A Barcelona bejelentette Flick érkezését, aki katalánul szólalt meg a bemutatkozó videójában
It's our moment. Flick is here. pic.twitter.com/ysb35a6l35
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2024
Admin says: It's okay!Atlantis írta: ↑2022.02.08. 10:53:19
Ez már kicsit offtopic rész, de a Spotify 2006 óta létezik, vagyis lassan 16 éve és 2008 óta nem termel profitot, vagyis a befektetők tartják életben 14 éve. Tízmilliárdos nagyságrendű éves bevétellel sosem rendelkezett, még a 3 milliárdot is egyszer érte csak el. Na mármost ha egy cégnek az alapvető piaci terve nem önnfenntartó, és abból élnek, hogy befektetők tolják a pénzt alájuk, ami ha eltűnik azonnal minimum drasztikus visszaesés, de akár csőd jöhet, szerintem nevezhetjük lufinak.
És pont a mostani botrány miatt fordult meg a tendencia, és csökkent a felhasználók száma először. Plusz megjelentek ugye a konkurenciák is az elmúlt években, mint YouTube Music ami pár év múlva felveszi majd a versenyt bőven.
Valóban nem reális persze, hogy ez 3 éven belül megtörténik (ha csak a YouTube Music nem robban be vagy Rogan elüldöz még pár száz előadót). Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy azért a Spotify sem a tökéletes szponzor mintaképe, mint ahogyan be lett állítva, és nem látom egy Rakutennél pl miért lenne jobb hírneve. Azon kívül, hogy többen ismerik itthon.
Mindegy is, a lényeg hogy pénz áll a házhoz, és reméljük Laporta csapata okosan tudja majd felhasználni.
Valóban, elnéztem és a negyedéves bevételeik nem érték el a 3 milliárdot. 2021 végére már majdnem sikerült elérni a tízmilliárdos bevételt.Camp Nou99 írta: ↑2022.02.08. 11:14:28
https://hu.wikipedia.org/wiki/Spotify Azért itt más számok szerepelnek.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Spotify Azért itt más számok szerepelnek.Atlantis írta: ↑2022.02.08. 10:53:19Ez már kicsit offtopic rész, de a Spotify 2006 óta létezik, vagyis lassan 16 éve és 2008 óta nem termel profitot, vagyis a befektetők tartják életben 14 éve. Tízmilliárdos nagyságrendű éves bevétellel sosem rendelkezett, még a 3 milliárdot is egyszer érte csak el. Na mármost ha egy cégnek az alapvető piaci terve nem önnfenntartó, és abból élnek, hogy befektetők tolják a pénzt alájuk, ami ha eltűnik azonnal minimum drasztikus visszaesés, de akár csőd jöhet, szerintem nevezhetjük lufinak.Andris írta: ↑2022.02.07. 23:54:46Nem kacsa, napok ota ott van Barcelonaban a CEO, es targyalnak. Az Atma meccset diszpaholybol neztek Laportaekkal. Holnap lesz szerzodes alairas elvileg.
Most ebbe nem akarok belemenni melyebben, de az, hogy egy techceg nem termel konyvelestechnikai profitot, nem szuksegszeruen jelenti, hogy eletkeptelen, sot.
Ahogy az ugynevezett lufi sem helytallo kifejezes ebben az esetben. A Spotify valodi szolgaltatast nyujt, mar nem no szerintem exponencialisan a piaci erteke, stbstb.
Effektiv nem tud kidurranni, ha ugy vesszuk, mert nagyon komoly mogottes tartalom van, es arra piaci igeny.
Egyebkent nehany tiz, nehany szazmillios veszteseggel vannak mostmar egy par eve, ami tizmilliardos bevetelu cegek elso valodi eveiben mar inkabb amugy is nullszaldosnak minosul.
A szolgaltatasaik, kinalatuk, felhasznaloik es beveteleik egyelore meredek novekedest mutatnak, es tudtommal nem csak rovidtavra van ez elojelezve, ugyhogy szerintem a befektetoi bizalom sem hiabavalo.
A podcast balhe persze kicsit most betett, de azert nagyon nagyon messze van attol, hogy megingassa oket, es amugy is ugy fest h nagyon szepen kezeltek a dolgot.
Multkor meg meg akartak venni az egesz Arsenalt, marmint a teljes klubot, raadasul mondom tizmilliard dollaros nagysagrendu eves bevetellel rendekeznek, ugyhogy en nem aggodnek, hogy majd gondjuk lesz nekunk postazni egy kis aprot minden evben.
Egyebkent a marketing koltsegeket nem profitbol szokas allni, az egy koltseg, meg amugy is kvazi befekteteskent ertekelheto.nem tudhatjuk, hogy mi mast adnak fel ennek erdekeben, vagy hogy milyen megterulessel szamolnak..
Aztan amugy nyilvan barmi megtortenhet, legrosszabb esetben egy hiabavalo eloremenekulest latunk, de ezen a harom eves tavon abszolut nem lehet ennek kifutasa szvsz. Magyarul rank aligha jelenthetne barmi veszelyt.
A kripto mania pl siman bizonyulhat majd lufinak, hiszen gyakorlatilag megszunt az eredeti szandek szerinti jovo potencialis digitalis fizetoeszkozenek minosulni, az underlying tech pedig szabad forraskodu…a kriptovalutak ma mar csak egy szelsosegesen spekulativ befektetesi format jelentenek a hulyeknek, VALAMINT a extrem magas kockazatturesu befektetoknek. Szoval nincs semmi mogottes ertek, az emberek egymas zsebebol veszik ki a penzt, fujodik felfele a piaci reszesedes barmifele ezzel aranyos tartalmi fejlodes nelkul. Ezekbol kovetkezik a lehetoseg, hogy a piac akarmikor beszakadhat es kb eltunhet nyomtalanul, vele egyutt azok a trader cegek, akik asszem szponzoralni akartak a klubot.
Akit erdekel az ilyesmi, a mar kidurrant dotcom lufinak erdemes utannaolvasni a tortenelemkonyvekben, es megtalalni a parhuzamokat.
Nem vagyok amugy szakember, csak nagyon erdeklodo tipus reszben a laikus velemenyem, illetve a sajat kovetkezteteseim irtam le azert, ezt fontos megjegyezni.
És pont a mostani botrány miatt fordult meg a tendencia, és csökkent a felhasználók száma először. Plusz megjelentek ugye a konkurenciák is az elmúlt években, mint YouTube Music ami pár év múlva felveszi majd a versenyt bőven.
Valóban nem reális persze, hogy ez 3 éven belül megtörténik (ha csak a YouTube Music nem robban be vagy Rogan elüldöz még pár száz előadót). Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy azért a Spotify sem a tökéletes szponzor mintaképe, mint ahogyan be lett állítva, és nem látom egy Rakutennél pl miért lenne jobb hírneve. Azon kívül, hogy többen ismerik itthon.
Mindegy is, a lényeg hogy pénz áll a házhoz, és reméljük Laporta csapata okosan tudja majd felhasználni.
Ez már kicsit offtopic rész, de a Spotify 2006 óta létezik, vagyis lassan 16 éve és 2008 óta nem termel profitot, vagyis a befektetők tartják életben 14 éve. Tízmilliárdos nagyságrendű éves bevétellel sosem rendelkezett, még a 3 milliárdot is egyszer érte csak el. Na mármost ha egy cégnek az alapvető piaci terve nem önnfenntartó, és abból élnek, hogy befektetők tolják a pénzt alájuk, ami ha eltűnik azonnal minimum drasztikus visszaesés, de akár csőd jöhet, szerintem nevezhetjük lufinak.Andris írta: ↑2022.02.07. 23:54:46Nem kacsa, napok ota ott van Barcelonaban a CEO, es targyalnak. Az Atma meccset diszpaholybol neztek Laportaekkal. Holnap lesz szerzodes alairas elvileg.
Most ebbe nem akarok belemenni melyebben, de az, hogy egy techceg nem termel konyvelestechnikai profitot, nem szuksegszeruen jelenti, hogy eletkeptelen, sot.
Ahogy az ugynevezett lufi sem helytallo kifejezes ebben az esetben. A Spotify valodi szolgaltatast nyujt, mar nem no szerintem exponencialisan a piaci erteke, stbstb.
Effektiv nem tud kidurranni, ha ugy vesszuk, mert nagyon komoly mogottes tartalom van, es arra piaci igeny.
Egyebkent nehany tiz, nehany szazmillios veszteseggel vannak mostmar egy par eve, ami tizmilliardos bevetelu cegek elso valodi eveiben mar inkabb amugy is nullszaldosnak minosul.
A szolgaltatasaik, kinalatuk, felhasznaloik es beveteleik egyelore meredek novekedest mutatnak, es tudtommal nem csak rovidtavra van ez elojelezve, ugyhogy szerintem a befektetoi bizalom sem hiabavalo.
A podcast balhe persze kicsit most betett, de azert nagyon nagyon messze van attol, hogy megingassa oket, es amugy is ugy fest h nagyon szepen kezeltek a dolgot.
Multkor meg meg akartak venni az egesz Arsenalt, marmint a teljes klubot, raadasul mondom tizmilliard dollaros nagysagrendu eves bevetellel rendekeznek, ugyhogy en nem aggodnek, hogy majd gondjuk lesz nekunk postazni egy kis aprot minden evben.
Egyebkent a marketing koltsegeket nem profitbol szokas allni, az egy koltseg, meg amugy is kvazi befekteteskent ertekelheto.nem tudhatjuk, hogy mi mast adnak fel ennek erdekeben, vagy hogy milyen megterulessel szamolnak..
Aztan amugy nyilvan barmi megtortenhet, legrosszabb esetben egy hiabavalo eloremenekulest latunk, de ezen a harom eves tavon abszolut nem lehet ennek kifutasa szvsz. Magyarul rank aligha jelenthetne barmi veszelyt.
A kripto mania pl siman bizonyulhat majd lufinak, hiszen gyakorlatilag megszunt az eredeti szandek szerinti jovo potencialis digitalis fizetoeszkozenek minosulni, az underlying tech pedig szabad forraskodu…a kriptovalutak ma mar csak egy szelsosegesen spekulativ befektetesi format jelentenek a hulyeknek, VALAMINT a extrem magas kockazatturesu befektetoknek. Szoval nincs semmi mogottes ertek, az emberek egymas zsebebol veszik ki a penzt, fujodik felfele a piaci reszesedes barmifele ezzel aranyos tartalmi fejlodes nelkul. Ezekbol kovetkezik a lehetoseg, hogy a piac akarmikor beszakadhat es kb eltunhet nyomtalanul, vele egyutt azok a trader cegek, akik asszem szponzoralni akartak a klubot.
Akit erdekel az ilyesmi, a mar kidurrant dotcom lufinak erdemes utannaolvasni a tortenelemkonyvekben, es megtalalni a parhuzamokat.
Nem vagyok amugy szakember, csak nagyon erdeklodo tipus reszben a laikus velemenyem, illetve a sajat kovetkezteteseim irtam le azert, ezt fontos megjegyezni.
Vagy Nou Nou Camp, mert az elve rohadt meta...
Jó üzletnek tűnik és legalább nem valami kétes hátterű cég. Eddig a Rakuten 55m, a Stanley 3,5m, Beko 10m fizetett ugyanezért a csomagért mínusz a Camp Nou neve. Közel 100 millió évente frankó, lehet szaladni hosszabbítani a kulcsemberekkel .
Szerintem akkor is Camp Nou marad, Spotify ide vagy oda. Lehet, hogy az lesz ráírva, de mindenki Camp Nou-ként fogja emlegetni.Andris írta: ↑2022.01.28. 13:53:08A mez közepe üres dolog is nagy hagyomány volt, de simán megemésztették a sociok egy Unicefes átvezetésnek köszönhetően.
Szerintem most simán elég "átvezetésnek" az, hogy ennyire rottyon van a klub és ez a focin is érződik.
Simán el tudnák adni a stadion nevét, ha úgy döntenek.
Ahogy írtam, sajnálnám, de hát most ez van. Ha csak 15 évre lehetne kötni ilyen szerződést, az vállalható lenne. 30 év kicsit soknak tűnik.