Na, már meg lehet venni a Holtodiglant? Csak mert akkor megnézem még egyszer
Amikor moziban láttam, nekem nagyon bejött (simán 8,5/10), egész este a film járt a fejemben.
A vezetőségnek be kéne számoltatni LE-t a sorozatban 2:0 után
kiengedett meccsekről - mégpedig írásban is, szóban is.
Ha bajnokok leszünk, akkor azt lehet mondani: van ilyen.
Ha nem, akkor azt kell mondani: ne legyen ilyen!
Nálam a pszichopata/szociopata nem feltétlenül egyenértékű az idiótával, talán legjobb példák rá a Hannibal filmek vagy a Tortúra. Egyszerűen másként értelmezik az emberi érzelmeket, már ha tudják egyáltalán. A befolyásos szóval arra utaltam, hogy bizonyára nem csak az édesanyjának fog feltűnni a hiánya, hanem más gazdagabb személyeknek, alkalmazottaknak stb.
A kamerás részekhez kép. Az eredetiben úgy hangzott, hogy mindenhol van kamera, majd minden "exterior" részt felsorolt. Ezek szerint csak a házhoz kívülről közvetlenül kapcsolódó részek lesznek azok és igazatok van. Viszont a szöveggel együtt már megtévesztő volt...
A gyerekes-szálat továbbra sem tudom hova tenni, újrahallgattam a film végi beszélgetésüket, Nick mondta, hogy megtalálta a kukában a spermabankos bizonylatot. Amy pedig bólogatott, hogy igen, de ettől még a te gyereked. Ez nekem ellentmondásnak tűnik, de valószínűleg én értelmezem rosszul.
Filmként nekem sem volt problémám vele, csak a végére nagyon nem áll(t) össze pár szál. Közben átolvastam a TheGuardian értelmezését, ott a könyvvel húzott párhuzamot a szerző, a film utolsó harmadánál már több komolyabb átírást/egyszerűsítést vett észre. Én meg valószínűleg bolhából elefántot csinálok. De köszönöm a válaszokat.
Amiket "nem értesz" egyetlen dologgal lehet magyarázni. Mindkét fél erősen bolond volt. Ez volt az egésznek a lényege. Na meg persze az, hogy erősen rávilágított a sztereotípiákra: A TV-s műsorvezető nő, aki utálja a férfiakat (a végére persze "belehabarodik" a férjbe, mikor beszélget vele két betanult mondatot. Vagy az FBI-os kihallgatás: A sebzett szexi nő, akitől még kérdezni sem kérdezünk, mert örülünk, hogy nem esett baja és nem is a férj ölte meg, hanem elrabolták. De a lényeg, hogy megkerült és életben van. Ugyan ez igaz a közvéleményre is.
A gyerek'áldás'hoz: Arról volt szó, hogy nem tetetik el a spermáját tovább, nem próbálkoznak. Ekkor a csaj még simán lefagyasztathatott egy adagot. Az szerintem nem volt kérdés, hogy kitől van, biztos, hogy tőle.
Egyébként szerintem nem minden gazdag ember befolyásos.
Nekem bejött eléggé. Mikor vége lett, annyit mondtam, hogy ez rossz , aztán hazafelé és este is ezek pörögtek a fejemben és iszonyatosan bejött. Mindig szeretem, mikor az emberi gondolkodásmódot és egy részről talán szociológiai kérdéseket is boncolgat egy film.
Fincher nálam +1-ről indul, maga film az alakítások és az atmoszférája miatt 8/10. Viszont logikailag nagyon durva és rossz hullámvasút, az első kb. 100 perc zseniális, a maradék kb. 40-re teljesen szétcsúszott nálam...
Azon túltettem magam, hogy Amy minden idők legidiótább ötletét eszelte. Úgy öli meg a férjét, hogy közben eljátssza a halálát, holott amekkora energiákat és időt pazarolt dologra, addig legalább ötször végezhetett volna saját maga Nickkel. Akár balesetként feltüntetve.
Ami már tényleg zavart, az a Desi-szál. A kőgazdag, szűz Barney Stinson büszkén emlegeti milyen jó a biztonsági berendezése, hogy minden be van kamerázva, ide nem tévedhet be bűnöző. Ennek ellenére egy vadidegen simán kezébe veheti az egész rendszert irányító tabletet és bármilyen biztonsági intézkedés (jelszó, ujjlenyomat, arcfelismerés) nélkül ki-be kapcsolhatja bármelyik kamerát? Aztán nem tűnik fel senkinek, hogy az agyonkamerázott ház feléről nem készült videó az "erőszakolás" idején. Vagy pont letörlődtek azok a jelenetek? A fogvatartónak mi oka lett volna letörölni? Pont, hogy kiélvezné egy igazi perverz állat.
Sőt vállalja a gyereket is, aki bizonyosan nem az övé. A befejezés egyébként pont olyan beteg volt, mint amilyennek egy ilyen filmnél kellene, de az a logikátlan út, amivel a konklúzióig jutottak...
A moziban láttam anno, kicsit keserű szájízzel, akkor nem pörgettem annyira az agyam rajta, gondoltam Fincher-film, ilyeneket nem hagynak megmagyarázatlanul. Újrázás után már úgy látom, hogy igen...
Csak pár dolog, amit máshogy láttam.
A férjét azért akarta úgy megöletni, mert pszichopata a nő, nem kell benne "átlagos" a logikát keresni, hogy mit miért így talált ki. Így még jobban szenvedett volna Ben Affleck, hogy az egész ország ellene fordult ugye, és tudja, hogy ártatlanul ítélik halálra. A nőnek meg nem volt kedve tovább élni kb, az csak ennyi szerintem.
Ha meg megnézed a kamerákat, akkor csak kint vesz, a házon belül nem volt egy darab se emlékeim szerint - ami szintén lehet újabb hülyeség, ez igaz.. De nem kapcsolt ki semmit, meg nem törölt egy felvételt se a csaj szerintem, hanem pont jól komponálta meg fejben a saját jeleneteit. Csávó amikor megy ki szét van jőve a ruhája, és akkor tűri csak be amikor kilép, a csaj meg közben ott sír a konyhában "véresen" stb.
Ha viszont hülyeséget mondtam, és bent is vesz, akkor meg azzal lehet akár magyarázni, hogy nem akart bizonyítékot a csávó, és ezért törölte őket.. De a csajba meg logikus, hogy bízott, és megadott neki minden jelszót, élete szerelme volt, és azt hitte minden okés köztük.
A gyerek meg miért ne lenne Ben Affleck kölke? A csaj meg is magyarázza, hogy a spermabankban nem semmisíttette meg igazából a mintáit, csak azt mondta. Most meg "beültettette" magába - hú de hülyén hangzik -, és így terhes lett tőle. Az szerintem az ő gyereke..
Fincher nálam +1-ről indul, maga film az alakítások és az atmoszférája miatt 8/10. Viszont logikailag nagyon durva és rossz hullámvasút, az első kb. 100 perc zseniális, a maradék kb. 40-re teljesen szétcsúszott nálam...
Azon túltettem magam, hogy Amy minden idők legidiótább ötletét eszelte. Úgy öli meg a férjét, hogy közben eljátssza a halálát, holott amekkora energiákat és időt pazarolt dologra, addig legalább ötször végezhetett volna saját maga Nickkel. Akár balesetként feltüntetve.
Még azt is megemésztettem, hogy a kamuhalál után az égadta világon semmi elképzelése nem volt mihez kezdjen, csak elkezdte felemészteni a megspórolt pénzét, pár white trash figurával összehaverkodott, akik nagy meglepődésére kirabolták. Nagy ötlet...
Ami már tényleg zavart, az a Desi-szál. A kőgazdag, szűz Barney Stinson büszkén emlegeti milyen jó a biztonsági berendezése, hogy minden be van kamerázva, ide nem tévedhet be bűnöző. Ennek ellenére egy vadidegen simán kezébe veheti az egész rendszert irányító tabletet és bármilyen biztonsági intézkedés (jelszó, ujjlenyomat, arcfelismerés) nélkül ki-be kapcsolhatja bármelyik kamerát? Aztán nem tűnik fel senkinek, hogy az agyonkamerázott ház feléről nem készült videó az "erőszakolás" idején. Vagy pont letörlődtek azok a jelenetek? A fogvatartónak mi oka lett volna letörölni? Pont, hogy kiélvezné egy igazi perverz állat.
Aztán rátettek egy lapáttal: a kihallgatás. Ott van 20 FBI-os egy kis szobában, egyiknek sincs kérdése egy olyan nőhöz, aki tetőtöl-talpig csurom vérben érkezett meg a férjéhez kb. 1 hónap után. Illetve a helyi rendőrnő kérdezne, de ráhagyják a meg nem válaszolt kérdéseket. Még Nick is látja az egyértelműt (hogy került hozzá a tapétavágó), de ezt is, meg a másik ezernyi plothole-t megúszta Amy alibisztorija. Zseniális. Magát a gyilkosságot is simán lezárják, holott nem egy utolsó hajléktalannak vágta el a torkát, hanem egy gazdag (emiatt vélhetően befolyásos) emberét. Ennek pedig van marketingértéke, ha más miatt nem, már csak emiatt pörögne rajta a sajtó (hogyan történt, mi történt stb.).
Aztán Nick a házát nem poloskázta be, mert hát minek kellene, még a végén lebuktatná a szociopata nejét. Sőt vállalja a gyereket is, aki bizonyosan nem az övé. A befejezés egyébként pont olyan beteg volt, mint amilyennek egy ilyen filmnél kellene, de az a logikátlan út, amivel a konklúzióig jutottak...
A moziban láttam anno, kicsit keserű szájízzel, akkor nem pörgettem annyira az agyam rajta, gondoltam Fincher-film, ilyeneket nem hagynak megmagyarázatlanul. Újrázás után már úgy látom, hogy igen...
Normandia írta:Kérnék segítséget kedves fórumtásaim!
Tud valaki olyan linket vagy bármit, ahol meg tudnám nézni a Magyarok a Barcáért filmet. Annyira szeretném megnézni, de errefelé nem vetitik, vagy nem propagálják.
Hiába vadászok egyszerűen nem találom meg csak a bemutatókat.
Ment egy privát üzenet.
P.U.Y.O.L. írta:Amúgy nekem a 12 Majom ugrott be elsőre, miután ezt megnéztem. Szerintem arra hajaz a leginkább...
Tényleg, a 12 majom is ilyen, és milyen jó film. Nekem leginkább a Looper - A jövő gyilkosa c. alkotásra hasonlított, ha jól látom írtam is. Abban is egy hasonló probléma merült fel, de ott az író elegánsan oldotta meg.
Tényleg a saját farkát harapja a kígyó, de hogyan indult az egész. A hasonlatnál maradva megvan a körforgás, de a kígyó úgy harapott a farkába, hogy sem feje sem farka nincs. Egyszerűen elindult a körforgás...
Ezt magamban úgy értelmeztem, hogy maga a főhős egy anomália, de az olyan tré.
Megnéztem én is. Ugyan ez a fő problémám.
Egyszerűen nincs kiindulási pont. Hiszen ahhoz, hogy egyáltalán megszülessen, már előtte léteznie kellett volna valamilyen formában...
Amúgy nekem a 12 Majom ugrott be elsőre, miután ezt megnéztem. Szerintem arra hajaz a leginkább...
Mivel Qui Gont csíptem a legjobban, így mindig a zöld fénykard állt közel hozzám. A KoToR játékokban talán valami olyan meghatározás volt rá, hogy a bölcsesség, a Jedi követek kardja. Tehát nem kifejezetten a harcosoké. (az a kék)
Óriási Egyébként nektek az eddigi filmekben látott fénykardok közül melyik jön be legjobban? Ha nekem lehetne sajátom, lila lenne, mint Windué Dooku markolatával. Még több, mint egy év a filmig, pedig már eléggé be vagyok zsongva.
"Hány dobja az álmait, hogy mindegy már csak legyen más, de be kell lásd, bármilyen trét hoz az élet le kell rázd"
"A látványos játék alapja a futball szeretete." - Varga Zoltán
"Szerettünk, akartunk, és tudtunk futballozni." - Puskás Ferenc
Tud valaki olyan linket vagy bármit, ahol meg tudnám nézni a Magyarok a Barcáért filmet. Annyira szeretném megnézni, de errefelé nem vetitik, vagy nem propagálják.
Hiába vadászok egyszerűen nem találom meg csak a bemutatókat.
"Diego Simeone: "Diego (Maradona) megtöltött minket érzelmekkel, de azt mondom, kétségek nélkül, hogy Messi jobb játékos, mint Maradona volt."
Nekem nagyon nem jött be. Courtneyt eleve eltiltanám az A-kategóriásnak szánt filmektől, de ő volt a legkisebb bajom. A hangulat és az effektek sem sikerült ütősre, előbbi helyenként kifejezetten szánalmas volt. Arnold jelenléte meg már jóval inkább erőltetett, mint feel-good.
Egy ilyen alkotás kellett nekem nagyon. Nem egy másfél órás epilepsziateszt, nem egy húdedark eredettörténet, hanem egy jó misztikus film. A Nolan filmeknél előbb-utóbb bedobják a mindfuck szócskát, mert hogy ő milyen játékot űz a nézőkkel, de igazából a filmjei csak ártatlan pettingek egy ilyen alkotáshoz képest. Az első 15-20 percet valahogy el kell viselni, meg is éri, mert utána jó keményen elmén szexuálja a nézőt a film. Elsőfilmes készítette, alacsony költségvetésből, de engem csak pár indokolatlan kameramozgás zavart. Egyébként zseniális lett. 8.5/10
Ha jól értelmeztem, akkor Em a végén mégiscsak egy alternatív világban ragadt. Vagy pontosabban a körmenetnek egy másik fázisába. Ugyanis a film eleji beszélgetés kezdődött meg. Vagy nem?
Azt mondjuk nem vágom, hogy a csávó télleg olyan ostoba volt-e, hogy megpróbálta megölni saját magát, vagy csak belátta, hogy be kell terelnie magát valahogy az időgépbe.
És ugyanaz a problémám, mint az Időhurokkal, hogy nem tudni honnan, mikor, miért, hogyan indult a folyamat.
6/10
Az Időhurokban az nem probléma, hogy nem tudjuk hogyan indult az egész, mert megemlítik a tyúk vagy tojás esetet és szerintem ez így fantasztikus.
Egyetértek veb-bel, szerintem nem is hülyeség az a fénykard, elérték vele a céljukat, így még többet beszélnek a filmről (sokan pl. a kereszt szimbolikus jelentését firtatják...). Én már a bejelentés óta nagyon várom a filmet és örülök, hogy folytatják.
visca el barca írta:, a rohamosztagos miért néger stb stb.
Ehhez csak annyit hogy az eredeti háromba sincsenek már klónok. A felszerelés hasonló, de már önkéntesek vannak.
"Gavi egy porszívó hangja egy másnapos reggelen. Egy sirály, aki ellopja a halat, amikor már a zsinóron tekered. A villám, amit nem lehet megállítani. Egy vuvuzela a nagymamád temetésén. "- Javier Aznar
felejtsétek már el a régi sw-ket. ez már teljesen más lesz. mindenki csak hibát keresi benne, hogy igy nem jo a fénykard, meg úgy nem jó, a rohamosztagos miért néger stb stb.
ez egy jjabramses, disney film lesz, nem egy lucas féle giga produkció.
messideco írta:Transzcendens
Ismét érdekes felütés, de aztán gyakorlatilag nézhetetlen. Ez az erőltetett romantikus, majd akció szál nagyon nem tett jót a filmnek. A-listás sztárokkal illett volna valami nagy durranást kihozni, de egy kissé káosz uralkodott a filmben, talán minden szinten. Kb. olyan volt mint a kampány, sokat ígért, de nem valósított meg szinte semmit belőle...
ugyanolyan összecsapott film mint a lüszi. 3 órás gigaprodukciót kellett volna mindkettőből csinálni.
Like a soul without a mind, in a body without a heart, I'm missing every part...
A keresztfénykard egy sima kard markolatot ábrázol, mindenki fikázza, szerintem semmi rossz nincs benne. A régi kardokon is volt egy kézfejvédő, így ez is arra szolgál. Szerintem menő
Én elég nagy Star Wars fannak tartom magam, igaz kicsitz idősebb fejjel az első 2 részt inkább elfelejteném
A Trailer bár semmit nem mutatott, kicsit libabőrös lettem
A Keresztfénykard totál értelmetlennek tűnik, illetve érdekes a feka csávó a kléónruhában, aki egyáltalán nem hasonlít a klónokra.
Időbűnök
Most időutazgatós filmeket nézek.
Néhol kicsit lassú. Nem rossz film, de semmi különös. 10 éve lehet nagyot ütött, de nekem nem esett le az állam.
Azt mondjuk nem vágom, hogy a csávó télleg olyan ostoba volt-e, hogy megpróbálta megölni saját magát, vagy csak belátta, hogy be kell terelnie magát valahogy az időgépbe.
És ugyanaz a problémám, mint az Időhurokkal, hogy nem tudni honnan, mikor, miért, hogyan indult a folyamat.
6/10
"A Futball nyer, ha a Barca nyer" "Ez a két szín, zöld és fehér minden másnál többet ér
Hát indulj és bátran énekelj velünk egy dalt a Fradiért"
„Mindazok után, amin életemben keresztülmentem, az, hogy részt vehetek az ünnepségen, már most életem egyik legnagyobb győzelme. A célom, hogy minden nap fejlődjek. Számomra már az is öröm, hogy a jelöltek között lehetek.” – mondta Raphinha.
Ebben az idényben nem jó ómen mesterhármast lőni a Barcelonának.
Mbappé mellett Pavlidis (Benfica), Guirassy (Dortmund) és Borja Iglesias (Celta) tette ezt meg - az adott csapat mindig kikapott/kiesett. pic.twitter.com/A0pzjwKVtE
Lamine Yamal ebben a szezonban mind a négy Real Madrid elleni mérkőzésen jegyzett gólt vagy gólpasszt.
⚽️ vs. Real Madrid (LaLiga)
⚽️ vs. Real Madrid (Szuperkupa)
️️ vs. Real Madrid (Copa del Rey)
⚽️ vs. Real Madrid (LaLiga)
3 gól, 2 assziszt. pic.twitter.com/2o4YPdXSqy
— EuroBarça (@eurobarcahu) May 12, 2025