

én a sarki krimóban szoktam vodkavodkat inni. az sem kutyaPerrero írta:a DMbe lehet venni vodavoda nevü savmentes vizet, na az k..va jó
ki hogy értelmeziZsolti írta:nekem pszichoilógia tanárom azt mondta,hogy a melegség nem betegség,hanem kisebbség....![]()
nekem pszichoilógia tanárom azt mondta,hogy a melegség nem betegség,hanem kisebbség....csababarca írta:de mindig azt mondom hogy menjenek el orvoshoz...mert majdnem minden betegség gyógyítható
pontosabban céronáldót, Nanit és Andersont kapták el 5 *****val. állítólag Ronaldóék jól megfizették őket...maxilopez írta:amikor Nani érkezett a Mu.-hoz őt és Ronaldot kapták le az újságírók pár leánykával.
Egyetértek, ha jól emlékszem mikor Nani érkezett a Mu.-hoz őt és Ronaldot kapták le az újságírók pár leánykával. Bár Gutiról állították, hogy látták egy férfival csókolózni egy parkolóban de még az sem biztos és ha igen akkor is az a magánélete, hisz rendkívül jó focista. Egyébként nem értem a gondokat a szentkirályi vizes reklámba Figo is reklámozhat valamit, akkor keressétek a kifogást Beckham ben ő agyba főbe reklámoz mindent és most reklámozik valamit a Figo és elkezditek szidni... Nem értelek benneteket.Varga Tamás írta:Ehhez a 4, 14 és CR sztorihoz annyit. Ti mindenkire, ill. sok focistára, aki úgy néz ki, mintha az lenne, ráhúzzátok, hogy meleg. Ne haragudjatok, de honnan tudjátok ilyen biztosan? Úgy beszéltek, mintha lett volna hozzájuk szerencsétek. Ez számomra hihetetlen. Vagy talán gyertyatartók voltatok náluk? Nem minden az, aminek látszik. Különben is, Céronaldóról eddig csak olyan hírek kerültek napvilágra, hogy nők ill. könnyűvérű hölgyek társaságában töltötte éjszakát, többször nem is eggyel. Sergio Ramos-ról sem hallottam semmi ilyesmit. Igaz, nem is érdekel. Ettől még lehetnek kiváló futballisták. És ha melegek lennének, senkinek semmi köze hozzá. Jogukban és lehetőségükben áll.
Láttam már nem egy 50ezres vaport aminek leszakadt a talpa.Sőt nekem is volt predim aminek kettétört.Zozzy 5 írta:Hát szerintem teljesen változó. Eleve a stoplisokat külön kell venni a terem és salakcipőktől.messi1918 írta: Bányász!
Tudom, hogy az Adidasokra is ráírják a játékos nevét! Csak, látom, hogy céroni "monogrammja" is ott vírít a szép zöld vaporján! Meg látom, hogy csapattársaim veszik a Vaport azt megy tönkre, sorra mindnek! Szóval akkor marad az Adidas!
Amúgy Nikeból max. az R10-et venném meg, nagyon utálom a cipőiket, kényelmesk, jó minden... 1 hónapig.
Ez a 4, 14 istenkirály, nekem egyből leesett, nem tudom miért, de jót röhögtem
Stoplisoknál amit én látok az az, hogy teljesen mind1, hogy milyen, ha nem 20-30ezer fölött vetted akkor előbb vagy utóbb leválik a cip anyaga a talptól.
Teremcipőknél és salakcipőknél más a helyzet szvsz, ha veszel egy Jomát, Umbrot, Niket, Adidast, Kelmét etc. és ott használod ahova tervezték akkor egy évet lazán kibír. Én most fogom kidobni a tavaly augusztusban vett Nike teremcsukámat, nagyon jól bírta, még talán most is jó lenne ha nem vittem volna el betonra is. Műfüvön pedig salak adidasom van, semmi baja.
énmessi1918 írta:Ki, mi különbséget érez a kólák között?
Hát szerintem teljesen változó. Eleve a stoplisokat külön kell venni a terem és salakcipőktől.messi1918 írta: Bányász!
Tudom, hogy az Adidasokra is ráírják a játékos nevét! Csak, látom, hogy céroni "monogrammja" is ott vírít a szép zöld vaporján! Meg látom, hogy csapattársaim veszik a Vaport azt megy tönkre, sorra mindnek! Szóval akkor marad az Adidas!
Amúgy Nikeból max. az R10-et venném meg, nagyon utálom a cipőiket, kényelmesk, jó minden... 1 hónapig.
Ez a 4, 14 istenkirály, nekem egyből leesett, nem tudom miért, de jót röhögtem
Hát ez engem annyira nem győz meg, mert tudom, hogy nem azért támogatják őket mert annyira jófejek, hanem mert reklámot csinálnak nekik. Igazából mindenki tudja, hogy csak a pénzről szól itt a kapcsolat, nem a spanolásról. De még ha a megítélés kedvezőbb is lesz a támogató iránt, azzal is mire mennek? Ha valaki akar vásárolni náluk az fog szerintem ettől független is, akinek meg nem elégítik ki az igényeit az meg nem fog csak azért, mert látta a logújukat egy mezen. Legalábbis én így vagyok vele.Rumig írta: Nem azért megy így több ember az adott céghez, mert látta egy meccsen, hanem mert ez jót tesz a cég megítélésének. Pl milyen király ez a pepsi, h ilyen reklámklippeket csinál, vagy tök jó a borsodi/arany ászok, h még ezt a szánalmas magyar bajnokságot is szponzorálja. És akkor alacsonyabb szinten, nagyon szép dolog Mari néni húsboltjától, h szponzorálja a helyi csapatot, biztos jófej Mari néni is....stb. Na talán hülye példák lettek, de asszem érthető belőle, h az adott cég jobb megítélésének eszköze lehet.
Nem mellesleg a Barcának mért éri meg támogatni az Uniceffet? Ami tisztán pénzben mérhető, az az, h fizetjük nekik évente a bevételünk 2%-át. De mégis, a klub megítélése hihetetlenül pozitív a (nem csak saját) szurkolók körében.