
Csori Alonso mennyire sansztalan volt ezzel a luzer Hondaval.

Stroll 18 evesen nem rossz. Legfiatalabb dobogos lesz igy.
Nem akarják, hogy elhúzzon Vettel összetettben.ferninho írta:Nevetséges ez az egyoldalúság.
Meg kellett volna büntetni mindkettőt.
Hülyék voltak és kész, de ez így vicc.
Hamilton diktálja a tempót, rámászott folyamatosan, biztonságos követési távolság???? Ugyanúgy ráment később is, Lewis is hibás volt, Vettel meg idióta és arról nem is beszélve, hogy SC alatt ment be mellé, amit csinált meg érthetetlen.ALEXDP írta:Szóval hogy Lewis működése megfelelő, a reakció rá meg túlzó?
Lol...
Hát, minimum is véleményes....
A fal mellett van és szándékosan ráhúzni, okos.Messias2 írta:Megérdemelte a csoki.Bob_Marley írta:Lewis valóban lefékezett, hogy jobban kigyorsítson, Vettel amit csinált az teljesen érthetetlen volt.
Megérdemelte a csoki.Bob_Marley írta:Lewis valóban lefékezett, hogy jobban kigyorsítson, Vettel amit csinált az teljesen érthetetlen volt.
Két gumigyártó nem tesz jót, mert máshogy értelmezik a szabályokat, a gumik azzal hogy több féle keverék van színesítik a dolgokat, de igazából mindenki ugyanazokat használja. Azért beszédes ugy az ultralágyal Hamilton 40 nél is több kört ment Monacoban. Viszont nem ártana egyforma motorok, és a gumival játszani akkor lenne előzés is és taktikai csata. És talán nemcsak egy-két versenyzős lenne a világbajnokság.Nero. írta:2003 is jó volt, a Ferrari, BMW és a McLaren is egy szinten volt kb és akkor még ott volt a Bridgestone-Michelin harc is. Szerintem jót tenne ha megint 2 különböző gumigyártó lenne.
a Q1 ben csak a Ferrari, ment superlágy gumikon, altatott a Mercedes, hihették, hogy a pirosak, hogy simán övék az időmérő és nem így lett erre gondoltam.Nem értem miért rúgták tökön a ferrarit,
Hasonlóan érzem, 2010-ben óriási volt a sansz, hátrány volt hogy Webberrel azt csinált az RB amit akart, Petrovot pedig nem tudta megelőzni Alonso, óriási sansz maradt a levegőben. Sose felejtem el a spanyol arcát, amikor Vettel ünnepel, ő kikerekedett szemmel, megtörve áll egy helyben..S.Agüero írta:Hát nekem attól nem lesz egy idény jobb, mert behívják a csapatot meetingre.![]()
'10 hasonló volt '12-höz, nem is tudom, melyik szezonzáró volt a fájdalmasabb.![]()
![]()
'10-ben sokkal nagyobb volt az esély, 7. helyre kellett volna bejönni asszem, rendesen eltaktikázta a Ferrari... '12-ben meg a rajtnál nagyon felugrottam, de csak megúszta végül Vettel, Schumiék meg még el is engedték.![]()
'07, '08, '10, '12, ezek voltak számomra ez élvezhető szezonok.
'07 volt a legelső idény, amit végig követtem, akkor lettem Ferraris.
Nem a csapatot hívták be, hanem a pilótákat a csapat meetingre, ilyen rivalizálás csapaton belül nem sok volt.S.Agüero írta:Hát nekem attól nem lesz egy idény jobb, mert behívják a csapatot meetingre.![]()