Nem meglepo modon Matyi az a kh, akivel szamolna jovore is Lucho - a Masch-Pique duon kivul. En mindketto helyeben lelepnek. Az meg erdekes lehet mondjuk, hogy milyen kalibert igazolunk oda, egy olyat, aki a kezdobe jon, es Matyi veszi at a legutolso ember szerepet, vagy a mostani harmas moge egy beugrost hozunk csak. En az elsonek latnam csak ertelmet.
Barcelona full back Adriano (31) has decided to stay for another season, because he could only earn more if he'd move to China. [ser]
Ez meg szuper hir, ugyis batran bedobja Lucho, ha szukseg van balhatvedre..

Samper (21) wants to be a first team member before he thinks about leaving. Barcelona want a renewal, first contacts have been made. Samper has several offers from English clubs but wants to stay at the club and renew. Samper's B team career will be over after this season. First team coaches have noticed his progression. [sport]
Ennek meg orulnek, csak kerdeses mennyi lehetoseget kapna.. Foleg, hogy Denis is jon vissza, es Rafinha is a valogatott szunet utan mar jatszhat. Egy kolcsonnel lehet tobbre menne, de ha mindenkepp maradni akar, akkor remelem turelmes lesz, es par evig turi a beugros szerepet. Neki csak hosszutavon van itt jovoje, szerintem az egyertelmu, de o se tunik hulyenek, gondolom tudja o is.