"Az olasz istálló büntetlenül cserélhette ki a motort, hiszen egy szezonban nyolc darab nyolchengerest oszthat be minden egyes pilóta, azokat pedig tetszőlegesen variálhatják a versenyeken. A tíz rajthelyes büntetés csak a kilencedik motor bevetése után sújtja a versenyzőt." - f1hirek.hu
Ez annyira nem új szabály.
Ozsi!
Fura volt, hogy Alonsonak nem kellett szurkolnom, hogy jusson be a 2. illetve a 3. etapba, ugyanakkor amikor kezdett elégedett mosoly lenni az arcomon, akkor Alonso hibázhatott utolsó körén. Ehh. Remélem futamon, azért majd megráncigálja Massa bajszát.
Úgy néz ki erős lett a Ferrari, de megvárnám a futamot. Ki tudja, lehet a Mercisek inkább a futamra hangolták be jobban az autót, és végül meglepetés vár mindenkit. Esetleg... az ésszerű gumiválasztást csak Sutil alkalmazta, aztán röhögve körbeautózza majd a mezőnyt.
A leginkább arra leszek kíváncsi, hogy vonatozás lesz és körözés egymástól lemaradva másodpercekre, néha elhaladva egy újonc istálló autói mellett, VAGY folyton lesz valami akció, mert mindenki küzdeni fog valamikor a kopó gumikkal és a körülményekkel, csak mindenki máskor.
Kicsit a közvetítés is káosz volt, de lehet csak megoszlott a figyelem a több autó miatt, nah meg hiányzott oldalról az az eredményjelző, hogy ki hol áll éppen.
Tegnapi nap mondata: Itt jön Petrov a Zsigulival.
Lássuk a medvét! Kevesebb, mint 2 óra.