Ami ennél sokkal fontosabb, hogy e pillanatban a Barca marketingértéke toronymagasan a legnagyobb.
Tegnap a regisztrálásoknál lefagyott a La Liga oldala, amikor elkezdték felvinni a Barca igazolásokat.
A közösségi oldalakon szinte mindenki a Barcaval foglalkozik. Olyan érdeklődés van újra a Barca iránt, mint az aranyévekben.
Ami szintén fontos, hogy az elmúlt hónapok Brokelona, meg csődklub után, akik túljutottak a sokkon, azok már méltatják a Barcát, hogy ezt egy éven belül képes volt megcsinálni.
Ez a publicitás és a klubot övező felhajtás, a csapat miatti elvárások rengeteg szponzorációs és reklámbevételt fognak jelenteni.
Ennek a csapatnak illene eljutni a BL-ben a nyolcad, vagy negyeddöntőig.
Az már önmagában indulási pénzben tízmilliókat jelentene, jegybevételben és egyebekben plusz 10-20 milliót.
Nagyjából már most látható, hogy Lewa leigazolása pont azt fogja eredményezni, ami miatt Laporta erőltette: betölti a Messi hiánya miatti űrt.
Van egy marketingelhető sztár, akinek a neve sok tízezer eladott mezt hozhat.
Közben ott vannak a fiatal sztárok is, akiknek szintén megvan a maguk vonzereje.
#4 Araujo
#6 Gavi
#8 Pedri
#10 Fati
#11 Ferran
Ezek öten együtt szintén hozni fogják a Lewa eladási számokat.
Nagyon régóta nem volt ilyen erős mix a Barcában.
Talán Xavi-Iniesta-Puyol tudta ezeket a számokat.
És akkor még van egy rejtett erőforrás, szerintem ha a Barca kijönne az Alemany-emléktárgyakkal, letarolná a piacot!