy általában az ínyünkre voltak az ajánlott filmek. Érdemes lenne jövőre is letolni valamikor egy kört!