Igen, csak még mindig az a bajom, hogy egy Ralph Lauren pólóra nem mondhatod azt, hogy azért kell, mert jobb anyagból készül, mint bármelyik másik póló. És hogy téged igazából nem is az érdekel, hogy hogy néz ki, hanem hogy milyen viselni. Persze néhány embernek elhiszem, hogy tényleg nem a divat a fontos, és ha 30 ezer lenne, akkor én is iPhone-t vennék, csak az Apple pont az ellenkezőjére játszik rá. Ezért furcsa nekem ez a használati cikkből divatcikk gyártás. TV-ért, DVD-lejátszóért nem állsz sorba, pedig elvileg ugyanaz a lényeg. A marketingjük egyszerűen elkezdte szuggerálni, hogy ez tényleg valami különleges.Bob_Marley írta:sjd igazad van a példa nem teljesen jó.De akkor mondhatom pl hogy veszel egy Ralph Lauren pólót 20 ezerért, de lehet akár sokkal jobbat meg veszel 10 ezerért.Ott ugyanúgy "megfizeted" a márkát.
Amúgy ha már sorban állás: szerintem egy élményért (legyen az koncert, mozi) valamennyire elfogadható sorban állni, vagy legalábbis siettetni. De nem hiszem el, hogy egy eszköz ilyen élmény tud lenni, főleg, hogy ugyanazt az élményt még 2 éven keresztül minden nap meg fogod tapasztalni. (amíg be nem állsz a sorba az iPhone 6-ért) Én személy szerint boldog lennék egy olyan világban, ahol egy film vagy egy koncert miatt lenne ekkora sorban állás ilyen materiális javak helyett.
De a probléma szerintem a videó végén, az anyuka szavaiban rejtezik, ha valaki tényleg képes így felnevelni a gyerekét, akkor nem csoda, hogy itt tartunk.