T2 	
Az alábbi beszólások a T2 szolgáltatás segélywonalán születtek. 
Operátor: Mondja határozottan, hogy IGEN! 
Ügyfél: HATÁROZOTTAN, HOGY IGEN (mondta, nekem jó hangosan) 
Ügyfél: Akkó' jönnek hozzám kábeleket fektetni??? 
Ügyfél: Akkor most kötnek velem egy eltartási szerződést? 
Ügyfél: Milyen föltéttel kínálják a Tele2-t? 
Operátor: (Mute gomb benyom) Baromfi fasírttal vazze! 
Ügyfél: Milyen percdíjak vannak nemzetközi hívás esetén? 
Operátor: Melyik ország érdekelné? 
Ügyfél: Hmm... mondjuk Magyarország! 
Operátor: Milyen díjcsomagja van? 
Ügyfél: Nagy! 
Operátor: Mi az, hogy nagy? 
Ügyfél: Most cseréltük le a kicsit! 
Ügyfél: Halló, jó estét kívánok. Kérem, én éppen most hívtam egy 
távolságit, és elfelejtettem beütni a 1502-t. Nem lehetne utólag? 
Ügyfél: Kérem adjon felvilágosítást errol a TERE-FERÉRőL! 
Ügyfél: Én a Teletext 2-t keresem! 
Operátor: Tele 2-t? 
Ügyfél: Azt mondtam! Nem tudok telefonálni! A csomagjukban leírtakat 
követem, tehát 1502+06+körzetszám+stb. Uram! Hogyan üssek be egy "+"-t, 
amikor olyan jel nincsen a telefonomon?????? 
Operátor: A szolgáltatásról fog kapni egy visszaigazoló hívást, és egy 
visszaigazoló telefonlevelet is. (Kollegám jól megaszonta. 

) 
Operátor: Hallott már a T2-rol? 
Ügyfél: Igen, és a nyitás napján közöltem, hogy nem feleltek meg! 
Ügyfél: Én hallottam erről a Telemenüről. Ez micsoda? 
Ügyfél: Jó, hát én helyi hívást nem nagyon szoktam indítani, de 3-4 
kilométerrel odébb az már távolsági? 
Ügyfél: Van nekem ilyen Pányon Géecsemmes telefonom, arra is lehet kérni a 
eztet a T2-t? 
Ügyfél: Mennyibe kerülnek a hívások a Tele2-vel? 
Operátor: Melyik irányba? 
Ügyfél: Délkelet. 
Operátor: Most egy rövid ideig zenét fog hallani... 
Ügyfél: Énekelni is kell majd? 
Operátor: Nem nem szükséges, csak ha tetszik a zene. 
Ügyfél: Jó. Akkor Charlie-t tegyen be, azt szeretem. 
Ügyfél: Tele2? Ismerem, nem kő', mer a szomszéd aszónta, hogy ha 
megrendeljük, több lesz a vízdíj. 
Operátor: Budapesten kívülre szokott telefonálni? 
Ügyfél: Nem, csak vidékre! 
Cérnavékony kislányhang: Beszorultam a WC-be, és anyukám azt mondta, hogy 
hívjam ezt a számot. 
Szó nélkül lerakom. Technika ördöge, a kislány ismét hozzám csörög, 
megismer: 
- Az előbb le tetszett rakni, pedig én még mindig be vagyok szorulva a 
WC-be!!!! 
Operátor: Milyen díjcsomagja van? 
Ügyfél: Most minimálbéren vagyok. 
(Minimál csomag akar lenni...) 
Ügyfél: Megkaptam az első villanyszámlámat a Matávtól, amióta T2-es vagyok. 
Operátor: Honnan értesült a T2 szolgáltatásról? 
Ügyfél: Únnan az ETÉKÚBÓL. 
Operátor: Elnézést, honnan? 
Ügyfél: ETÉKÚ tv-bő. 
Operátor: RTL Klubból?? 
Ügyfél: Ja, há' azt mondtam! 
Operátor: (Mute) Na persze, csak paraszt nyelven. 
Operátor: Először egy utca. 
Ügyfél: Pécs... 
Operátor: ...házszámot legyen szíves... 
Ügyfél: ...ja! Pécs... 
Operátor: Előfizető neve? 
Ügyfél: Bugyi Józsefné. Hülye név, tudom, de ez van. 
Operátor: Küldhetünk tájékoztató anyagokat? 
Ügyfél: Hát mink itt a cigánysoron lakunk, és mindent ellopnak, még a 
kerítést is elvitték. 
Operátor: Hogy tárcsázott? 
Ügyfél: A 15... izét beizéltem, ja, nem, azaz a 1502-t bejambizom, aztán 
beteszem a valamit. 
Operátor: Aha. 
Ügyfél: Ügynök járt nálam, aki 2 db 1502-s matricát ragasztott a 
telefonomra, az egyiket jobb, a másikat bal oldalra, és elmondta, hogy 
melyiket tudom helyi illetve távolsági hívásra használni, de elfelejtettem. 
El tudná nekem mondani ezt újra? 
Nagyon nem értette, hogy az egy és ugyanaz a szám, úgy sikerült lezárni a 
dolgot, hogy megkértem, a jobb oldalit vegye le, és használja a balt. Ez 
komoly! 
Ügyfél: Kovács Ibolyáné vagyok. 
Operátor: (mute) Na ezt meg hogy sikerült? 
 
 
Operátor: Mondanám az Internet címünket: 
www.tele2.hu. 
Ügyfél: Nagy vagy kicsi 2-est kell beütni? 
Ügyfél: Hölgyem! Amióta T2-m van , van egy nagy problémám. 
Operátor: Tessék mondani! 
Ügyfél: Ha felveszem a telefont és felhívom magamat, akkor foglaltat jelez 
a vonal. 
Operátor: (Mute) - TÉÉNYLEEEG? 
Próbáltam neki elmagyarázni, hogy valószínűleg ő foglalja a saját vonalát, 
ezért van foglalt hangjelzés, de nem sikerült megértetnem vele, így 
elirányítottam a 143-ra. 
 
 
Ügyfél: Szeretném lemondani a szolgáltatást! 
Operátor: Miért kívánja lemondani? 
Ügyfél: Túl bonyolult, nem tudom megjegyezni a 1502-t. 
Operátor: Most is tudja. 
Ügyfél: Igen mert fel van írva. 
Operátor: A matricát felragasztotta a telefonra? 
Ügyfél: Persze. 
Operátor: Akkor mi a probléma? 
Ügyfél: Látni látom, de elfelejtem miért van odaragasztva. 
Kollegámnak nem volt több kérdése, törölte. 
Ügyfél: Jó gombot nyomtam meg? 
Operátor: Nem tudom, minden gombon ülök. 
Ügyfél: A Tele2 átizélik Önökre vagy mittomén, leszólnak nálunk, hogy 
gyöjjünk le a gyerekek vagy mittomén. 
Ügyfél: Nem akarom ezt a TV2-t, mert még benne vagyok az RTL Klubban. 
Ügyfél: Nem tudja, hogy az ampert hogy számlolják át wattba, mert fennáll 
most egy ilyen problémám és nem tudok kihez fordulni, gondoltam ott önöknél 
a műszakiak tudják. 
Ügyfél: Engem TÜRÜLJENEK!!! 
Operátor: Rendben, TÜRÜLÖM! 
Ügyfél: Amióta T2-m van, halványabb a kép a tévémben. Van összefüggés? 
Ügyfél: (idős néni) Én az internetemre, illetve a galambomra, hogy lehet a 
T2 internetet használni? És én a T2 drótpostát akarom igénybe venni azt 
hogy kell? 
Operátor: A Freemailre gondol? 
Ügyfél: Mi az a freemail? 
Operátor: Kapcsolok egy kollegát! 
Operátor: Jó napot, XY-t (apuka) keresem. 
Ügyfél: (gyerek): Ööööö... őt most nem tudom adni. 
Háttérből az anyuka: - Kit nem tudsz te adni? Apád itt van itthon. Ki hívja? 
Ügyfél: (gyerek): Semmi, csak a Matávtól valaki... (Csatt!! - egy tasli.) 
Fél perc várás, a gyerek cuppog, krákog, zizeg a vonalban, remélve, hogy 
leteszem. Kiderült, hogy a gyerek telefonbetyárkodott a 1202-n, és félt, 
hogy emiatt hívtuk vissza az apját.