Megérdemelték!
UN DIA DE PARTIT! ❤️ pic.twitter.com/ugs41n0m1T
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 16, 2025
Vannak ilyen emberek, akik hiába élnek huzamosabb ideig egy helyen nem tanulják meg a nyelvet, a németre különösen jellemző Főleg, ha angolul jól elboldogulnak.Cseri írta: ↑2024.08.30. 11:36:03Nekem az ilyen esetekben Igor Nicsenko jut eszembe, aki kb. 5 év után is ukránul nyilatkozott, miközben már a 3.vagy negyedik magyar csapatánál volt. Ez szerintem igénytelenség. Senki nem várja, hogy eredetiben olvassa az adott ország nagyjait, de azé' na.Troym írta: ↑2024.08.30. 08:33:59Érdekes dolgot nyilatkozott Olmo.
Arról kérdezték, hogy segít-e a német-spanyol fordításban Flick és a csapat között.
Dani Olmo: "I understand German, but I can't speak it. In any case, if there's something small I try to explain it to my teammates."
Nagyon fura nekem, hogy 4 évig ott él és nem tud megszólalni németül és a szövegből azt gondolom, hogy alapszinten érti csak a német nyelvet.
Nekem az ilyen esetekben Igor Nicsenko jut eszembe, aki kb. 5 év után is ukránul nyilatkozott, miközben már a 3.vagy negyedik magyar csapatánál volt. Ez szerintem igénytelenség. Senki nem várja, hogy eredetiben olvassa az adott ország nagyjait, de azé' na.Troym írta: ↑2024.08.30. 08:33:59Érdekes dolgot nyilatkozott Olmo.
Arról kérdezték, hogy segít-e a német-spanyol fordításban Flick és a csapat között.
Dani Olmo: "I understand German, but I can't speak it. In any case, if there's something small I try to explain it to my teammates."
Nagyon fura nekem, hogy 4 évig ott él és nem tud megszólalni németül és a szövegből azt gondolom, hogy alapszinten érti csak a német nyelvet.
Flick hogy meglepődhetett, mikor köszönt neki valami "tschüss"-t, és visszakapott egy "hi"-t értetlenkedő tekintettel.
Azért Busi nem volt az az izomkolosszus... Sőt...gránit írta: ↑2024.08.28. 21:00:55Visszanéztem, igazad van, valóban elérte. Úgy, hogy előbb Palazón érte el, és rárúgta a labdát Bernalra. 1:43:54-től a szitu. Aki nem látta a meccset vagy az egészet szeretné újranézni:Damask írta: ↑2024.08.28. 20:29:01Elérte a labdát, azt rúgta el Bernal, az teljesen rendben is volt, még szabálytalanság sem történt.
A gond az volt hogy ő maga is bekerült Isi elé, aki sprintből nem fog tudni azonnal 0-ra fékezni és belefutott az elé keresztbe rakott lábba, amire közben valószínűleg került valamennyi Bernal súlyából is.
Normál esetben megússza egy medvepuszival, ami azért nem kellemes, de valamennyivel gyorsabb a felépülés belőle, neki most peche volt.
https://timesoccertv.com/barcelona-highlights-7/
Hogy nem volt szabálytalan, abban nem vagyok biztos. A vakmerő szerelést ez kimerítette, benne volt a sérülésokozás, csak Palazónt keményebb fából faragták.
Ezért kell az izom erre a posztra, és ezért nem lehet akárkit ebbe a kulcspozícióba helyezni. Ezt nem tudja minden üveglábú ellátni, akit a szél elfúj. Igazolhatnánk már végre egy embert erre a posztra, valaki olcsó ingyenest, amit még a Liga is engedne.
Visszanéztem, igazad van, valóban elérte. Úgy, hogy előbb Palazón érte el, és rárúgta a labdát Bernalra. 1:43:54-től a szitu. Aki nem látta a meccset vagy az egészet szeretné újranézni:Damask írta: ↑2024.08.28. 20:29:01Elérte a labdát, azt rúgta el Bernal, az teljesen rendben is volt, még szabálytalanság sem történt.
A gond az volt hogy ő maga is bekerült Isi elé, aki sprintből nem fog tudni azonnal 0-ra fékezni és belefutott az elé keresztbe rakott lábba, amire közben valószínűleg került valamennyi Bernal súlyából is.
Normál esetben megússza egy medvepuszival, ami azért nem kellemes, de valamennyivel gyorsabb a felépülés belőle, neki most peche volt.
Elérte a labdát, azt rúgta el Bernal, az teljesen rendben is volt, még szabálytalanság sem történt.
Ha az szabálytalan volt, akkor viszont az Olmo ellen elkövetett kontaktot a 46. percben be kellett volna fújnia büntetőnek. Ha azt nem fújta be, akkor a fenti eset sem szabálytalan Olmo részéről (ebben egyébként következetes volt, nem fújta le se ezt, se azt, csak utána jött még egy kezezés, aztán Olmo ért hozzá utoljára, és így lett szöglet
Bakker, ha az egész meccset nem is, de legalább a konkrét esetet nézzétek már meg mielőtt kommenteltek róla. Te vagy a második aki arról ír hogy Bernalt agyonrúgták a csúnya Rayosok mert a bíró így megy úgy. Bernal abban sérült meg, hogy kicsit talán túlzott keménységgel SZERELTE a labdát vezető RAYO játékost.Ronaldinho&Barca írta: ↑2024.08.28. 10:51:19Bár nem szeretnék bírózni, de Pedri eseténél https://www.reddit.com/r/Barca/comments ... /#lightbox ez hogy a francba nem ért pirosat? Csávónak 2 heg lett a lábán, csoda hogy nem dőlt ki most is hónapokra.. Azért a mai var és mindenféle kamera rendszerben egy ilyent nem kellene hagyni, ha ott kiszór egy lapot a spori, talán Bernal-t nem kaszálják el, persze mindez feltételezés.
bence0330 írta: ↑2024.08.28. 15:59:34,
Erre van kitalálva a specifikus esetes kitétel, amire de, szubjektív a véleményed, hogy érvényes-e ez rá, vagy sem. Nem értek egyet veled, de elfogadom a véleményed, nem mondom, hogy hülyeség, viszont semmiképp sem egyértelmű a szabálytalanság ténye, mert a testhelyzethez illeszkedik a kéztartás mindenképp, ilyen pózban nem tudod máshogy tartani, igazolja a kéztartást a pozíció. És ne felejtsd el, hogy a VAR-nak egyértelmű tévedés kell (állítólag...).
Hogy most közben ezzel a szabállyal visszaélés történt-e, az egy teljesen más kérdés, szintén eldönthetetlen, mint ahogy a szándék relevanciáját is azért törölték kb mindenhonnan (pl. a kezezésből is), mert a 8 szakpszichológus sem tudná biztosra megmondani, szándékosan nem kelt-e fel, kihasználva a helyzetet, vagy abban a szituban nem látott erre esélyt.
Ezek a helyzetek engem nem zavarnak, szabad interpretáció van, és kb lehetetlen minden szürke területet kizárni. Nálam alapvetően elfogadható lett volna mindkét döntés, és az Olmo eset elmaradása miatt nem éreztem volna túl cikinek sem, ha megkapjuk, de így sem, hogy nem. Sokkal jobban zavar, ha néha megtörténik, ami most Pedrivel, ami teljesen szabálykönyv szerint fekete-fehér szitu, és nem vették észre.
- Sírtak az első forduló után hogy elmaradt egy büntető, szóval ott sem néznek vissza mindent.ocsike83 írta: ↑2024.08.28. 11:07:39
Én meg nem szeretnék állandóan Real-ozni....
DE! Egy hasonló meccsen kíváncsi lennék milyen szituációk zajlottak volna le:
- Olmo helyett egy Mbappe 11-es szitut visszanéznek?
- Lewa helyett egy Vini gólt elvesznek?
- Pedri helyett egy Valverde/Modric talpalásnál villan a piros?
Csak egy költői kérdés: "Vajon meddig lehet széllel szemben vizelni?"
Ez egy olyan eset volt, amit mezőnyben 10/9-szer lefújnak, de büntetőt már jóval elhanyagolhatóbb hányadban adnak miatta.bence0330 írta: ↑2024.08.28. 15:59:34,
Erre van kitalálva a specifikus esetes kitétel, amire de, szubjektív a véleményed, hogy érvényes-e ez rá, vagy sem. Nem értek egyet veled, de elfogadom a véleményed, nem mondom, hogy hülyeség, viszont semmiképp sem egyértelmű a szabálytalanság ténye, mert a testhelyzethez illeszkedik a kéztartás mindenképp, ilyen pózban nem tudod máshogy tartani, igazolja a kéztartást a pozíció. És ne felejtsd el, hogy a VAR-nak egyértelmű tévedés kell (állítólag...).
Hogy most közben ezzel a szabállyal visszaélés történt-e, az egy teljesen más kérdés, szintén eldönthetetlen, mint ahogy a szándék relevanciáját is azért törölték kb mindenhonnan (pl. a kezezésből is), mert a 8 szakpszichológus sem tudná biztosra megmondani, szándékosan nem kelt-e fel, kihasználva a helyzetet, vagy abban a szituban nem látott erre esélyt.
Ezek a helyzetek engem nem zavarnak, szabad interpretáció van, és kb lehetetlen minden szürke területet kizárni. Nálam alapvetően elfogadható lett volna mindkét döntés, és az Olmo eset elmaradása miatt nem éreztem volna túl cikinek sem, ha megkapjuk, de így sem, hogy nem. Sokkal jobban zavar, ha néha megtörténik, ami most Pedrivel, ami teljesen szabálykönyv szerint fekete-fehér szitu, és nem vették észre.
Én pedig veled nem értek egyet, persze nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez feketén-fehéren szabálytalan volt. Ha valaki elesik, az a természetes testtartás, amikor a földre esik/esett. Itt viszont másodpercekkel később is négykézláb mászik a játékos, és teljesen indokolatlanul ér hozzá kézzel. Hogy a négykézláb mászást is tekinthetjük természetesnek a labdarúgásban? Végül is, (szerinted) teljesen természetes, hogy a játékosok négykézláb mászkáljanak. Ettől a kezezés még nem indokolt. Büntetőt kellett volna ítélni, óriási bírói hiba történt.
Mondjuk ezt a szutyok RM Tv-t már rég le kellett volna kapcsolnia Pereznek. Nem miattunk hanem mert iszonyú igénytelen proli tempo amit nyomnak és ehhez egy nagy presztízsű sikeres klub szó szerint a nevét adja. Fordított esetben is hánynék.FcBarcelona1 írta: ↑2024.08.28. 12:33:16https://www.forbes.com/sites/tomsanders ... mpetition/
A habfehér matrózok "viccesnek tartják", hogy a csapatuknak ebben a "mocsokkal teli tengerben kell vitorlázniuk, és ezzel kell harcolniuk"
Tebas kapitánnyal a kormánynál![]()
![]()
Mindezt a hivatalos csatornájukon.
,
Hát, azért megnézem, hogy kelsz ebből fel olyan gyorsan, hogy a másiknak ne legyen ideje háromszor körbefutnia. De akárhogy is, ez már a szubjektív véleményed, mit kellett volna, és mit tudott volna a játékos csinálni, grey area. Önmagában nézve a kar helyzete teljesen természetes volt az adott szituációhoz képest, hiszen ha valaki ilyen pozícióban van, máshol nem nagyon lehet. Főleg, hogy (erre nem emlékszem 100%-ra, lehet tévedek, de így rémlik), hogy kontakttól esett el, szóval azzal sem nagyon tudott mit kezdeni., vagy legalábbis nehezen, és mindenképp természetes volt. A helyzet persze ettől még komikus volt, de szerintem a VAR-nak semmi esetben sem szabadott volna erre szólnia.
Ezért nem esik bele. Akkor nem kezezés, ha a játékos ÉPPEN elesik. Arra már nem vonatkozik a szabály, amikor a földön fetreng. Földön fetrengve nem érhet kézzel a labdához szabályosan.bence0330 írta: ↑2024.08.28. 15:19:35Szerintem simán beleesik, ebbe, ami történt, csak ugye már nem esés vangránit írta: ↑2024.08.28. 15:10:44A rayós játékos kezezése büntetőt ért. Akkor nem kezezés, ha:
"a player is falling and the ball hits their supporting arm, which is between their body and the ground".
Tehát akkor nem kezezés, ha egy játékos éppen elesik, és az esés közben az egyik karjával a testét védi, amihez hozzáér a labda, de a keze szabályosan van ott, mert a testét akarja védeni esés közben. Itt nem ez volt a szitu, a játékos már elesett, majd kúszva-mászva terelte a labdát.
https://www.footballrules.com/offences- ... /handball/
Sima büntetős eset, hatalmas bírói hiba.
Ebben az esetben semmi nem indokolta, hogy a játékos kézzel hozzáérjen a labdához. A játékosnak fel kellett volna állnia, a négykézláb mászás nem indokolható mozgás.bence0330 írta: ↑2024.08.28. 15:19:35First, the rule for defenders does make a specific exception for handball occurrences committed as long as a player's body position is "a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation." Then a handball is not whistled.
Szerintem simán beleesik, ebbe, ami történt, csak ugye már nem esés van, hanem azon támaszkodik. Minimum egy szürke folt a szabályban. De ha ezt nem is veszem figyelembe, akkor:gránit írta: ↑2024.08.28. 15:10:44A rayós játékos kezezése büntetőt ért. Akkor nem kezezés, ha:
"a player is falling and the ball hits their supporting arm, which is between their body and the ground".
Tehát akkor nem kezezés, ha egy játékos éppen elesik, és az esés közben az egyik karjával a testét védi, amihez hozzáér a labda, de a keze szabályosan van ott, mert a testét akarja védeni esés közben. Itt nem ez volt a szitu, a játékos már elesett, majd kúszva-mászva terelte a labdát.
https://www.footballrules.com/offences- ... /handball/
Sima büntetős eset, hatalmas bírói hiba.
Nem, egy középcsatárnál az a fő kérdés, hány gólt lő.
Őőőő... a szándék sehogy sem jön ide, nem tényező. Boka felett, talppal érkezve a szabálykönyv szerint piros és kész, ez kb annyira fekete-fehér, mint egy les. Sajna elkerülte a figyelmüket.